Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ze zitten daar meestal met zn 4en, en de andere 3 vinden het wel prima. Maarja, ze gaan ook al vet lang met elkaar om.. Gister zei mn vriend dat ik best meemocht naar die gast. Alleen niet op maandag en vrijdag (wat dus de dagen zijn dat hij daar zit), dus dat schiet ook niet echt op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schiet wel op, dan ken je er af en toe bijzijn en af en toe kunnen zij als 'vrienden onder elkaar'.... Is toch logisch zou ook niet dagelijks mun vriend erbij willen hebben.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als het op lange termijn nog zo is, dan moeten er gewoon duidelijke afspraken gemaakt worden..
||
Citaat:
en dan zeur je nog zo? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Omdat ik dan ook lekker vaag ben. Maar drank en drugs gaat bij mij niet samen. Vooral bier en hasj niet...
||
![]() |
Citaat:
En als we thuis gaan indrinken ben ik meestal tegen een uurtje of half 12 alweer redelijk nuchter.. En nee, ik heb vrijwel geen vrienden.. Daarom vind ik het ook zo irritant als ie (lang) weg is... Ik heb 1 beste vriendin, maar die heeft zelf ook verkering en gaat daar dus regelmatig heen (of hij naar haar). Daarom word mijn herfstvakantie waarschijnlijk ook zo kut.. Mn vriend gaat van maandag tot vrijdag met school naar Berlijn en mn beste vriendin zal wel de hele vakantie bij dr vriendje hangen... Maar ach, ik ga maybe dan toch 4 dagen werken..
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel belachelijk dat die vriend van je vriend gaat zeggen dat jij niet mag meekomen...
![]() ![]() Maar hij gaat er 2 keer in de week naartoe, kun je niet de afspraak maken dat jij 1 keer meegaat en een keer niet, zo ben jij blij en die kerel die zo graag vriendjes onder elkaar wil spelen heeft dan ook 1 avond (en anders blijft ie maar weg, ik vin em sowieso al overkomen als een zeiker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En er wordt echt allen maar bij hem thuis geblowd? Organiseer es een avondje bij jou thuis of spreek die persoon es aan waarom jij er niet bij mag zijn, heeft ie iets tegen je en waarom, praat t uit, want sorry hoor, 2 keer per week jongens-onder-elkaar-avond, vind ik best wel een beetje homo klinken
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat ie zich dan ongemakkelijk voelt als ie over dingen praat.. Hmz.. alsof ik niet net zo makkelijk over seks ed praat.. En de rest van de jongens hebben geen relaties. Maareh.. bij mij thuis is al helemaal een slecht idee, want mn folks zijn er niet zo blij mee dat ik blow.. Die gozer is de enige die thuis mag blowen.. Maar ik heb er al een beetje over gepraat, en mn vriend zegt dat ik van hem best een keer mee mag, alleen niet op die 2 avonden (of iig maandag niet, want dat is gewoon 'boys-night') Maar ach.. ik heb het wel een beetje geaccepteerd..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Iemand tips?? kleinedraak | 31 | 09-05-2004 13:28 | |
Liefde & Relatie |
Heeft iemand tips? essie1985 | 9 | 19-05-2003 18:11 | |
Eindexamens 2003 |