Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 20:40
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 24-09-2003 @ 11:53:
ja zo is het wel makkelijk om em af te kraken ofniet? iets typen wat ik nog nooit heb gezegt. ik doe niet dom, ik zeg ook niet dat ik cool ben, en ik heb een grote bek ja. maar denk je soms dat ik denk dat dat superstoer is? nou dan moet je toch echt opnieuw denken. en ik wed dat jij ook wel eens een grote bek hebt opgezet tegen een ouder iemand, wie dan ook, dus waarom zit je mij hier af te kraken? hou dan zelf toch gewoon je mond ofzo. je bent zo nog erger als mij.
Afkraken is heel makkelijk, vermakelijk en het is de lust van mijn leven.
Oud 26-09-2003, 17:55
Verwijderd
Nou ja, er was paar dagen geleden een brandoefening en mijn docente latijn (voor degene die het gelezen hebben, ja het is die waar we de les uitliepen. Nu weet je ook hoezo) gaf toen les aan de klas waar een vriendin van me zit. Dat alarm ging af, ze loopt de klas uit en zegt:"Ik ga wel even kijken wat er aan de hand is" En doet de deur op slot! Die klas zat er dus nog gewoon!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:01
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
kydnav schreef op 26-09-2003 @ 18:55:
Nou ja, er was paar dagen geleden een brandoefening en mijn docente latijn loopt de klas uit en doet de deur op slot! Die klas zat er dus nog gewoon!
Domme actie van dat mens.. Maar ja, in de tijd van Ovidius hadden ze nog geen brandalarm hè..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
The Ox schreef op 26-09-2003 @ 21:01:
Domme actie van dat mens.. Maar ja, in de tijd van Ovidius hadden ze nog geen brandalarm hè..
ja maar als het geen oefening had geweest had die klas dus verbrand. Was lokaal op de eerste verdieping. Raam komt uit in een tuin waar een hek omheen staat.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 11:45
The Ox
The Ox is offline
Wat me trouwens wel opvalt, is dat de ergste leraren mensen zijn die eigenlijk geen leraar hadden willen worden. Ze wilden bijvoorbeeld een of andere professor-functie bekleden, zijn mislukt, en zijn toen van alle ellende maar leraar scheikunde geworden. Hun frustraties reageren ze dan af op de klassen.
De mensen die het onderwijs zijn ingegaan omdat ze wél leraar wilden worden, en omdat ze het wél fijn vinden om met leerlingen om te gaan, dát zijn de redelijke / aardige leraren.
Dus wanneer iemand zegt dat "de" leraren maar irritant zijn, stoot daarmee de welwillende leraren die het wél goed voorhebben met hun leerlingen voor het hoofd.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-09-2003 @ 20:24:
Waarom is dat onmogelijk? Volgens mij staan er op inet ook wel werkstukken over hoe dat min of meer moet ed.
Wat ik schreef was idd niet onmogelijk, maar de opdracht wel; we moesten een markt onderzoek gaan houden en een vraag en aanbodcurve maken, winst bepalen... allemaal dingen die we echt niet in een week zouden kunnen doen met nog andere opdrachten. Mja, uiteindelijk hebben we gewoon heel globaal het idee gepresenteerd en dat was gelukkig ook goed
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-09-2003 @ 20:22:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. 't is nogal simpel om opmerkingen te maken over iemand die er niet is. 't ligt er aan hoe je het brengt, maar ik zou er ook zeker iets van zeggen.
Ik zou er ook wel iets van zeggen hoor, maar idd anders
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 13:58
sexylexy
sexylexy is offline
nu heb ik hem niet meer, maar mijn mentor van vorig jaar was wel in de categorie mega erge leraren.

als hij praatte, kon je hem niet verstaan, hij praat veels te snel.
als je iets niet begreep en je vinger opstak, gaf hij geen echt antwoord op de vraag maar hij zegt wel: bal gehakt

en hij trok sommige kinderen voor
Oud 27-09-2003, 21:41
Another Way
Another Way is offline
Ik had vorig jaar een gozer die altijd 20 minuten te laat kwam in de klas, en vaak ging ie halverwegen de les naar buiten om een sigaret te roken (voor 10 minuten). Ook heeft hij een leerling naar de supermarkt gestuurd (25 mins lopen) om heb zn lunch te laten kopen, toen kocht die jongen wat verkeerds en werd ie terrug gestuurd naar die winkel. Diezelfde gast is er ook erg vaak niet op maandagen, omdat ie dat een kater heeft van het weekend, way to GO joh!!

En als je als meisje je een betje strak aankleed krijg je meteen goede cijfers bij hem
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 22:15
The Ox
The Ox is offline
Wat een eikel!

Eigenlijk zou je dit es bij de directie moeten aankaarten. Es kijken hoe lang hij er nog zit.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 23:07
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
The Ox schreef op 27-09-2003 @ 23:15:
Wat een eikel!

Eigenlijk zou je dit es bij de directie moeten aankaarten. Es kijken hoe lang hij er nog zit.
dat gebeurt elk jaar, alleen word die gast maar niet ontslagen. Zelf niet nadat hij dronken in de klas zat
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 08:00
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
€v€li€n schreef op 23-09-2003 @ 16:26:
het is maar wat je onbeschoft noemt .. ik vind dr nog redelijk fatsoenlijke reageren ..
Haha dat vind ik ook hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 10:16
Antistar
Antistar is offline
hmmnja volgens mij overtreft mijn duits leraar elk verhaal hier..
het begon allemaal in de 3e, ik kwam als lief en onschuldig meisje de klas binnen helemaal gehoorzaam enzo..
maarja halverwege de 3e werd ons meisje wat anders...

ik begon meer te zeggen wat ik dacht en als ik op onterechtheden stuitte (in de klas) dan trok ik mijn mond open.. tja je begrijpt nu al dat ik natuurlijk als snel een 'reputatie' had anyway mijn duits leraar ik noem hem even L(ul) die kon dat niet hebben, dus zo ong 2 maanden voor de zomervakantie kregen we ruzie, en niet te zuinig...

hetvolgende gebeurde..
na een woordenwisseling (hard geschreeuw dus, waar de halve school van kon meegenieten) ging de bel, ik stormde woest de klas uit terwijl hij me terug riep voor naar mijn idee nog een flinke woordenwisseling, hier had ik geen zin in dus ik liep weg, waarna hij vervolgens de klas uit rende en me hardhandig aan mijn tas terug begon te trekken, ik, als opvliegerig als ik soms kan zijn, begon terug te schelden dat hij van me af moest blijven waarna hij riep dat ik maar naar de laagleider toe moest..

ik liep op mijn gemak (en nog steeds ruzie makend met L(ul)) naar de laagleider, enkele quotes
*'ik snap niet wat jij hier nog doet, waardeloos stuk vreten'

*'ik wíl niet weten wat je moeder thuis met je doet maar als je mijn kind was had ik het wel geweten (en dit terwijl hij bevriend was met mijn moeder'
tja hierop flipte ik natuurlijk..

toen we eenmaal voor mijn laagleider zijn kantoortje stonden kwamen er een paar vriendinnen aan die zagen dat ik het niet meer had en vroegen wat er was, L(ul) trok ze hardhandig aan de tas weg, en zei 'rot op stelletje dozen, jullie hebben hier niets mee te maken' mja als iemand dus mijn vriendinnen uit gaat schelden dan heeft ie een probleem, dus dde woordenwisseling werd op een nog hoger niveau voortgezet..

hierna is er nog een gesprek geweest in een lokaal met mijn mentor en L(ul), mijn klas zat 2 klassen verder en hoorde alles woord voor woord, dus de ruzie was niet opgelost maar verergerd.
die laatste 2 maanden ben ik niet naar die les gegaan ik heb er veel voor moeten nablijven maar het is me elke minuut waard geweest.
dit jaar heb ik hem wel, helaas was er geen optie op een andere leraar, maar omdat ik mijn school voor die lul wil laten gaan moest het helaas toch. en al meteen de 1e les was het weer raak zonder mijn schuld..

hij heeft al tegen verschillende vriendinnen gezegd dat ze maar niet te veel op mij moeten vertrouwen en het omgaan met mij zo min mogelijk moeten reduceren willen ze nog een gelukkig leven lijden..

ik zeg, we steken de banden van zijn ZWARTE uit de baarmoeder gerukte mislukt twingo lek

nog geen week geleden hoorde ik ook nog eens dat mijn laagleider 'die ik altijd kon vertrouwen' tegen een van mijn beste vriendinnen zei dat ze me maar een beetje met rust moesten laten *een vriendin is nu uit huis en heeft t best moeilijk, daarom zou ik dus niet meer met hun over bepaalde dingen kunnen praten* DIT bepaal IK toch zeker wel!?

maargoed iig het stinkt

en even terug komend op het onderwerp respect, als iemand mij met respect behandeld, behandel ik hem.haar ook met respect, of ik hem mag of niet..

Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 10:22.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Antistar schreef op 28-09-2003 @ 11:16:

ach, ook hier valt enigszins te twijfelen over jouw gelijk en jouw attitude...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 11:58
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 28-09-2003 @ 11:36:
ach, ook hier valt enigszins te twijfelen over jouw gelijk en jouw attitude...
Ja, daar heb je wel gelijk in.

Maar onderstaande zou een leraar nóóit, maar dan ook nóóit tegen leerlingen mogen zeggen, in wat voor situatie dan ook!

Citaat:
*'ik snap niet wat jij hier nog doet, waardeloos stuk vreten'

*'ik wíl niet weten wat je moeder thuis met je doet maar als je mijn kind was had ik het wel geweten (en dit terwijl hij bevriend was met mijn moeder'

'rot op stelletje dozen, jullie hebben hier niets mee te maken'

hij heeft al tegen verschillende vriendinnen gezegd dat ze maar niet te veel op mij moeten vertrouwen en het omgaan met mij zo min mogelijk moeten reduceren willen ze nog een gelukkig leven lijden..
Hehe, trouwens, wéér een Duits-leraar hè
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:39
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
*verhaal*
jezus, die leraar gaat wel erg ver om fans te krijgen... zoiets mag een leraar niet eens flikken geloof ik. damn wat een eikel...ik mag toch lijen dat die van ons niet zo erg word. dat zal niet goed zijn voor mn bloeddruk denk ik.
Oud 28-09-2003, 17:39
alibabwe
alibabwe is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-09-2003 @ 18:00:
Stel je voor, twee keer de getallen 1 t/m 20 opschrijven... *proest*

Ik heb geen eikels als leerkrachten. Op het hbo gedragen de meesten zich ook wel volwassen ......

Waarom al die scheldwoorden...?
wtf, 38 en nog op t HBO

maar iig op de uni doet men ook niet meer lastig, dan behandelen ze je als volwassenen. Is maar goed ook, anders gaat men wel na een andere uni.

Op middelbare scholen is het vaak andere koek. Probeer er het beste van te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
The Ox schreef op 28-09-2003 @ 12:58:
Ja, daar heb je wel gelijk in.

Maar onderstaande zou een leraar nóóit, maar dan ook nóóit tegen leerlingen mogen zeggen, in wat voor situatie dan ook!

Hehe, trouwens, wéér een Duits-leraar hè
dat is waar
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 08:47
Megadeth
Megadeth is offline
Ehm ja mijn leraar Engels is erg irritant.. als je maar een woord zegt moet je direct je stil houden (doet ie keihard psst psst ).. nou mooi niet dus onnozele gast

Na het weekend is het logisch dat je geen zin hebt in les maar gewoon dingen wilt bespreken over het weekend enzo.. maar sommige leraren hebben blijkbaar geen leven dus doen nooit wat in't weekend en hebben niks te vertellen
Oud 29-09-2003, 14:26
YPrue
YPrue is offline
Ik had er een, en dat twee jaar lang....Daarom is economie ook nooit echt mijn lievelingsvak geworden
Als je een vraag fout had (hij vroeg natuurlijk altijd iedereen die of de vraag niet had, of die niks van economie snapte...) kon hij je zo voor de gek zetten, niet te geloven!!

ik was altijd blij als de economieles voorbij was...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:26
knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb verschrikkelijk 2 erge leraren op mijn school...

van 1 daarvan heb ik geen les meer (was opzich niet vervelend tijdens de les maar zeer achterbaks en roddeld over leerlingen)

en die andere heb ik nu nog en hij is echt de worst of the worst...

Eigenlijk al teveel gezegt want kreeg al x commentaar dat ik een aantal leraren had afgezeken op dit forum dus 1.5jaar geleden ofzow...

Die eerste leraar die ik noemde had het gezien en doorgegeven aan bestuur...

Maarjah... Afdelings manager mocht mij wel, dus ik kreeg verder niet veel problemen gehad
Oud 02-10-2003, 16:10
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
YPrue schreef op 29-09-2003 @ 15:26:
Ik had er een, en dat twee jaar lang....Daarom is economie ook nooit echt mijn lievelingsvak geworden
Als je een vraag fout had (hij vroeg natuurlijk altijd iedereen die of de vraag niet had, of die niks van economie snapte...) kon hij je zo voor de gek zetten, niet te geloven!!

Leraren die je voor lul zetten als je iets vraagt/of iets niet snapt zijn echt zielig trug voor lul zetten die hap!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:27
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 02-10-2003 @ 17:10:
Leraren die je voor lul zetten als je iets vraagt/of iets niet snapt zijn echt zielig
Inderdaad. Je bent immers op school om te leren.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 22:14
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
The Ox schreef op 02-10-2003 @ 17:27:
Inderdaad. Je bent immers op school om te leren.
Dat vond die man van wie ik economie had blijkbaar dus niet...
Echt erg...En zoiets wordt leraar....pfff
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 06:17
Megadeth
Megadeth is offline
Tsja waarschijnlijk hebben ze thuis niks te vertellen en gaan zo op school doen om toch ergens de baas (BTFH - bastard teacher from hell) te spelen.
Oud 03-10-2003, 14:56
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 03-10-2003 @ 07:17:
Tsja waarschijnlijk hebben ze thuis niks te vertellen en gaan zo op school doen om toch ergens de baas (BTFH - bastard teacher from hell) te spelen.
daar lijkt het vaak wel op ja.
Oud 03-10-2003, 16:28
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 03-10-2003 @ 15:56:
daar lijkt het vaak wel op ja.
Inderdaad, daar geef ik je nou eens helemaal gelijk in...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:51
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 22-09-2003 @ 21:01:
Mega erge leraren : wie heeft ze? Nou... ik denk dat je beter kunt vragen wie heeft ze niet?
Ik had vorig jaar ook zo'n leraar... tsss... die man kon alléén maar over sex en z'n (25 jaar jongere) vriendin praten! Hij heeft een keer gezegd: Ik heb een lul waar menig olifant trots op kan zijn! Als lid van de schoolkrant redactie was dit natuurlijk een meesterlijke uitspraak om daarin te zetten, natuurlijk komt zo'n uitspraak er ook metéén in...
Komt de afdelingsleider, mij en een vriendin uit de klas halen. "De leraar is heel kwaad omdat hij dit nooit gezegd heeft..."
Om een lang verhaal kort te maken, hij wenste een rectificatie. Mooie rectificatie geschreven, schoolkrant was erg laat, maar er moest er nog één komen... om die rectificatie in te zetten. Poehpoeh, zegt die vent opeens dat het niet meer nodig is, en dat hij de humor er wel van kan in zien...
je moet de volgende keer zo'n opneemapparaat meenemen (tip: niet eentje die in het stopcontact hoeft, maar een op batterijen)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:57
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 23-09-2003 @ 20:43:
ik trek onbewust mensen mee met mn gedrag. en dat realiseer ik ook.
dat is knap
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:52
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 03-10-2003 @ 07:17:
Dat is wat ik al eerder ergens schreef: mensen die écht voor het onderwijs kiezen, zullen zoiets nóóit doen. Het zijn meestal de figuren die in het bedrijfsleven mislukt zijn (oid) en die nu voor de klas moeten gaan staan en hun frustraties uiten op leerlingen. En dáár kan ik niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
YPrue schreef op 29-09-2003 @ 15:26:

hebben wij dezelfde docent voor economie gehad hahaa
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:00
P&C
P&C is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.

ik weet wel, hij is ook máar een mens, maar dat geeft hem niet het recht om zo kut te doen. hij is gewoon zo enorm streng. hij kan niets anders dan iemand afkraken, en als je je vinger opsteekt, zegt ie : vinger weg. sja hoe de neuk willen wij dan iets leren?!

voorbeelden :

vriendin van mij was er dus uitgezet

hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik zachtjes : die "figuur" heeft een naam...
hij : waar bemoei je je mee?!

even later :

hij : wat doe je daar met die schaar?!
ik : ik zwaai er rondjes mee...
hij : leg neer!
ik : (zachtjes) waf.

later

hij : leg dat potlood eens neer? want volges mij hoor je helemaal niets.
ik : wat heeft dat met die potlood te maken? en ik hoor prima.
hij : (lichtelijk geirriteerd) leg dat potlood neer, en ga recht zitten, en je hoort helemaal nix.
ik : ik hoor wel iets.
hij : nee dat doe je niet.
ik : wel.
hij : na de les, kom jij bij mij strafwerk halen, want dit pik ik niet meisje, als jij zo doorgaat ; daar is de deur.
ik : ja is goed hoor.

na de les moest ik blijven zitten.

hij : doe je altijd zo? zo onbeschoft?
ik : *kijk hem aan*
hij : oh dus je hebt nog wel het fatsoen om me aan te kijken?
ik : ja dat wel.
hij : maar doe je altijd zo onbeschoft? want jouw gedrag is echt niet te toleren jongedame....!
ik : ja maar zo ben ik gewoon.
hij : oh.....zo bén je gewoon?
ik : jap.
hij : dan moet je maar eens veranderen.
ik : ja waarom zou ik me veranderen. ik ben wie ik ben.
hij : niets mee te maken, je kunt het toch proberen of niet dan
ik : wat heeft dat voor nut.
hij : ....pak je agenda maar.
ik : oke.
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren. dit moet zo niet doorgaan ja?
ik : hm hm... *what Ever?!?*

het is gewoon zo'n enorme eikel! niet normaal gewoon.hij denkt dat ie alles kan maken en dat hij alles is. nou forget about that. hij is helemaal nix. oh ja toch wel. een achterbakse klootviool. heel veel mensen op school hebben een teringhekel aan hem. en dat is niet gek ook.

hebben jullie ook zulke erge leraren? en wat hebben die geflikt bij je? zou je ze echt wat aan willen doen?
sorry hoor, maar bij mij kom je ook over als een irritante brutale leerling ik geef hem groot gelijk
Oud 07-10-2003, 13:52
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 03-10-2003 @ 19:54:
hebben wij dezelfde docent voor economie gehad hahaa
Dat kan? Hoe heette die van jou?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:08
sexylexy
sexylexy is offline
ik heb nog een erge leraar gehad die ik nu ook weer heb

altijd als hij kinderen eruit stuurd zegt ie als ze bij de deur zijn geintjèè maar als ik eruit moet zegt ie geen geintje.
ook bij nablijven zegt hij tegen sommige kinderen de dreiging van de straf is al een straf op zich. terwijl die kinderen waarbij hij zegt de dreiging van de straf is al een straf op zich hebben altijd iets veel ergers gedaan als gewoon een grap maken terwijl iedereen al praat.

maar bij mij moet ik gewoon iets overschrijven.
dus ik ben vandaag niet bij nablijven gekomen. met zijn @#%!&* smoel
Oud 07-10-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
YPrue schreef op 07-10-2003 @ 14:52:
Dat kan? Hoe heette die van jou?
Mijnheer heet hij, haha..je spreekt het uit zoals je het schrijft .
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:35
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 07-10-2003 @ 16:03:
haha, hallo meneer Mijnheer! *flauw* nja ik heb een erge lerares van Nederlands vergeet je je schrift mag je gelijk 5 blz overschrijven en die opdrachten extra maken Alleen omdat je iets vergeten was mee te nemen. En dan is ze zelf te laat klaagt ze over ons dat we op het roosterbord gaan kijken om te zien of de les uitvalt inplaats van op haar te wachten Ik ben hopelijk volgend jaar van haar af
Oud 07-10-2003, 18:50
cyber ian
cyber ian is offline
lerares engels: huiswerk is altijd 1 regel in haar agenda(bij de gene bij ons in de klas die het kleinst kan schrijven 3 regels)
en dan veel leren dan gaat ze overhoren als je 1 fout maakt moet je alles overschrijven
in de winter laat ze alle ramen open staan het is daar bitter koud in het lokaal
als je 1 ding zegt heb je strafwerk..
en je moet 5 dingen bij hebben van spullen voor engels heb je 1 ding nie bij zit je op je vrije vrijdag middag op school
Oud 08-10-2003, 00:22
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 07-10-2003 @ 16:03:
Nee, dan is het toch niet dezelfde die we voor economie gehad hebben... Die van mij heette Cremer....
O ja, wat hij ook altijd deed, was er zelf nog vragen bijverzinnen (alsof die vragen die in de lesbrieven stonden nog niet genoeg waren....). Ten eerste: hij verzon altijd vragen waar je nooit een antwoord op kon vinden (vindt hij het dan raar als bijna niemand zijn vragen heeft kunnen beantwoorden.... ). En ten tweede: hij dicteerde ons zijn zelfgemaakte vragen altijd als de bel al was gegaan....En nee, die vragen waren niet erg kort....Leuk als je na zijn les nog een les hebt (ik geloof niet dat hij doorhad dat er überhaupt nog andere vakken naast de zijne bestaan)...
Ja, en dan zat je daar: de bel is al gegaan, de volgende klas staat al mooi voor de deur te wachten, en jij moet naar de volgende les. (Het maximum wat we gehaald hebben is geloof ik iets van een kwartier na de bel.... )
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:57
coffee_mug
coffee_mug is offline
Nee geen mega erge leraren.
wel leraren waaraan ik me kan ergeren.
Oud 08-10-2003, 14:53
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Mijn levensbeschouwingslerares is in principe wel een kutwijf... hele tijd van die klote opmerkingen waarvan je niet zegt: "wow, best klote", maar echt van die opmerkingen waar je iemand mee pakt :/

ik heb haar na 2 jaar weer, en de eerste les begon het al alleen jah... ik ben net zoals zij (en misschien ook nog wel een graadje erger ) en kan er dus ook wel wat van

wat me alleen opviel was dat de 3 kutopmerkingen die ze tegen me maakte precies dezelfde waren die ze ook al in de tweede tegen me zei :/

zal er wel wat van zeggen als ik ben geslaagd
Oud 08-10-2003, 19:46
Choke
Choke is offline
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren.

maar.. maar.. dat is onmenselijk!!! dat haal je nooit binnen 24 uur!!!
Oud 08-10-2003, 20:21
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Choke schreef op 08-10-2003 @ 20:46:

Dan op zijn minst in verschillende kleurtjes.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:42
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
als je met twee pennen tegelijk schrijft dan red je het denk ik net
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:22
DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Choke schreef op 08-10-2003 @ 20:46:

what the fuuuuuuuuuuuuck! klaag die gast aan! is gewoon fucking kinderarbeid!

en ik dacht dat 2x getallen 1 t/m 10 al veel was ---> ik moest wel met geel en groen schrijven... alleen het probleem was; mijn groene pen is geel
Oud 09-10-2003, 16:34
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik niet. Echt niet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:37
P&C
P&C is offline
wie heeft ze NIET
Oud 10-10-2003, 11:29
misty1986
misty1986 is offline
Helaas.... je kunt inderdaad beter vragen
wie er geen erge leraren heeft, ik
in ieder geval niet.
Enne.... duitse leraren=
Groetjes, Misty
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 22:42
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Misty17 schreef op 10-10-2003 @ 12:29:
Enne.... duitse leraren=
Nee, niet alle duitse leraren zijn (diegene die ik op de middelbare had, was juist )
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 22:48
P&C
P&C is offline
ik heb daarentegen ook een super coole leraar voor duits
die gast is knettergek maar zoo cool
Oud 10-10-2003, 22:52
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
P&C schreef op 10-10-2003 @ 23:48:
ik heb daarentegen ook een super coole leraar voor duits
die gast is knettergek maar zoo cool
Ja, precies! Zo was het bij mij ook! Knetter, maar wel super in orde!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten