Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nee, ik ga hier niks over mezelf neerzetten, zo open ben ik nou weer net niet ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn ex meerdere malen zien huilen, hij mij ook...
Bij mijn vriend wil ik hem ook zien huilen en ik wil ook gewoon kunnen huilen bij hem. Als ik hem zou zien huilen zou het voor mij iig een bevestiging zijn dat hij zichzelf durft te zijn bij mij, ik zou vereerd zijn dan... Zelf durf ik niet zo goed te huilen in eerste instantie, ben dan bang dat hij me dom vindt ofzo...
|
Ik heb nog nooit gehuild in welke van mijn relaties dan ook.
Bij mijn (net) ex-vriend (in elk geval nu hij in 't buitenland is..) had ik altijd wel het gevoel dat als ik me kut zou voelen ik bij hem uit zou kunnen huilen. Toch heb ik een soort beschermings meganisme, ik kan gewoon niet huilen bij mensen. De enige die me heeft zien huilen zijn mijn zus en broer. (en anderen toen ik nog onder de twaalf was gok ik) Ik huil altijd alleen... Volgens mij heb ik ook nog nooit een vriend van mij zien huilen.... raar eigenlijk, misschien omdat ik zelf dus ook vrijwel nooit huil. |
![]() |
||
Citaat:
Ik daarentegen huil gemiddeld wel zo'n 1 à 2 keer per maand bij hem. ![]()
|
ja, ik heb mn vriend nog van de week zien huilen. dit deed mij erg pijn, aangezien het door mij kwam. nou huilt hij nooit en nu moest hij wel huilen. nou hebben we daar natuurlijk wel over gepraat en het is ook allemaal weer goed, maar het voelde wel vreselijk kut dat hij door mij moest huilen. ik voelde me echt een kreng.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij / hoe zou je reageren? Gothic | 27 | 25-09-2003 22:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog eventjes titelloos. Vlooienband | 11 | 31-01-2003 20:11 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 |