Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
eerstejaars geschiedenis in utrecht...
Wat is nou wel het echte studentenleven? er bestaat niet zoiets als het echte studentenleven, denk ik. het is vooral wat je er zelf van maakt... Zitten jullie allemaal bij een studentenvereniging? ik ben lid van onze studievereniging wat me erg goed bevalt ![]() Veel feesten? iig 1x per blok een feest van de studievereniging en verder zijn er genoeg feesten waar je heen kunt.. de vraag is of je het zelf wilt ![]() Veel en leuk contact met studiegenoten? ja... sowieso met mijn werkgroep van de introductieweek nog wel veel contact, dan de mensen die nu bij mij in de werkgroep zitten en mensen die ook actief/actiever zijn bij de studievereniging. ik leer wel steeds meer mensen kennen en tis over het algemeen erg gezellig, dus tmag altijd meer ![]() Actief op de Uni? nee.. Op kamers? Thuiswonend? op zoek naar een kamer... very desperate ![]() Bijbaantje of niet? op zoek naar een baantje Studie heel belangrijk of meer op achtergrond? studie is belangrijk.. wil t ook graag goed doen en wil ook erg veel, dus dan moet je wel prioriteiten stellen. het probleem is dat ik daar niet echt goed in ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
eerstejaars Media & Kennistechnologie (informatica-variant) in Delft...
Wat is nou wel het echte studentenleven? het leven dat je leeft in je studententijd. Voor sommigen is dit kansloos zuipen en 10 jaar studeren, voor anderen een mogelijkheid om allemaal interessante dingen te leren. Zitten jullie allemaal bij een studentenvereniging? Ik wel Veel feesten? standaard borrelavond met jaarclub, meer dan de helft van de donderdagen feest ![]() Veel en leuk contact met studiegenoten? iets minder met studiegenoten, meer met mensen van mijn vereniging, maar ook prima contact met studiegenoten. Actief op de Uni? niet "actief" aanwezig in colleges, maar meestal wel aanwezig. Ook alles al gehaald. Op kamers? Thuiswonend? kamers Bijbaantje of niet? niet Studie heel belangrijk of meer op achtergrond? een ideale combinatie! 's avonds alleen gezelligheid, voor de tentamenweken lerenlerenleren en tijdens collegeweken wat minder lerenleren. Toch wel als doel mijn P te halen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zal nog wel reageren als ik een poosje aan mijn nieuwe studie bezig ben... (ergens februari) als dit topic dan niet weg is ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik realiseerde me niet dat dit topic al zo oud was. Kwam er via de zoek functie en ik kon het niet laten om te reageren op bovenstaande opmerking.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studiezaken wordt Studentenleven! Verwijderd | 0 | 02-05-2013 12:42 | |
Studeren |
studenten gezocht (Enquete Studentenleven) ameD | 13 | 10-10-2012 01:25 | |
Studeren |
Welke stad? nellekevh | 36 | 27-11-2008 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Lange (afstands)relatie en nieuw studentenleven Abercrombie | 60 | 22-10-2005 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
het studentenleven missen Blitzkrieg Bop | 37 | 06-08-2004 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Studentenleven madmax | 18 | 19-09-2002 09:08 |