Advertentie | |
|
![]() |
|
meestal wel, alleen niet echt ik in gedachten verzonken ben of echt haast heb
maar dan woon ik ook in een ons-kent-ons gebied
|
Ja, dat doe ik wel, dan moet ik ze wel zien, want ik wil nog wel es in gedachten verzonken zijn.
![]() En als je ziet aan die mensen dat ze jou totaal niet zien en druk met andere dingen bezig zijn, tja dan doe ik t ook niet.
|
als ik langs iemand loop of fiets groet ik bijna altijd, behalve als de uitdrukking op het gezicht van de persoon in kwestie me totaal nie aanstaat..dan fiets ik mooi zwijgzaam door.
![]() Als ze niet terug groeten wordt ik eigenlijk altijd un beetje chaggie. maar meestal groeten ze leuk terug, en daar ga'k voor..hehe
|
![]() |
Ja, ik groet mensen wel. Maar ik weet wel wanneer ik mensen hoe ik mensen moet groeten. Oudere mensen groet ik bijvoorbeeld niet met 'hoi!', maar gewoon netjes met 'hallo' of 'goedemiddag'.
't Is trouwens niet zo dat ik al 'hoi' lopend door de stad loop hoor. ![]()
||
Citaat:
![]() Ja, van jongere mensen kun je meestal toch weinig respect terug verwachten... In deze tijd waarin mensen zich steeds meer terugtrekken en isoleren en niet meer naar andere mensen omkijken....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik groet gewoon de mensen die ik wel ken maar als ik mensen groet die ik niet ken is het als ik degene aankijk en die ander kijkt mij ook aan, maar meestal zitten mensen zo recht voor zicht uit te kijkrn dat ik denk van ja daaagg
vroeger deed ik dat wel weetje maar asl dan die mensen niks terug zeiden had ik zoiets van nou hoeft het voor mij dan ook niet meer he
|
Verwijderd
|
ja soms wel eens , als ik bv oevallig an het wachten ben en er stat dar ook iemand die aan het wachten lijtk dan sla ik ee praatje
of als er iemand iets grappigs doet en ik en iemand anders ehbbben het beiden gezien enw e kijekn elkaar aan en proesten van het lachen of gewon voor de fun |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Decentrale selectie Geneeskunde 2009 WR | 240 | 23-08-2009 03:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
de communisten doen weer mee! Isa | 91 | 31-01-2003 11:51 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |