Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 16:28
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-09-2003 @ 09:08:
Face it, I'm a man of no emotions

Gij Vulcan !
Oud 24-09-2003, 16:47
Soezen
Soezen is offline
Een keertje was ik zo kwaad, dat ik het echt bijna uit wilde maken. Toen ik dat een beetje liet doorschemeren , begon ie echt te krijsen als ene klein kind. Ik schrok er echt van, maar vond het eigenlijk best fijn. Hij wilde me dus echt niet kwijt. Toen ik naar huis wilde gaan, hoorde ik hem buiten huilen en rende me achterna. Zo erg was het bij hem ook nog nooit geweest, maar het voelde zo zei hij..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:23
vetje
vetje is offline
kben nu ongeveer 4,4 maanden saampies met mn vriend en we hebben elkaar al meerdere malen zien huilen. Dat komt omdat we allebei erge dingen meej hebben gmaakt voordat we elkaar kenden.. k heb domme dingen gedaan.. en hij heeft een ongeluk meej gmaakt, zn broer is overleden.. als we daar over praten, vallen we elkaar soms weleens huilend in de armen. maar ook soms als we allebei erg emotioneel zijn en elkaar vertellen wat we nou zo leuk liev enz aan elkaar vinden... dan kunnen we ook allebei in huilen uitbarsten.. en we zijn allebei geen mietjes... LOVE YOU BOYY...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:33
Verwijderd
Even aan al die jongen die zichzelf zo stoer vinden omdat ze niet janken:

Wanneer je zo nu en dan jankt ben je geen 'mietje', 'watje' of 'homo'. Juist wanneer je je voor je gevoelens schaamt ben je zwak, durf gevoelens te hebben, pas dan ben je een échte man....
(Blegh, wat afschuwelijk, van die 'macho's' die niet huilen omdat 'je dan geen echte man bent' )
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:57
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-09-2003 @ 19:33:
Even aan al die jongen die zichzelf zo stoer vinden omdat ze niet janken
Het is niet stoer maar wel zeer verstandig. Niet omdat een echte man niet zou mogen janken maar wel omdat een heleboel mensen die mening zijn toegedaan. Niet in het openbaar janken is dus gewoon pure zelfbescherming.
Oud 24-09-2003, 19:04
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-09-2003 @ 19:33:
Even aan al die jongen die zichzelf zo stoer vinden omdat ze niet janken:

Wanneer je zo nu en dan jankt ben je geen 'mietje', 'watje' of 'homo'. Juist wanneer je je voor je gevoelens schaamt ben je zwak, durf gevoelens te hebben, pas dan ben je een échte man....
(Blegh, wat afschuwelijk, van die 'macho's' die niet huilen omdat 'je dan geen echte man bent' )
ah we hebben een ras echte feminist in da house
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 24-09-2003 @ 07:08:
Huilen waar een meisje bij is..damn hoe harder kan je af gaan. Sorry maar mannen huilen gewoon niet, je bent toch geen homo ofzo
ligt eraan, je hebt idd van die gasten die echt janken om niks, dan heb ik echt zoiets van "get your act together".
en nee, ik ga hier niks over mezelf neerzetten, zo open ben ik nou weer net niet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:22
Gothic
Gothic is offline
Ik heb mijn ex meerdere malen zien huilen, hij mij ook...

Bij mijn vriend wil ik hem ook zien huilen en ik wil ook gewoon kunnen huilen bij hem. Als ik hem zou zien huilen zou het voor mij iig een bevestiging zijn dat hij zichzelf durft te zijn bij mij, ik zou vereerd zijn dan... Zelf durf ik niet zo goed te huilen in eerste instantie, ben dan bang dat hij me dom vindt ofzo...
Oud 24-09-2003, 21:10
In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb nog nooit gehuild in welke van mijn relaties dan ook.
Bij mijn (net) ex-vriend (in elk geval nu hij in 't buitenland is..)
had ik altijd wel het gevoel dat als ik me kut zou voelen ik bij hem uit zou kunnen huilen. Toch heb ik een soort beschermings meganisme, ik kan gewoon niet huilen bij mensen. De enige die me heeft zien huilen zijn mijn zus en broer. (en anderen toen ik nog onder de twaalf was gok ik) Ik huil altijd alleen...

Volgens mij heb ik ook nog nooit een vriend van mij zien huilen.... raar eigenlijk, misschien omdat ik zelf dus ook vrijwel nooit huil.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:41
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Danique schreef op 23-09-2003 @ 19:22:
Mijn vriend heb ik in 2 jaar nog nooit zien huilen. Hij mij wel al 100.000 keer.
Same here. In anderhalf jaar heb ik hem nog nooit zien huilen. Wel 1 of 2 keer natte oogjes, maar geen tranen. Het is niet zo dat hij zich niet durft laten gaan, want alleen huilt hij ook niet.

Ik daarentegen huil gemiddeld wel zo'n 1 à 2 keer per maand bij hem.
Oud 26-09-2003, 11:02
Verwijderd
ik heb mijn vriend nog nooit echtecht zien huilen, wel dat ie n keer heel verdrietig was.
ik ben echt een huilerd, maar het lucht wel op, meestal.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:58
infamous
infamous is offline
huilen is gezond !
Oud 26-09-2003, 18:46
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, ik heb mn vriend nog van de week zien huilen. dit deed mij erg pijn, aangezien het door mij kwam. nou huilt hij nooit en nu moest hij wel huilen. nou hebben we daar natuurlijk wel over gepraat en het is ook allemaal weer goed, maar het voelde wel vreselijk kut dat hij door mij moest huilen. ik voelde me echt een kreng.
Reageren

Regels voor berichten