Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat jij allemaal zegt kan bij mij echt gewoon niet door de beugel, hele groepen/volken allemaal zwart afstempelen omdat er een paar rotte appels bij zitten. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
2= Bedoel je gedwongen spreiding? Zoja, dat moet je pas uitvoeren wanneer je alle mogelijkheden die in jouw macht ligt hebt benut. Maar het is wel noodzakelijk om te spreiden. 3= Wellicht ooit, maar nu nog niet. Ik geef het liefst alleen dichtgetimmerde oplossingen. 4= Autochtoon. EINDE
||
Citaat:
![]() Doe even niet zo dramatisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nederlanders hebben vrijwel geen flauw benul meer van de historiciteit van hun cultuur. Denken ook dat dat niet nodig is, zijn er vaak niet trots op. Bij de Islamieten ligt het (zoals bij zoveel dingen met hen in vergelijking met ons) totaal anders. Zij kennen hun cultuur door en door, zijn er trots op en dat is mooi. Maar er zit een flinke adder onder het gras, want zij vinden hun cultuur beter dan de onze, ook de mensen die hier wonen. Zij proberen ons hun cultuur op te leggen, dat is vaak hun streven. Dus, onze identiteit wankelt en bij Islamieten is deze ijzersterk. Mochten zij van plan zijn ons een andere identiteit te geven, dan zou dat kunnen lukken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, het is natuurlijk zo dat niet alle Islamieten er levensopvattingen op nahouden die in tegenstrijd is met de Nederlandse en daardoor een gevaar vormen, maar een groot aantal ook wel. Dan kun je zeggen: dat is hun cultuur, nou en? Maar ik zeg: dat is hun cultuur met normen en waarden die op cruciale punten haaks staat op de onze, dat lijkt me zorgelijk wanneer je wilt werken naar een SAMENleving.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Cultuur op te leggen? Waar slaat dat op? Geef aub voorbeelden. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Noem een paar punten dat volgens de normen en waarden van de moslims haaks staan op die van de nederlanders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Fortuynist Ik denk dat rechts en links het er wel over eens zijn dat deze mensen zich moeten aanpassen aan onze cultuur, maar de manier waarop wij het willen aanpakken verschilt. |
![]() |
|
[QUOTE]kenjirro schreef op 21-09-2003 @ 20:05:
Zij vinden hun cultuur beter dan de onze? Hoe kom je daar nou weer bij? Wil je nu soms zeggen dat de moslims intollerant zijn? En dat mensen als jij heel tollerant zijn ofzo? [QUOTE] Wil jij zeggen dat de moslimcultuur tollerant is? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus wie is hier nou dom? |
![]() |
|
Verwijderd
|
De moslimcultuur is hooguit intolerant op bepaalde punten in onze ogen, maar daar gaat het i.c. niet om. De SGP heeft blijkbaar ook het recht te verkondigen dat vrouwen in Gods roeping achter het aanrecht horen, en als ze daar niet staan ze kinderen horen te baren, maar daar hoor je eigenlijk nooit iemand over? Dat is gewoon Nederlandse folklore, blijkbaar.
Aanpassingsproblemen komen echt niet uit religie. Ik ken genoeg islamitische studenten die beter Nederlands spreken dan veel autochtonen, die waardevolle studies doen en die toch actief belijdend moslim zijn. Waarom zou dat ook niet kunnen? De kleine Marokkaanse rot-ettertjes die Amsterdam-West onveilig maken trekken zich in ieder geval niks aan van wat Allah zegt, want ze roken en blowen en drinken er maar op los: allemaal dingen die een goede moslim niet hoort te doen. Kortom, het is maar in zeer beperkte mate de vraag of 'de' islamtische cultuur iets te maken heeft met het grootste gedeelte van de problemen. Ik denk dat het persoonlijk wel meevalt, in ieder geval niet méér dan Christenen of joden problemen hebben om hier te 'integreren' met atheïsten. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je hier in Nederland als moslim leeft, mag ik als dominante cultuur verwachten dat zij zich aan die cultuur aanpassen. Dat heeft niets met tolerant of intolerant te maken, maar wel met het voorkomen van een zeer groot probleem. De fundamentalistische moslims willen hun cultuur, hun geloof aan ons opdringen, dat is een feit. Ik spreek dus over een bepaalde groep. Wanneer de Nederlandse indentiteit niet meer bewust wordt beleefd en zelfs ondergraven zou kunnen worden door een andere, dan lijkt mij dat wel een probleem.
||
Citaat:
- Emancipatie - Individuele verantwoordelijkheid
||
Citaat:
Daaag! Ik ga naar Linda de Mol kijken! (maar wees niet bang, ik ben straks gezellig weer terug)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 20:05. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ohja, veel plezier met Linda ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1.Steeds meer allochtonen doet hele wijken ver-Islamitiseren. V 2.Veelal geïnitieerd door overlast verlaat de blanke bevolking de grote steden. V 3.Het merendeel van de bevolking van de grote steden is allochtoon. V 4.Horeca richt zich op allochtonen. V 5.Allochtonen verenigen zich in een grote politieke partij. Deelname is zo goed als 'verplicht' (grote druk via moskeeën en radicale organisaties als de AEL) 6.Allochtone partijen worden zo groot dat grote steden een (in eerste instantie gematigde) Islamitische gemeenteraad krijgen. 7. Onderwijs op basisscholen zal vervolgens in het Turks/Marokkaans/Arabisch gaan plaatsvinden. Deze beslissing wordt immers "democratisch" genomen. 8. Scholen zullen (gelet op de samenstelling van de klassen) worden verplicht om Koranstudies te geven. 9. Het gematigde Islamitische gemeentebestuur zal langzamerhand fundamentaliseren. 10.Korte rokjes en blote vrouwelijke armen zullen worden verboden. 11.Delen van grote steden zullen een religieuze status krijgen. Autochtonen zullen vriendelijk doch dringend worden verzocht zich daar niet te vertonen. Denk hierbij aan allochtone wijken en parken welke zijn voorbehouden aan specifieke bevolkingsgroepen. Militante groeperingen zullen dit beleid bekrachtigen. 12.In de aldus gecreëerde gebieden zal een beperkte mate van familierecht worden toegestaan. 13. Het familierecht zal zich sluipenderwijs uitbreiden (steeds meer bevoegdheden als gevolg van het nu eenmaal geschapen precedent). Het familierecht komt meer en meer in de plaats van het tot dan toe geldende Nederlandse recht. 14. De gehele grote steden zullen Islamitische vrijsteden zijn geworden waar het Nederlands recht (laat staan de bijbehorende normen en waarden) niet langer van kracht is. 15. Op termijn zal wellicht zelfs de Sharia (middeleeuwse Islamitische wetgeving) worden ingevoerd en zullen galgen, stenigings-kuilen en houten hakblokken (dieven zal een hand worden afgehakt) het stadhuisplein sieren. Het wachten is op punt 5. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
2. Hmmzz allemaal de schuld van de allochtonen? hahaha rot toch op man 3. In de grote steden is nou eenmaal goedkoper een huis te vinden. Zie 1 voor verdere uitleg. 4. hmmmm lekker. Je praat onzin vriend. Ten eerste allochtonen gaan niet naar hotels (ze logeren liever bij vrienden of familie. restaurant? De chinees gaat de hond op een islamitische manier slachten zeker? ![]() ![]() ![]() Citaat:
6. Natuurlijk als de grote steden uit alleen allochtonen bestaan wrom mogen ze die dan ook niet besturen? 7. Whahahahahaha. Onzin. Meeste lessen zijn in het nederlands. Moslim scholen hebben zelfs bijna alleen maar nederlandse leraren/ lerraressen. Turks of arabisch word wel aan de kinderen gegeven, maarja wrom mag dat niet? Wij leren toch ook engels of frans? 8. Wrom? Is toch verantwoordelijkheid van de ouders? 9. Help!!!!!1 ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Prea|K beste jongen, je slaat door. De mensen waar jij het over hebt zijn een kleine minderheid in een groot geheel. Niet alle buitenlanders zijn zo bezig en de groote meerderheid van de islamisten zullen dit doel ook niet nastreven.
Dat jeje zorgen maakt over het criminele gedrag vind ik zeer begrijpelijk, maar dit is nou echt kant en klare onzin. ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Preak, dat leuke afvink lijstje van je slaat natuurlijk volstrekt nergens op.
Die al wel afgevinkte punten mag je wat mij betreft eens verduidelijken. Allochtonen die een hele wijk islamitiseren? Leuk bedachte term, maar wat bedoel je d'r in vredesnaam mee? Al wakker geworden van de imam die vanuit z'n torentje gebeden door de wijk roept? ![]() Veelal geïnitieerd door overlast verlaat de blanke bevolking de grote steden. Valt misschien wat voor te zeggen, aan de andere kant heeft het vertrekken van autochtonen uit een wijk vaak meer te maken met simpele xenofobie dan daadwerkelijke overlast. Het merendeel van de bevolking van de grote steden is allochtoon. Onzin. http://www.cbs.nl/nl/publicaties/art...2002/1014k.htm Zie hier, je overdrijft flink. 4.Horeca richt zich op allochtonen Agossie, d'r zijn een aantal tenten waar voornamelijk R&B gedraaid wordt. En dus? |
![]() |
||
Citaat:
Dus tot ziens in een ander topic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|