Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat erom dat als een rijk iemand geld moet inleveren, mag een minder rijk persoon dat ook, en naar wereldstandaard gemeten is iedereen in Nederland rijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij wilde overigens beweren dat dit kabinet wel rekening houdt met onze kinderen en kleinkinderen? Met het huidige beleid hebben we over een jaar of 50 geen milieu meer over, dan hou je pas echt rekening met onze nakomelingen... ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 16:01. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bijstandsmensen kunnen nauwelijks een koelkast aanschaffen, zeker niet als de bijzondere bijstand ook nog eens wegbezuinigd wordt. Laat staan dat ze op vakantie gaan. Die tweede vergelijking slaat ook nergens op. In Nederland is iedereen op wereldschaal misschien wel rijk, maar is het leven hier dan ook wel vrij duur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tenzij je een voorstander van zoveel mogelijk vervuiling bent kan ik dit stukje niet begrijpen. Een auto vervuilt met hetzelfde aantal kilometers minder dan een trein, daarbij kunnen er in een trein ong. 100 keer zoveel mensen. Mensen die met de auto naar hun werk gaan kunnen dit net zo goed met de trein doen. Mensen staan niet graag in de file elke dag. Het is voor bedrijven alleen vaak voordeliger om een leaseauto te regelen dan treinkaartjes te vergoeden. De NS moet alleen zorgen voor een betere dienstverlening en betaalbare kaartjes. De aangewezen manier om dit te doen is de privatisering terugdraaien. Citaat:
zeker, maar wel op een andere manier asociaal dan bezuinigen op sociaal zwakkeren. ![]() Citaat:
Citaat:
Dat geloof ik graag, maar dan wordt het ook niks meer met deze discussie he. Citaat:
Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat wat ik al gedaan heb. M.a.w: dit is geen argument ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Castro kan wat mij betreft de pot op. Zijn idealen zijn fake. Alleen met betrekking tot zijn buitenlandpolitiek, kan ik wel begrip tonen: cuba wordt op vele manieren geboycot; wat echt geen goed doet aan het land. Echter moet hij de inkomsten - als communist zijnde - die ze krijgen door middel van toerisme verdelen onder de bevolking en niet zichzelf daar rijk mee maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik hoor mensen hier roepen dat 'alle spoorwegen moeten worden geasfalteerd.' Ik wil het graag omdraaien: rails over alle snelwegen. Dan hebben we tenminste een goed OV-systeem dat bijna overal komt. Een deel van de wegen kan behouden blijven voor kort-traject-vrachtverkeer, maar over langere trajecten kan dit door goederentreinen verzorgd worden. Ik geef toe, het is niet helemaal realistisch, maar wel ongeveer net zo realistisch als het 'asfalteer de spoorwegen'-plan. Mijn variant is ook nog eens stukken beter voor het milieu, want meer wegen betekent meer auto's, wat meer luchtvervuiling tot gevolg heeft.
||
Citaat:
(wel banenverlies (wat opgevangen kan worden door deze mensen om te scholen tot pijpleidinreparateurs ofzo, maar dat kost weer flink veel geld); flinke investering en wellicht meer geld uittrekken voor onderhoud) Moeilijke kwestie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
door de spoorwegen te asfaltteren krijgen we: - beter ov systeem met een grotere capaciteit en regelmaat, zonder wisselstoringen. - minder files - autovrije binnensteden, door parkeergarages op plaatsten van stations neer te zetten. - minder vervuiling anders open je hier maar een topic over ![]() |
![]() |
|||||||||||
Citaat:
- de omzetting van fossiele brandstof (aardolie) naar brandstof om op te rijden (dieselolie) - de omzetting van brandstof in beweging Ik weet niet of het wel in het voordeel van de bus uitvalt. En denk eraan, je hebt echt honderden, zo niet duizenden bussen nodig, naast de bussen die er nu al rijden in Nederland. En bovendien is de uitstoot van schadelijke gassen bij een trein zeer gering, iets wat we van jouw bussen bepaald niet kunnen zeggen. De trein is absoluut schoner voor het milieu, en met name in de toekomst zal dat het voornaamste zijn dat telt. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|