![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nee! ondergoed heb ik nooit aan maar toch altijd wel een pyama broek ofzo anders word het me te koud,ik slaap namelijk nog helemaal alleen in mn bedje...toen ik nog een vriend had sliep ik wel in een boxer, dan voel ik me eigen nie zo liggen weet je wel.
||
Citaat:
Omdat het onwijs lekker slaapt als je met iemand in bed ligt. Ik doe het eigenlijk dus alleen als ik samen met mijn vriendin slaap. Ik heb niet altijd zin in het vooruitzicht, dat als ik snachts naar de wc moet, ik mijn hele kamer ondersteboven moet keren om te zoeken naar m'n boxer. Ook omdat ik er een hekel aan heb naakt rond in huis te banjeren. Niet omdat ik bang ben dat iemand me zal zien (doek alleen alsk alleen met me vriendin thuis ben) maar omdat dat gewoon niet fijn voelt, vind ik. naakt lopen: ![]() naakt slapen: ![]()
Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 16:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet zo dat ik seks heb met m'n sokken aan hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
soms, als ik daar zin in heb
![]() En af en toe met mijn vriendin erbij... redenen spreken voor zich denk ik ![]()
|
![]() |
Ik heb soms gestemd.
Als het al te warm is wil ik wel een broekje aan, tegen de zweetbillen. Als ik ziek ben wil ik een t shirt aan, tegen het zweteren. Als het echt koud is wil ik ook een t shirt aan, want dan willen de katten ook onder de dekens, en dan kan ik me niet lekker innestelen. Die beesten moeten ook lucht hebben he.
|
Als ik bij mij vriend slaap, altijd naakt omdat hij me dan warm houdt (ookal heeft ie een mega 2persoons bed) en hij een eigen huisje heeft waardoor er geen andere mensen zomaar binnen lopen. Thuis altijd wat aan behalve als t echt te warm is.
|
nee, ik vind dat vreselijk. ik moet dan denken aan allerlei beestjes die in mn bed kunnen zitten en dan geheel hun gang kunnen gaan. bah! maar bij mn vriend heb ik wel vaker naakt geslapen, en dan vind ik t wel fijn.
![]()
|
|