![]() |
|
Dat past niet in mijn hele opstaan-schema... ik moet dat soort dingen helemaal inplannen, anders heb ik er gewoon geen tijd voor..
![]()
||
Citaat:
![]() Verder no offence.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zeker wel een vriendin gehad. |
![]() |
|
Fleet, voor dit soort vragen (en vooral voor mijn eetlust) hebben ze nu de anonieme nickname uitgevonden... Sommige dingen wil je niet weten van mensen die je ooit gezien hebt
![]() Verder vind ik het argument "geen tijd" en beetje zwak. Je hebt een wekker, die kun je zo vroeg zetten las je maar wilt.
||
Citaat:
De enige keren dat ik 's ochtens zin heb is als ik tot tenminste 9-10 uur uit kan slapen, en een opwindend iemand naast me heb liggen. |
![]() |
|
ennneuh... voor de mensen die het erg moeilijk vinden zich te gedragen tegenover iemand die een vraag stelt, zullen we nu weer even normaal doen of moet ik namen gaan opschrijven en druk gaan mailen en pmmen?
Is nu wel weer leuk geintje geweest, op pagina 1 staat ook al een waarschuwing, nu weer normaal.
||
![]() |
Citaat:
![]() Over 'geen tijd': dan zet je je wekker dus extra vroeg zodat je tijd hebt om voor het opstaan nog even te masturberen? ![]() Hoezo verslaafd... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
eh? forumbazen moesten toch het goede voorbeeld geven? : / |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar terug ontopic alsjeblieft? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het valt me op dat veel mannen hier er of niet voor uit komen of het belachelijk maken. Vind ik maar bullshit, ik vind het gewoon lekker om de monkey te spanken. Beetje zoals een blowtje roken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
nope doe er niet aan en nooit gedaan, maare als je nou te laat komt op school, zeg je dan ook eerlijk waarom je te laat bent
![]() *Jah ik was niet op tijd klaar meneer daarom ben ik wat later ![]() enne verder, net als Chimera, zolang er geen leuke dame in mijn bed ligt of ik naar een leuke dame ga dan slaap ik elke minuut extra die kan (soms ook een minuutje teveel ![]() ![]() naja nix voor mij dus maar als andere er baat bij hebben waarom zou je er zo moeilijk over doen je weet van iedereen toch wel dat ie mastrubeerd waarom is het nu zo'n probleem als hij dat 's morgens doet en elke dag ![]() |
![]() |
|
|