Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die schijnen best leuk te zijn |
![]() |
||
Citaat:
en in deze poging om origineel te zijn was jij zo ongeveer de 80ste persoon die die vergelijking maakt ![]() kelly osbourne heeft trouwens geen fringe ding heumeu.
|
een fringe is een pony
ik zei geen pony omdat je dan misschien aan paarden ging denken en mensen op straat die roepen me na dat ik kelly osbourne ben vooral van die carnavals mensen of mensen die hun overhemd in hun broek dragen en een langwerpig hoofd en/of bierbuik hebben ![]() maja ik ken meer mensen die met haar worden vergeleken, en het is niet zo dat de 'kelly look' een begrip is. alsof niet al 83476927629456954 meisjes voor haar kort zwart haar hadden. ja frustraties ja carnavals mensen die kelly naar je roepen en om je handtekening vragen terwijl je in hengelo ergens bij een hc 'festival' rondloopt wanhopig op zoek naar een supermarkt om dummies te kopen en chocomel IN AL MIJN ONSCHULD ![]() maar ja, dood moeten ze ![]()
||
Citaat:
Naja, ik ben hier nog niet zo lang, maar aangezien ik muziek het leukste forum vind hier, zal ik hier nog wel vaker te vinden zijn... dus zal ik ook maar een fotootje neerzetten: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
awh ![]() nou ik vind jij en je foto's mooi, dus ja ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en weezzz: mooooi pakje! lief! ikeneenmededwergopmnkop benga-en-biep
||
Citaat:
echt waar...!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hij benadert t geluid vrij goed vind ik, dus tis handig voor optredens enzo, maar uiteindelijk is t natuurlijk niet een echte akoestische gitaar en je mist dus wel iets, maar op zich is t wel een relaxt pedaaltje.
||
Citaat:
damn. deze is sexy |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() waar blijven m'n dreads!? *huil* ![]()
||
Citaat:
![]() Jee, blijkbaar heeft mijn vader alleen mijn leuke foto's meegenomen naar Canada. Wat zullen ze het leuk hebben daar ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 19:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind cotton niet zo erg op die Kelly lijken. Wat in haar voordeel is
![]() Ik vind Incubuz zeer sexy Ik vind hetwasiets magisch Ik vind Sooz haar foto's mooi Ik vind Weezz haar foto's ook mooi Ik vind Oakwolf z'n foto's metal Ik vind poorleno haar foto flashy Ik vind AM z'n tweede foto echt speciaal Ik vind het kapsel van Bruce het summum van genialiteit Ik vind biep haar foto's natuurlijk mooi maar ik vraag me af waarom die bebaarde jongeman z'n hoofd tegen de hare duwt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |
Muziek |