Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, er was paar dagen geleden een brandoefening en mijn docente latijn (voor degene die het gelezen hebben, ja het is die waar we de les uitliepen. Nu weet je ook hoezo) gaf toen les aan de klas waar een vriendin van me zit. Dat alarm ging af, ze loopt de klas uit en zegt:"Ik ga wel even kijken wat er aan de hand is" En doet de deur op slot! Die klas zat er dus nog gewoon!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat me trouwens wel opvalt, is dat de ergste leraren mensen zijn die eigenlijk geen leraar hadden willen worden. Ze wilden bijvoorbeeld een of andere professor-functie bekleden, zijn mislukt, en zijn toen van alle ellende maar leraar scheikunde geworden. Hun frustraties reageren ze dan af op de klassen.
De mensen die het onderwijs zijn ingegaan omdat ze wél leraar wilden worden, en omdat ze het wél fijn vinden om met leerlingen om te gaan, dát zijn de redelijke / aardige leraren. Dus wanneer iemand zegt dat "de" leraren maar irritant zijn, stoot daarmee de welwillende leraren die het wél goed voorhebben met hun leerlingen voor het hoofd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nu heb ik hem niet meer, maar mijn mentor van vorig jaar was wel in de categorie mega erge leraren.
als hij praatte, kon je hem niet verstaan, hij praat veels te snel. als je iets niet begreep en je vinger opstak, gaf hij geen echt antwoord op de vraag maar hij zegt wel: bal gehakt en hij trok sommige kinderen voor
|
Ik had vorig jaar een gozer die altijd 20 minuten te laat kwam in de klas, en vaak ging ie halverwegen de les naar buiten om een sigaret te roken (voor 10 minuten). Ook heeft hij een leerling naar de supermarkt gestuurd (25 mins lopen) om heb zn lunch te laten kopen, toen kocht die jongen wat verkeerds en werd ie terrug gestuurd naar die winkel. Diezelfde gast is er ook erg vaak niet op maandagen, omdat ie dat een kater heeft van het weekend, way to GO joh!!
![]() En als je als meisje je een betje strak aankleed krijg je meteen goede cijfers bij hem ![]() |
![]() |
|
hmmnja volgens mij overtreft mijn duits leraar elk verhaal hier..
het begon allemaal in de 3e, ik kwam als lief en onschuldig meisje de klas binnen helemaal gehoorzaam enzo.. maarja halverwege de 3e werd ons meisje wat anders... ik begon meer te zeggen wat ik dacht en als ik op onterechtheden stuitte (in de klas) dan trok ik mijn mond open.. tja je begrijpt nu al dat ik natuurlijk als snel een 'reputatie' had ![]() hetvolgende gebeurde.. na een woordenwisseling (hard geschreeuw dus, waar de halve school van kon meegenieten) ging de bel, ik stormde woest de klas uit terwijl hij me terug riep voor naar mijn idee nog een flinke woordenwisseling, hier had ik geen zin in dus ik liep weg, waarna hij vervolgens de klas uit rende en me hardhandig aan mijn tas terug begon te trekken, ik, als opvliegerig als ik soms kan zijn, begon terug te schelden dat hij van me af moest blijven waarna hij riep dat ik maar naar de laagleider toe moest.. ik liep op mijn gemak (en nog steeds ruzie makend met L(ul)) naar de laagleider, enkele quotes *'ik snap niet wat jij hier nog doet, waardeloos stuk vreten' *'ik wíl niet weten wat je moeder thuis met je doet maar als je mijn kind was had ik het wel geweten (en dit terwijl hij bevriend was met mijn moeder' tja hierop flipte ik natuurlijk.. toen we eenmaal voor mijn laagleider zijn kantoortje stonden kwamen er een paar vriendinnen aan die zagen dat ik het niet meer had en vroegen wat er was, L(ul) trok ze hardhandig aan de tas weg, en zei 'rot op stelletje dozen, jullie hebben hier niets mee te maken' mja als iemand dus mijn vriendinnen uit gaat schelden dan heeft ie een probleem, dus dde woordenwisseling werd op een nog hoger niveau voortgezet.. hierna is er nog een gesprek geweest in een lokaal met mijn mentor en L(ul), mijn klas zat 2 klassen verder en hoorde alles woord voor woord, dus de ruzie was niet opgelost maar verergerd. die laatste 2 maanden ben ik niet naar die les gegaan ik heb er veel voor moeten nablijven maar het is me elke minuut waard geweest. dit jaar heb ik hem wel, helaas was er geen optie op een andere leraar, maar omdat ik mijn school voor die lul wil laten gaan moest het helaas toch. en al meteen de 1e les was het weer raak zonder mijn schuld.. hij heeft al tegen verschillende vriendinnen gezegd dat ze maar niet te veel op mij moeten vertrouwen en het omgaan met mij zo min mogelijk moeten reduceren willen ze nog een gelukkig leven lijden.. ![]() ik zeg, we steken de banden van zijn ZWARTE uit de baarmoeder gerukte mislukt twingo lek ![]() ![]() ![]() nog geen week geleden hoorde ik ook nog eens dat mijn laagleider 'die ik altijd kon vertrouwen' tegen een van mijn beste vriendinnen zei dat ze me maar een beetje met rust moesten laten *een vriendin is nu uit huis en heeft t best moeilijk, daarom zou ik dus niet meer met hun over bepaalde dingen kunnen praten* DIT bepaal IK toch zeker wel!? ![]() maargoed iig het stinkt ![]() ![]() en even terug komend op het onderwerp respect, als iemand mij met respect behandeld, behandel ik hem.haar ook met respect, of ik hem mag of niet..
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 10:22. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar onderstaande zou een leraar nóóit, maar dan ook nóóit tegen leerlingen mogen zeggen, in wat voor situatie dan ook! ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar iig op de uni doet men ook niet meer lastig, dan behandelen ze je als volwassenen. Is maar goed ook, anders gaat men wel na een andere uni. Op middelbare scholen is het vaak andere koek. Probeer er het beste van te maken. ![]() |
![]() |
|
Ehm ja mijn leraar Engels is erg irritant.. als je maar een woord zegt moet je direct je stil houden (doet ie keihard psst psst
![]() ![]() Na het weekend is het logisch dat je geen zin hebt in les maar gewoon dingen wilt bespreken over het weekend enzo.. maar sommige leraren hebben blijkbaar geen leven dus doen nooit wat in't weekend en hebben niks te vertellen ![]()
|
Ik had er een, en dat twee jaar lang....Daarom is economie ook nooit echt mijn lievelingsvak geworden
![]() Als je een vraag fout had (hij vroeg natuurlijk altijd iedereen die of de vraag niet had, of die niks van economie snapte...) kon hij je zo voor de gek zetten, niet te geloven!! ![]() ik was altijd blij als de economieles voorbij was... |
![]() |
|
Ik heb verschrikkelijk 2 erge leraren op mijn school...
van 1 daarvan heb ik geen les meer (was opzich niet vervelend tijdens de les maar zeer achterbaks en roddeld over leerlingen) en die andere heb ik nu nog en hij is echt de worst of the worst... Eigenlijk al teveel gezegt want kreeg al x commentaar dat ik een aantal leraren had afgezeken op dit forum dus 1.5jaar geleden ofzow... Die eerste leraar die ik noemde had het gezien en doorgegeven aan bestuur... ![]() Maarjah... Afdelings manager mocht mij wel, dus ik kreeg verder niet veel problemen gehad
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik heb nog een erge leraar gehad die ik nu ook weer heb
![]() altijd als hij kinderen eruit stuurd zegt ie als ze bij de deur zijn geintjèè maar als ik eruit moet zegt ie geen geintje. ook bij nablijven zegt hij tegen sommige kinderen de dreiging van de straf is al een straf op zich. terwijl die kinderen waarbij hij zegt de dreiging van de straf is al een straf op zich hebben altijd iets veel ergers gedaan als gewoon een grap maken terwijl iedereen al praat. maar bij mij moet ik gewoon iets overschrijven. dus ik ben vandaag niet bij nablijven gekomen. met zijn @#%!&* smoel
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
lerares engels: huiswerk is altijd 1 regel in haar agenda(bij de gene bij ons in de klas die het kleinst kan schrijven 3 regels)
en dan veel leren dan gaat ze overhoren als je 1 fout maakt moet je alles overschrijven in de winter laat ze alle ramen open staan het is daar bitter koud in het lokaal als je 1 ding zegt heb je strafwerk.. en je moet 5 dingen bij hebben van spullen voor engels heb je 1 ding nie bij zit je op je vrije vrijdag middag op school ![]()
||
Citaat:
![]() O ja, wat hij ook altijd deed, was er zelf nog vragen bijverzinnen (alsof die vragen die in de lesbrieven stonden nog niet genoeg waren....). Ten eerste: hij verzon altijd vragen waar je nooit een antwoord op kon vinden (vindt hij het dan raar als bijna niemand zijn vragen heeft kunnen beantwoorden.... ![]() Ja, en dan zat je daar: de bel is al gegaan, de volgende klas staat al mooi voor de deur te wachten, en jij moet naar de volgende les. ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn levensbeschouwingslerares is in principe wel een kutwijf... hele tijd van die klote opmerkingen waarvan je niet zegt: "wow, best klote", maar echt van die opmerkingen waar je iemand mee pakt :/
ik heb haar na 2 jaar weer, en de eerste les begon het al ![]() ![]() ![]() wat me alleen opviel was dat de 3 kutopmerkingen die ze tegen me maakte precies dezelfde waren die ze ook al in de tweede tegen me zei :/ zal er wel wat van zeggen als ik ben geslaagd ![]()
||
Citaat:
what the fuuuuuuuuuuuuck! klaag die gast aan! is gewoon fucking kinderarbeid! en ik dacht dat 2x getallen 1 t/m 10 al veel was ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Algemene schoolzaken |
f**** leraar Verwijderd | 33 | 26-09-2010 19:29 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |