![]() |
||
Citaat:
Niet te verwarren met OOOOOOOh ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm, nooit last van gehad. Hij vind het juist wel lekker als mn tanden heel licht langs zijn eikel gaan, misschien heb ik zachte tanden? Zijn dan wel de ondertanden waarbij dat zo is. Over mn boventanden doe ik geloof ik mn lip en mn tong zit meestal voor mn ondertanden zeg maar..
Geloof ik, denk er niet zo bewust bij na. Maar je kunt ook gewoon rustig aan beginnen. Zoals Sarahbressers zegt. Hem aftrekken en dan ondertussen op zijn eikel sabbelen, eraan likken enzovoorts. Dan ben je toch al een beetje bezig met mondwerk en misschien dat je dan vanzelf doorkrijgt hoe je ervoor kunt zorgen dat je hem geen pijn doet. En wat poesiefox zegt, al krijg ik zelf dus wel snel last van kokhalsneigingen (heb ik sowieso heel erg snel last van, heb het soms al van kauwgom kauwen ![]() ![]() |
![]() |
|
mn vriend schijnt het niet zo erg te vinden dat ik met mijn tanden langs dat randje ga.... integendeel zelfs.... helaas is het een keer voorgekomen dat ik op een gegeven moment moest stoppen omdat mijn mond en hand ineens onder het bloed zat .... *help* had ik met een hoekje van me kies een piepklein gaatje gemaatk in zijn eikel... en bloeden joh...maar het deed gelukkig geen pijn...
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks met voorhuid niet teruggetrokken kingmandje1 | 15 | 23-11-2015 22:14 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
doorgaan..? someone17 | 57 | 14-02-2005 13:00 | |
Seksualiteit |
Tongpiercing Mickey M. | 3 | 24-09-2004 14:31 | |
Seksualiteit |
De daad + .... floortje87 | 19 | 10-02-2004 14:59 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |