Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat overigens niet erg is. Als advies in de onderhavige kwestie is het heel passend. |
![]() |
||
Citaat:
"Leer eerst van jezelf te houden" is niet bijbels, het is gewoon doodnormale logica. Net zoals 'gij zult niet doden', ook zo'n duh statement. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je masturbeert waarschijnlijk drie keer per dag, Desecrator ![]() Overigens heb ik zeer weinig kennis van de bijbel. Het is niet raar dat mijn 'stelling' ook in de bijbel voorkomt. De bijbel heeft onze cultuur immers voor millennia gedomineerd, daardoor zijn veel van de waarden en normen nog steeds terug te vinden in de hedendaagse samenleving.
||
Citaat:
![]()
|
heb op dit moment precies hetzelfde. Ik ben echt nog nooit zo verliefd geweest. Hij zit bij mij in de klas. en we zijn "vrienden". Hij weet niet dat ik hem leuk vind. ik zeg maar niets want dat zou onze vriendschap in de weg staan. en ik maak duidelijk geen kans want hij heeft een vriendin. Maar snap heel goed wat fleet admiral bedoelt met dat je je er niet zo maar even overheen zet. Zou het ook maar iets helpen als ik het hem wel vertel?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder is het niet goed om wanhoop uit te stralen. Dat geldt zowel voor mensen die nu al wanhopig zijn (ik noem geen namen) als voor mensen die nu nog verliefd zijn (wederom geen namen). Met een roos aan komen kakken in de schoolkantine is de dood in de pot, als je meisjes wilt laten denken dat je een rare freak bent moet je dat dus doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je moet niet denken: er is vast wel iemand die je wilt. Ten eerste barsten de meeste van jullie (Descrator, Another way) van een negatief zelfbeeld, verder moet je niet opzoek naar iemand 'die jou wilt', je moet het geluk hebben dat je tegen een fantastisch leuk persoon aanloopt en echt verliefd wordt.
Zoeken helpt toch niet.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan jezelf lelijk vinden, terwijl anderen jou mooi vinden bijvoorbeeld. Of vinden dat je geen sociale vaardigheden bezit door onzekerheid, terwijl anderen diezelfde onzekerheid of gebrek aan sociale vaardigheden zelfs aantrekkelijk / schattig kunnen vinden. En de mensen die jouw zelfbeeld bevestigen, maken maar een heel klein deel uit van de totale bevolking. De pessimist beschouwt zijn pessimisme altijd als de realiteit.. Ik kan het weten :X |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Ach, al die foutmeldingen.. boeie" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ga naar haar toe, wees moedig en optimistisch, vraag of je een kans van één op een miljoen hebt, als ze nee zegt, spring uit het raam, als ze ja zegt, wees dan blij ![]() maar ik denk niet dat een relatie kan bestaan als de één 10x meer verliefd is als de ander, de natuur zoekt immers altijd zijn evenwicht ![]()
|
hehe IEDEREEN vind mij lelijk
![]() En pessimistje, plz man. Ik ben zelf ook lelijk, ik weet wat lelijk is. En ik kan je vertellen dat JIJ NIET LELIJK bent. Als iemand wel lelijk is, zeg ik dat ook in hun gezicht (maar dat wist je al) Dus wat ik hier zeg is geen leugen die bedoelt is om je beter te laten voelen, maar de WAARHEID Je hebt niet een het recht om te zeggen dat je lelijk bent, IK wel Get it?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ach. Been there, done that bought a t-shirt.
Je komt er wel overheen. Het lukt mij ook vrij aardig die paar keer dat het me overkomen is. sterker nog, heb er nu last van, ben verliefd op een meisje maar die heeft een vriend... is best wel lastig...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Verkeerde indrukken Lumpie | 13 | 13-06-2011 10:17 | |
Liefde & Relatie |
verliefd... Verwijderd | 14 | 03-02-2010 21:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
nee is voor altijd en eeuwig nee? matrix21 | 46 | 05-10-2003 20:28 |