Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sluit me aan bij Chimera & nare man. Het stoort. Bovendien leert de ervaring dat mensen die hun naam onder hun post zetten bijzonder eigenwijs doen, en het meestal niet lang uithouden op het Forum...
________________ Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, hoogachtend, Niels Davids. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zijn de regels, en daar zul je het mee moeten doen. Het gaat niet zozeer om specifieke gevallen alswel om het princiepe. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik eindigde mijn eerste post zo, en toen heb ik het exact 2024 posts volgehouden dacht ik. Ripper doet het nog, maar dingen als knuffel erbij zetten vind ik wel echt stom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het jammer dat hieruit blijkt dat de meerderheid zich niet irriteerd aan mijn groeten maar aan mijn replys
mijn replys geven mijn mening weer en dat die niet door iedereen gedeeld word, snap ik ook nog, maar om dan zo te gaan mierenneuken over de groeten doen vind ik een beetje onzin
||
Citaat:
||
Citaat:
daar zijn de meningen over verdeeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
sorry jongens, maar we gaan zo van de essentie van de discussie weg
de essentie van deze discussie is dat FOOIJDONK weer mag groeten in zijn posts FOOIJDONK is voor ![]()
||
Citaat:
De groeten doen onder elke post wordt door veel leden als storend ervaren. Er zijn echter wel situaties waarin de groeten doen wel gepast kan zijn. Bijvoorbeeld in een openingspost waarin je vraagt of iemand je wilt helpen met iets, een bedankje bijvoorbaat. Daar zal vrijwel niemand zich aan storen. Mensen die echter onder elke post een extra bericht "pasten", zullen worden gevraagd dit niet meer te doen. Daar is nou juist een signature voor. Gesloten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Adderal marrrkje | 80 | 07-11-2006 13:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 |