Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat vreselijk, dat haar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee dit is lekker zeker pffff ![]() gat - ver - damme [roxy]layoutverneukend. Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
maar heb gewoon zoiets van tja ik kan ze met winst verkopen, maar 30 euro ís al veel vind ik... vandaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik geef je gelijk, op deze foto staan ze erg fout op, alhoewel ik ze niet aantrekkelijk vind maar dat heeft te maken met het feit dat ik hetero ben, maarem, is dit een hele oude foto ofzo? ik ken ze ook maar sinds een half jaartje hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
waar ik was, ik heb een beetje heen en weer geslingerd tussen alle mensen in het midden en kheb wel een avelon gezien en ik denk een freakjuh als die nou rood of donkerbruin haar heeft en waren het jongen+meisje op duivendrecht die naast ons zaten misschien waaromniet en autodropje? maar goed het was geweldig. Skin vond ik in dr Skunk Anansie tijd verschrikkelijk irritant, en ik moet zeggen dat ik haar ook irritant vind om naar te kijken enzo maar muzikaal gezien vond ik het best goed... Tis alleen een beetje een krijswijf en dat hoeft voor mij niet zo.. Sowieso zingende vrouwen niet echt. Placebo was heerlijk, fijn, geweldig... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb jou misschien in Nijmegen op het station gezien, maar toen was ik te moe om nog boe of ba te zeggen, en moest ik ook nog een half uur fietsen :/ Skin vond ik qua muziek best ok, maar verder vond ik het niet echt wat, hoe ze ook met dat ding ging zwaaien... Ik vond het overigens wel heel gaaf dat ze nog iets van (album) Placebo speelde... had ik een soort van weddenschap over met iemand die zei dat ze dat nooit meer deden.... whoei!
|
![]() |
hm ik ben schijnbaar makkelijk te herkennen maar kheb zelf eigelijk niemand herkend/gezien
![]() ![]() ![]() En aw wat was 't geweldig ![]() ![]() Ha maakte nog met een vriendin een opmerking over 't decor..'nou dat stelt ook niet veel voor'. en oeps bleek het juist een geweldig decor te zijn;o et begin met 't doek en al die filmpjes e.d. waren erg mooi en apart ![]() ow en we waren laat maar we stonden heel goed en t was helemaal niet druk? |
![]() |
||
Citaat:
En Skin lijkt trouwens op een kruising tussen Grace Jones en Regilio Tuur, maar dit terzijde. Het blijft gewoon een grappig ventje... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Placebo-effect (korte enquête) la_petite_moi | 4 | 30-05-2014 14:48 | |
Muziek |
Wat is jullie favo groep? Verwijderd | 500 | 15-11-2004 19:38 | |