Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Thuis neem ik altijd best netjes op.. dr kenne ook klante voor mn vader bellen.. dus mag ik nie allen met mn voornaam dus
Hallo, u spreekt met Linda [achternaam] Maar we hebben nummer melder dus anders ist van: -Hooooooooi Met linda.. alles goed? -Eeeeej... met mij Mobiel: -Hooi, met mij. -Eeej, linda hier.. (heel soms.. Momentje.. bel zo trug.. zit net op de wc ![]()
|
Thuis, externe lijn (we hebben ISDN): 'Met [voornaam][achternaam]' (dit zorgt nog wel eens voor misverstanden, omdat mijn vader hem ook zo opneemt, en onze stemmen best wel op elkaar lijken. Het enige verschil is de voornaam.)
Thuis, interne lijn: 'Ja?' 'Motje?' 'Tisser, joh?' 'Spreekt.' 'Hier spreekt uw gezagvoerder' 'Met de regering' *nog veel meer* (ik heb een breed repertoire op dat gebied ![]() Mobiel: 'Hallo' of 'Met [voornaam]'
|
![]() |
thuis: met [voornaam] [achternaam] of als t een bekende is met "hoi" of "ha" [naam bekende] en bij vrienden krijg je de meest rare uitspattingen
![]() mobiel: "ja" en bij bekende natuurlijk allerlei rare uitspattingen ![]() bij andere mensen thuis: met [naam van die mensen/dat mensje ofzo ![]() of gwoon iets heel vaags als t een bekende is. |
![]() |
|
Huistelefoon: "Ja hallo?" of gewoon voor- en achternaam.
Mobiel: Bij onbekend nummer "Ja hallo" of "Met Marc" / als een vriend belt "Hoi jong" of "Foto!" of "Hey ... (naam)" of "Hey gek" / als iemand anders belt: "Ja, met Marc" of "Hoi ... (naam)".
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |