Advertentie | |
|
![]() |
|
European Hardcore Party 10.
Helaas zien wij ons, als organisatoren van de The European Hardcore Party, genoodzaakt af te zien van het programmeren van de band One Life Crew. Door de enorme negatieve druk van buitenaf hebben wij vandaag besloten deze band niet te programmeren om verdere escalaties te vermijden. Het festival zelf gaat hoe dan ook door. We vertrouwen op onze loyale bezoekers, die ons voor deze tiende editie wederom door dik en dun zullen steunen. Er zullen dan ook, zoals reeds eerder aangekondigd, 16 bands optreden die wederom voor een spectaculair evenement gaan zorgen. Onno Cromag & Theo Noizz www.europeanhardcoreparty.com
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik betwijfel ernstig of een van die bands in zo'n grote zaal een beetje tot zijn recht komt... Er zal vast nog een grote vervangende headliner komen, maar ik denk dat zelfs een band als terror in zo'n grote zaal niet tot z'n recht komt (zoals bijv. in de GVH wel kan).... Nou ik ben hier iig niet bij (nauwelijks bands voor mij) maar een paar weken eerder (de Resistancetour) toch maar wel. Tegen die namen zal de EHCP10 niet opkunnen ben ik bang...
|
![]() |
||
Citaat:
Maarem, ik was van plan om te gaan, maar One Life Crew komt dus niet meer. Dus ik ook niet meer. De enige echt vette band die tenminste nog wat te zeggen heeft cancelen ze omdat ze teveel te zeggen hebben volgens de rest van de bandjes.. Maarja, Naar Death By Stereo en Ignite ga ik dus zeker wel een paar weken later ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bovendien ken ik mensen die vanuit texel naar maastricht afreizen en er zijn ook duitsers en fransen en belgen en engelsen enzo ![]()
||
Citaat:
![]() anyway, als je komt en ik zie je, dan krijg je een biertje (omdat we elkaar zo goed begrijpen/begrepen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, daar hou ik je wel aan.. altijd mooi meegenomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben je al es vaker geweest op ehcp ofzo?
||
Citaat:
Reminds me of.. dat we een tandpasta-tube in de pit gesmeten hebben en die lucht die toen tussen het zweet en bier mengde was ZO GOOR. (denk je goor in, verdubbel dat en je zit op de helft)
|
![]() |
|
|