Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
"Don`t get high on your own supply" bimbo.
||
Citaat:
gewoon al die toppen meteen vast schoongeknipt ik haat da als ze al droog zijn, dan zit alles zo in elkaar gedroogd enzo, verse wiet knipt makkelijker om t toch goed te laten drogen moejet op een net hangen oid maar ge zijt niet de enige ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
sjiit ik ga ook maar eens plantjes nemen
![]() wel een paar vraagjes 1) ik wil binnenkweken. alleen niet met lichten en dat soort bullsjit. das wel te doen of niet? 2) hoe verzorg je die dingen dan? gewoon elke dag wat water? 3) eeuh nog tips wat de groei bevorderd enzow?
||
![]() |
Citaat:
ga is op internet zoeken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Zo kan het ja, wietplanten zijn heel makkelijk te verzorgen. Of je doet ut gewoon door af en toe als ze droog zijn water te geven of je geeft groei middelen en dat soort sheit. 3)Veel zon, PNK ( Fosfor, Stikstof, Kalium ) enz. Kijk maar is bij de handige links. Bij mijn link. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmmz en als je met lampen doet.. hoeveel lampen heb je dan nodig voor 3 á 5 plantjes? en waar haal je die lampen? en zijn die duur? of kan het met een gewoon burealicht? ![]() ![]() |
![]() |
|
|