Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind die ik nu doe de leukste: F&L en A&N. Dus
![]() Die ik absoluut niet zou willen doen: psychologie mystiek sport (leuk om te doen, maar niet om daar te modereren ![]() economische vakken eten & drinken lifestyle liefde & relatie onzin het nachtleven Die mij verder wel leuk lijkt: populaire wetenschappen
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 19:24. |
![]() |
|
![]() |
Sport -> ik haat voetbal.
Muziek -> ik haat alle muzieksoorten die daar besproken worden. EV -> ik begrijp niets van wiskunde etc. DoP -> ik kan zelf absoluut geen gedichten schrijven. D&A -> ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs, stem voor het verbieden van alcohol, en steun het rookverbod. Hardware en S&M -> ik weet er niets van. ![]() Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 19:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Onzin is het gezelligste forum van S.com, slotje's zijn er zelden nodig omdat de Onzinners elkaar controleren ![]() ![]() En nu ontopic: Mystiek en F&L ben ik ongeschikt voor, kan echt niet tegen al die Christenen met een bord voor hun kop ![]() A&N, heb er vroeger wel veel gepost, maar werd zo moe van al die Extreem-rechtsen ![]() ![]() Verder heb ik echt niks met DoP,Muziek,Letteren,Podium, en al die huiswerkfora ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dove mensen, hoe staan zij in de maatschappij?! Fantôme | 14 | 14-01-2004 13:16 | |
Beleidszaken |
beleidswijzingen? cartman666 | 243 | 09-08-2003 00:29 | |
Beleidszaken |
de mening van forummers... poesiefox | 370 | 01-08-2003 16:54 |