Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2003, 22:24
Verwijderd
Citaat:
FlorisvdB schreef op 27-09-2003 @ 21:53:
maar als iedereen irritant gaat doen forumt et ook niet prettig.
Zoals ik al zei, negeren die hap. Is toch zo'n handige functie voor.
Advertentie
Oud 28-09-2003, 10:09
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het is niet zozeer de groeten die irriteren.
Het is meer de persoon zelf die al irritant is en dan ook nog eens continu die naam overal neer te zetten met de meest nutteloze boodschap er altijd nog eens bij.

En in het grootste deel van zijn posts heeft het 'PS: Lief zijn" meer inhoud dan de rest van zijn posts dus als hij al gebanned moet worden is het om die reden en niet vanwege zijn eigenlijk volslagen achterlijke groeten steeds aan het einde van iedere post.
Oud 28-09-2003, 10:42
Zaina
Zaina is offline
Ik vind Fooijdonk's posts/groet altijd wel grappig. Moet dus gewoon kunnen vind ik
Oud 28-09-2003, 11:08
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Zaina schreef op 28-09-2003 @ 11:42:
Ik vind Fooijdonk's posts/groet altijd wel grappig. Moet dus gewoon kunnen vind ik
Volgens mij ben jij de enige
Oud 28-09-2003, 12:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wes schreef op 27-09-2003 @ 23:24:
Zoals ik al zei, negeren die hap. Is toch zo'n handige functie voor.
Die functie werkt voor geen meter, als iemand hem quote zie je het nog.

Het is irritant, en het voegt compleet niks toe aan z'n posts (die toch al geen inhoud hebben). Kappen dus.
Oud 28-09-2003, 13:32
NielZ
NielZ is offline
Ik sluit me aan bij Chimera & nare man. Het stoort. Bovendien leert de ervaring dat mensen die hun naam onder hun post zetten bijzonder eigenwijs doen, en het meestal niet lang uithouden op het Forum...

Oud 28-09-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 28-09-2003 @ 13:10:
Die functie werkt voor geen meter, als iemand hem quote zie je het nog.

Het is irritant, en het voegt compleet niks toe aan z'n posts (die toch al geen inhoud hebben). Kappen dus.
Kan niet uit ervaring zeggen of het wel of niet werkt die functie aangezien ik er zelf geen gebruik van maak. Ik kom gewoon op t forum voor me plezier en een stuk ontspanning en als er dan een aantal mensen zijn die de boel lopen te vergallen sla ik er niet eens acht meer op want in het verleden is dat ook wel het geval geweest. Die mensen zijn er, zullen in de toekomst ook komen en zullen ook weer gaan. Het forum mag dan wel niet perfect wezen, in het dagelijkse echte leven is dat ook het geval. Je zult altijd contact houden met mensen die je niet mag om wat voor reden dan ook. Het forum is enkel een weerspiegeling van de samenleving, dus zowel met zijn goede als slechte zaken.
Oud 28-09-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
NielZ schreef op 28-09-2003 @ 14:32:
Ik sluit me aan bij Chimera & nare man. Het stoort. Bovendien leert de ervaring dat mensen die hun naam onder hun post zetten bijzonder eigenwijs doen, en het meestal niet lang uithouden op het Forum...

Oud 28-09-2003, 20:45
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-09-2003 @ 12:08:
Volgens mij ben jij de enige
Ik zou het zelf nooit doen, maar om me er nou aan te storen of zelfs irriteren..
Oud 28-09-2003, 23:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wes schreef op 28-09-2003 @ 17:43:
Dus jij gaat je lekker lopen opwinden over een paar lui die toch niet het lange leven hebben? Logisch.
Hoewel m'n manier van reageren misschien anders suggereert, wind ik me over bijzonder weinig dingen op. Zowel op dit forum als IRL. Het punt is gewoon dat dergelijke begroetingen bij het gebruik van een medium als dit gewoon compleet niks toevoegen, en in het geval van Fooijdonk zelfs irritaties opwekken. Je nick staat al naast de post, en eventuele begroetingen doe je in je .sig zodat mensen die niet hoeven weg te knippen als ze reageren.

Dat zijn de regels, en daar zul je het mee moeten doen. Het gaat niet zozeer om specifieke gevallen alswel om het princiepe.
Oud 29-09-2003, 05:03
Verwijderd
Ach, ik heb d'r totaal geen moeite mee. Op usenet zie je niet anders, en ook daar heb je een naam en emailadres waar je onder post. Het zal me een zorg zijn.
Oud 29-09-2003, 09:20
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 29-09-2003 @ 06:03:
Ach, ik heb d'r totaal geen moeite mee. Op usenet zie je niet anders, en ook daar heb je een naam en emailadres waar je onder post. Het zal me een zorg zijn.
Dat is net even wat anders, omdat je op dit forum op iemand's profiel kunt klikken waar alle informatie in staat.
Oud 29-09-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 29-09-2003 @ 10:20:
Dat is net even wat anders, omdat je op dit forum op iemand's profiel kunt klikken waar alle informatie in staat.
De moeite..
Oud 29-09-2003, 16:53
REIE
REIE is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-09-2003 @ 15:52:
Henk Mul, en Reie deden dat ook altijd, ik erger me er niet zo erg aan. Meer aan de posts van Fooijdonk zelf
Een glimlach van herkenning tekent zich af op mijn gezicht. Ik weet zelfs nog dat jij mij belachelijk maakte door onder jouw posts REIE te zetten
Ik eindigde mijn eerste post zo, en toen heb ik het exact 2024 posts volgehouden dacht ik.
Ripper doet het nog, maar dingen als knuffel erbij zetten vind ik wel echt stom.
Oud 29-09-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 29-09-2003 @ 00:38:
Hoewel m'n manier van reageren misschien anders suggereert, wind ik me over bijzonder weinig dingen op. Zowel op dit forum als IRL. Het punt is gewoon dat dergelijke begroetingen bij het gebruik van een medium als dit gewoon compleet niks toevoegen, en in het geval van Fooijdonk zelfs irritaties opwekken. Je nick staat al naast de post, en eventuele begroetingen doe je in je .sig zodat mensen die niet hoeven weg te knippen als ze reageren.

Dat zijn de regels, en daar zul je het mee moeten doen. Het gaat niet zozeer om specifieke gevallen alswel om het princiepe.
Regels? Het staat nergens zwart op wit bij mijn weten, kan me vergissen. En onder het mom van ongeschreven regels, word dan tijd om de op te schrijven als men alles secuur en precies volgens de regels wil doen. Sommigen hebben gewoon het iq van een visstick en moet je alles voor uitspellen.
Oud 30-09-2003, 08:10
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ik vind het jammer dat hieruit blijkt dat de meerderheid zich niet irriteerd aan mijn groeten maar aan mijn replys

mijn replys geven mijn mening weer en dat die niet door iedereen gedeeld word, snap ik ook nog, maar om dan zo te gaan mierenneuken over de groeten doen vind ik een beetje onzin
Oud 30-09-2003, 08:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-09-2003 @ 09:10:
ik vind het jammer dat hieruit blijkt dat de meerderheid zich niet irriteerd aan mijn groeten maar aan mijn replys

mijn replys geven mijn mening weer en dat die niet door iedereen gedeeld word, snap ik ook nog, maar om dan zo te gaan mierenneuken over de groeten doen vind ik een beetje onzin
ik erger me er niet aan, vind het wel geinig
Oud 30-09-2003, 08:40
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-09-2003 @ 09:34:
ik erger me er niet aan, vind het wel geinig
orginaliteit was een vereiste!!
Oud 30-09-2003, 08:48
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-09-2003 @ 09:40:
orginaliteit was een vereiste!!
Daar voldoen je dus nietr aan want je was niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.

En ban alsjeblieft dit mannetje.
Oud 02-10-2003, 13:20
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
FOOIJDONK

ps. lief zijnn

Geweldig

Ahahahaha f o o i j d o n k staat in de ignore lijst
Oud 02-10-2003, 17:54
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Vaal schreef op 02-10-2003 @ 14:20:
FOOIJDONK

ps. lief zijnn

Geweldig

Ahahahaha f o o i j d o n k staat in de ignore lijst

daar zijn de meningen over verdeeld
Oud 02-10-2003, 19:39
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 02-10-2003 @ 18:54:
daar zijn de meningen over verdeeld
Sommigen willen je alleen maar geband zien, de rest wil je het liefst levend gevilt met zout ingesmeerd langzaam boven braden en je daarna levend in de brandende zon zonder water laten staan.
Oud 02-10-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 02-10-2003 @ 20:39:
Sommigen willen je alleen maar geband zien, de rest wil je het liefst levend gevilt met zout ingesmeerd langzaam boven braden en je daarna levend in de brandende zon zonder water laten staan.
En sommigen laten zich niet opfokken door iemand die hij/zij niet eens kent, laat staan ooit zal tegenkomen. Dus what's your problem?
Oud 02-10-2003, 20:39
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Wes schreef op 02-10-2003 @ 21:34:
En sommigen laten zich niet opfokken door iemand die hij/zij niet eens kent, laat staan ooit zal tegenkomen. Dus what's your problem?
Dat lijkt me duidelijk; FOOIJDONK ik erger me er gewoon aan en heb er wel lol in om er op te reageren.
Oud 03-10-2003, 08:41
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
sorry jongens, maar we gaan zo van de essentie van de discussie weg

de essentie van deze discussie is dat FOOIJDONK weer mag groeten in zijn posts

FOOIJDONK is voor
Oud 03-10-2003, 12:49
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Jon schreef op 26-09-2003 @ 19:24:
We hebben al ruimte gereserveerd voor je naam. Misschien is het je opgevallen: die staat links. Verder zijn we zo aardig je de mogelijkheid te bieden voor een eventuele extra boodschap, te weten de signature. Deze vind je onderaan je post. Daar zul je het dus mee moeten doen. Om ook nog eens de ruimte van het bericht te gaan gebruiken om de groeten te doen (of een aanhef te gebruiken for that matter), wordt als storend ervaren.
Dit lijkt me heel duidelijk. En daarmee wil ik deze discussie afronden.

De groeten doen onder elke post wordt door veel leden als storend ervaren. Er zijn echter wel situaties waarin de groeten doen wel gepast kan zijn. Bijvoorbeeld in een openingspost waarin je vraagt of iemand je wilt helpen met iets, een bedankje bijvoorbaat. Daar zal vrijwel niemand zich aan storen. Mensen die echter onder elke post een extra bericht "pasten", zullen worden gevraagd dit niet meer te doen. Daar is nou juist een signature voor.

Gesloten.

Regels voor berichten