Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 00:32
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 01-10-2003 @ 00:46:
Ja.
Wie offert zich op?
Of zal ik gewoon de namen van alle vrijgezelle dames in de grabbelton doen, en de ware voor FA door het lot laten beslissen?
Kom op, het is voor FA, wie offert zich op voor onze gewaardeerde mede forummer. Doe mee en maak kans op de enige echte FA
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 11:56
Verwijderd
wat is dit eeuwige kinderachtige gezeik tegen FA? : /
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 12:03
Big Boi
Big Boi is offline
Dat past niet in mijn hele opstaan-schema... ik moet dat soort dingen helemaal inplannen, anders heb ik er gewoon geen tijd voor.. Enneuh elke dag is ook wel een beetje veel, want als je al van elk leuk meidje een erectie krijgt, kom je toch denk ik niet echt aan je trekken...
Oud 01-10-2003, 12:33
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
zeker weten, lekker rukje in de ochtend is een dag zonder zorgen. Voor het slapen gaan en bij het opstaan. Ik zegmaar altijd:

Een beetje vent die goed zijn totempaal verwend.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 12:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 29-09-2003 @ 22:25:
Wat ben ik toch blij dat ik geen jongen ben
ja, ik ook. Al die problemen..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 01-10-2003 @ 13:50:
ja, ik ook. Al die problemen..
Pff, dramatisch gewoon, ik vraag me af of ik wel gezond ben omdat ik het verlangen niet heb zoals FA

Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 07:32
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-09-2003 @ 22:57:

Maar het feit dat je wat minder aan neuken denkt dan de gemiddelde zeventienjarige, dat je in een klasje verpleegkunde zit met vrijwel alleen maar meiden, en dat je geen mannelijke vrienden hebt, wil niet zeggen dat je een meisje bent, FA.
Meesterlijk!

Verder no offence.
Oud 02-10-2003, 10:21
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Nou, Fleet Admiral heeft nog nooit een vriendinnetje gehad, en daarom valt ie alle meisjes lastig op dit forum met zn masturbatie verhalen, in de hoop dat er toevallig een meisje op dit HELE forum is die van die verhalen van haar burostoel sopt.

Tenminste, dat is mijn analyse
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 11:21:
Nou, Fleet Admiral heeft nog nooit een vriendinnetje gehad, en daarom valt ie alle meisjes lastig op dit forum met zn masturbatie verhalen, in de hoop dat er toevallig een meisje op dit HELE forum is die van die verhalen van haar burostoel sopt.

Tenminste, dat is mijn analyse
Wat denk jij te weten over mijn liefdesleven?

Ik heb zeker wel een vriendin gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 11:43
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-10-2003 @ 12:29:
Wat denk jij te weten over mijn liefdesleven?

Ik heb zeker wel een vriendin gehad.
Nou, zit een zoekfunctie op, en Gefeliciteerd, je krijgt 2 pimp punten daarvoor!. nog 16000 en je kan een mok bestellen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:03
Isa
Isa is offline
masturbatie is ranzig.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 14:05
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 02-10-2003 @ 08:32:
Meesterlijk!

Verder no offence.
Hé hé, gister zei je nog dat je wél in de ochtend rukte...

Remember, met UncleBob erbij .. ?
Oud 03-10-2003, 15:16
Tampert
Tampert is offline
Fleet, voor dit soort vragen (en vooral voor mijn eetlust) hebben ze nu de anonieme nickname uitgevonden... Sommige dingen wil je niet weten van mensen die je ooit gezien hebt

Verder vind ik het argument "geen tijd" en beetje zwak. Je hebt een wekker, die kun je zo vroeg zetten las je maar wilt.
Oud 03-10-2003, 15:26
Verwijderd
Ik ben altijd te laat op school, vanochtend was de 4e keer in 3 weken . Maandag moet ik een verklaring afleggen, dit topic brengt me op ideeën.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:55
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
iej...? schreef op 03-10-2003 @ 15:05:
Hé hé, gister zei je nog dat je wél in de ochtend rukte...

Remember, met UncleBob erbij .. ?
Juh!

Ik heb een korte termijn geheugen mattie
Oud 03-10-2003, 20:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tampert schreef op 03-10-2003 @ 16:16:
Verder vind ik het argument "geen tijd" en beetje zwak. Je hebt een wekker, die kun je zo vroeg zetten las je maar wilt.
Als m'n wekker gaat en de mogelijkheid bestaat om er nog een paar minuten slaap bij te smokkelen, dan grijp ik die met beide handen aan.

De enige keren dat ik 's ochtens zin heb is als ik tot tenminste 9-10 uur uit kan slapen, en een opwindend iemand naast me heb liggen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:27
AngelLena
AngelLena is offline
ennneuh... voor de mensen die het erg moeilijk vinden zich te gedragen tegenover iemand die een vraag stelt, zullen we nu weer even normaal doen of moet ik namen gaan opschrijven en druk gaan mailen en pmmen?

Is nu wel weer leuk geintje geweest, op pagina 1 staat ook al een waarschuwing, nu weer normaal.
Oud 03-10-2003, 20:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fleet, voor dit soort vragen (en vooral voor mijn eetlust) hebben ze nu de anonieme nickname uitgevonden... Sommige dingen wil je niet weten van mensen die je ooit gezien hebt

Ik heb er maar 2 (en die andere is niet geschikt hiervoor).

Over 'geen tijd': dan zet je je wekker dus extra vroeg zodat je tijd hebt om voor het opstaan nog even te masturberen?
Hoezo verslaafd...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

eeeuh, exuzes moi oh almachtige, maar eeuh... Sinds wanneer kan je hier geen vragen meer stellen onder de nickname waaronder iedereen je kent? Het is hier sexualiteit. Veel onderwerpen hier en ook antwoorden willen anderen soms liever niet weten. Maar wie's probleem is dat nou eigenlijk? Beetje belachelijk dat je geen vragen meer zou kunnen stellen die met het forum te maken hebben onder je "eigen" naam...
Oud 04-10-2003, 12:37
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 29-09-2003 @ 22:25:
Wat ben ik toch blij dat ik geen jongen ben
Zoald An Nelissen zei : Ik zou geen man willen zijn,altijd die sexuele driften.
Oud 04-10-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:

eh? forumbazen moesten toch het goede voorbeeld geven? : /
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 12:53
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 03-10-2003 @ 21:31:
eeeuh, exuzes moi oh almachtige, maar eeuh... Sinds wanneer kan je hier geen vragen meer stellen onder de nickname waaronder iedereen je kent? Het is hier sexualiteit. Veel onderwerpen hier en ook antwoorden willen anderen soms liever niet weten. Maar wie's probleem is dat nou eigenlijk? Beetje belachelijk dat je geen vragen meer zou kunnen stellen die met het forum te maken hebben onder je "eigen" naam...
FA weet dat ie zo'n dingen kan verwachten, dat is wat Tampert zegt. Hij heeft nou eenmaal 'n reputatie, 'n voorgeschiedenis. Daar is niet aan te ontkomen. En veel meer mensen dan je denkt posten hier hun eigen probleempjes onder een tweede/derde/vierde nickname...
Oud 04-10-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 04-10-2003 @ 13:53:
FA weet dat ie zo'n dingen kan verwachten, dat is wat Tampert zegt. Hij heeft nou eenmaal 'n reputatie, 'n voorgeschiedenis. Daar is niet aan te ontkomen. En veel meer mensen dan je denkt posten hier hun eigen probleempjes onder een tweede/derde/vierde nickname...
En als hij dat niet doet is dat zijn eigen keuze en hoef je hem daar niet voor in elk topic voor af te zeiken..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:10
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 04-10-2003 @ 14:00:
En als hij dat niet doet is dat zijn eigen keuze en hoef je hem daar niet voor in elk topic voor af te zeiken..
Geintjes moeten kunnen

Maar terug ontopic alsjeblieft?
Oud 04-10-2003, 14:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-10-2003 @ 14:10:
Geintjes moeten kunnen

Maar terug ontopic alsjeblieft?
Idd, een geintje moet kunnen, maar je moet ook weten wanneer je op moet houden, en een aantal mensen in dit topic schijnen dat niet te weten, zoals ik zei: het is nu leuk geweest, nu weer normaal en zoals Fo_ol al zei: dat FA een voorgeschiedenis heeft is geen reden om hem daar in elk topic met z'n neus bovenop te drukken.
Oud 04-10-2003, 15:21
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 29-09-2003 @ 22:31:
Nee joh, als je eenmaal sex hebt gehad gaat dat over.

Until then, sjor ze
onzin, ik heb nog steeds een hoge sex-drive. Het is gewoon lekker om jezelf afte trekken. Ik doe het elke ochtend en elke avond.

Het valt me op dat veel mannen hier er of niet voor uit komen of het belachelijk maken. Vind ik maar bullshit, ik vind het gewoon lekker om de monkey te spanken. Beetje zoals een blowtje roken
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 21:26
Verwijderd
nope doe er niet aan en nooit gedaan, maare als je nou te laat komt op school, zeg je dan ook eerlijk waarom je te laat bent
*Jah ik was niet op tijd klaar meneer daarom ben ik wat later *

enne verder, net als Chimera, zolang er geen leuke dame in mijn bed ligt of ik naar een leuke dame ga dan slaap ik elke minuut extra die kan (soms ook een minuutje teveel ) en heb zelfs 2 wekkers omdat ik al bijna niet wakker wordt moet ik er straks 3 neerzetten om me 's morgens met mijn slaperige kop ff te gaan trekken en daarna zeker weer in slaap vallen (ik heb dat trouwens nooit gehad maar ken wel mensen die 'zeggen' in slaap te vallen na het mastruberen)

naja nix voor mij dus maar als andere er baat bij hebben waarom zou je er zo moeilijk over doen je weet van iedereen toch wel dat ie mastrubeerd waarom is het nu zo'n probleem als hij dat 's morgens doet en elke dag
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:53
Sailor
Sailor is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-10-2003 @ 16:26:
Ik ben altijd te laat op school, vanochtend was de 4e keer in 3 weken . Maandag moet ik een verklaring afleggen, dit topic brengt me op ideeën.
Prachtig!!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 30-09-2003 @ 18:05:
Ja, tegen een vriendin van mij zei hij op MSN dat hij een transsexueel is.. Leg het ons maar uit, daniëlLE
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 21:38
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-10-2003 @ 16:26:
Whehe... Wat zouden ze ervan zeggen? *lol*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten