Advertentie | |
|
![]() |
|
Echt sneu al die negatieve reacties hier.
- Kwaliteit is goed - Rustgevende muziek ![]() - De zang is niet 100% maar zeker niet slecht, eerder goed dan slecht. - Leuk refrein - en dat deuntje is ook leuk ![]() Mensen; als je jaloers bent, geef dat dan toe!
|
wat een gezwets over zo'n kutband.
Nagoth: totale onzin wat je zegt. als beginnen bandje kan je wel degelijk origineel voor de dag proberen te komen, dat heeft geen ene fuck te maken met grootheidswaanzin (het gaat om de muziek, niet om de presentatie en de houding op dit punt.) En verder loop je je eigen band een beetje af te kraken 'de zanger is idd onzeker'. Nee lekker is dat, om dat zo openlijk te zeggen. 'de website is kut'. tja... Doe er wat aan. Ik krijg het gevoel dat jullie zelf ook niet weten wat jullie precies willen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Appelsap, iemand?
||
Citaat:
En ik vind dat friso dit op een beschaafde manier doet En idd, eerste indruk die mensen van je krijgen is belangrijk, dus dan mag de website er ook wel toonbaar uitzien
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus. De muziek vond ik niet interessant genoeg. En de zanger moet articuleren, en geen effecten over zn zang gooien, dan lijkt het net of hij iets verbergt. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik heb zo'n hekel aan bands die zeggen 'we lijken nergens op, we zijn gewoon onszelf', want dat kan niet: alles is al een keer gedaan. Dus doe gewoon waar je goed in bent, en als je er echt goed in bent en leuke nummers maakt, dan spring je er wel bovenuit. En anders pech. En je moet geen nummers gaan maken met een intentie. Je moet gewoon nummers maken. Punt. En de tekst van dat nummer slaat inderdaad compleet nergens op. Het is Nederlands vertaalt naar engels, en het is slordig. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tis, tja, technisch allemaal wel ok, ik word alleen binnen 1 keer luisteren al geirriteerd van de stem.... beetje jammer, terwijl het niets eens vals is.
probeer gewoon te zingen en niet zo te janken. voor de rest, tis wat eentonig, maar wel aardig. owja, wel veel gerijm, op action refaction enz enz.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Wat ik ook een beetje van jullie vind.... Als jullie het kut vinden klinken is het volgens jullie ook kut.... Zeg dan dat het niet jou stijl is (Nighttime Bird), en zeg niet meteen dat het slecht is, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Als dat je gelukt is, zal je zien dat ik één van de weinigen ben die juist uitgebreide en beargumenteerde kritiek geeft. En dan ook nog eens over het (totale) gebrek aan originaliteit, en juist niet over de stijl. Pfff. En dan wil ik van jou wel eens horen wat mijn stijl dan zou zijn. Ben benieuwd. Citaat:
Moeten we in de toekomst kunnen kijken ofzo..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. van kritiek leer je meer dan van 'wat is het leuk' gejubel. 3. Als ik het kut vind klinken, dan vind ik het toch kut? Wat kun je daar nou verder over zeggen dan? Ik ga niet hypocriet zitten doen dat het niet mijn stijl is en blaat, want zelf hou ik helemaal niet van metal en op zich is het wel mijn stijl, maar ik vind het gewoon niks en dat noemt men ook wel recht op vrije meningsuiting, weet je... |
![]() |
|
![]() |
Snap je dan niet wat ik bedoel?
Ik bedoel.... Als het niet jou stijl is kan je er is naar kijken vanuit een ander oog, dat zou ik tenminste doen, ik doe graag aardig tegen mensen, maar ik blijf EERLIJK: ik zou niet meteen zeggen dat het kut IS als ik het kut VIND klinken, ik zou nooit ergens van zeggen dat het kut is, omdat iedereen z'n best doet, en voor hun doen zal het niet kut zijn. het woordje 'kut' gebruik ik hier dan ff als een voorbeeld van een reactie die nergens op slaat. En dat gezeur over vrijheidsmeningsuitinggedoe: natuurlijk mag je alles zeggen wat je wil, maar ik toch ook? |
![]() |
||
Citaat:
Alleen als je zo gepikeerd bent dat je ze niet wil zien, kom je ook nooit verder....
|
Een paar vrienden van mij zijn ook een nieuw bandje begonnen, na veel oefenen hebben ze laatst hun eerste optreden gehad. Ze hebben ook een mp3tje op hun site staan, opname kwaliteit is niet zo heel goed, maar ze zijn wel ruig.
http://www.localsonly.tk
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kent me niet, dus oordeel dan ook niet. Dankjewel. Citaat:
2. 't Was ook een beetje een open deur ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 11:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de muziek vind ik niks. De drummer weet volgens mij niet wat hij met zichzelf aanmoet: de overgangen lopen niet lekker. De geluidskwaliteit is bagger, maar het is ook nog eens een standaard punk nummer zonder enige potentie. Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 11:58. |
![]() |
|
dat riedeltje is wel lief.
Ik erger me niet zo aan de zanger als de meeste mensen hier geloof ik, vind het wel meevallen. Klinkt verder ook wel leuk, niet bijster origineel, maar Chipz is ook niet wat je origineel noemt en die staan ook op 1 ![]()
|
![]() |
|
|