Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hoelang ben je single? Te lang...
Wat vind je ervan? Je gaat er niet dood van.. ![]() Ben je eenzaam? Neuhh..nie egt Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Nee daar doe ik nie aan... wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone? Tsjaa...kben een Happy-Single zullen we maar zeggen... ![]() |
![]() |
|
- Hoelang single? 2 maanden ofzo.
- Wat vind je ervan? Ik heb dr geen problemen mee we zijn nog vrienden en we hebben er samen een punt achter gezet - Ben je eenzaam? Heel soms - Zoen ik zomaar wel eens iemand? Nee - One Night Stands? Nee, zal me niet snel gebeuren - Wil ik graag een vriend? Nee - Een vriendin? Moet je tegenaan lopen vind ik, ik zal op dit moment echt niet zelf gaan zoeken. Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 17:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wordt wel tijd voor een vriend, zeker weten! |
![]() |
|
hoe lang ben je al single?
Mowh, maandje of twee wat vind je ervan? Niet erg, vermaak me prima alleen Ben je eenzaam? Nope, totaal niet. Heb veel vrienden en ben soms ook heel graag alleen. Zomaar zoenen, one night stands? Zoenen heb ik totaal geen probleem mee, one night stands vind ik vrij leeg Wil je graag een vriend of ben je gelukkig alone? Ben wel gelukkig zo. Maar als ik weer es een leuek kerel tegenkom....
||
Citaat:
Ik heb een oom waar ongeveer iedereen een gigantische hekel aan heeft, behalve hijzelf. Die móet schijnbaar elke verjaardag vragen of ik al een nieuw vriendje heb en of ik niet erg laat ben dat ik nog niet vast met iemand heb. NEE, 't is best zo. 'Oh echt?? Marit (= zijn BrEeZaH dochter van 14) is er al vroeg bij hoor. Die zag ik laatst nog stiekem met een jongen zoenen in het speeltuintje toen ik d'r kwam ophalen na een feest'. Ja dus?? Moet ik me ook als een slet gaan gedragen ofzo? Heb zo'n hekel aan dat soort mensen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hoelang ben je al single?
Op de ene relatie van 4 weken na mijn hele leven Wat vind je ervan? Uhm soms leuk soms minder. Vandaag baalde ik er flink van. Was aan het werken in de bijenkorf op de damesmode, en daar komen dus alleen maar jongens langs met vriendin. En dan baal ik soms best wel. Ben je eenzaam? Nee totaal niet. Ik heb echt een hele groep vrienden om mij heen, dus nee ben niet eenzaam. Zou soms wel een keer een vriendje willen om gezellig samen mee knus op de bank te zitten. Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands? Ik zoen wel eens zomaar met mensen jah. alhoewel dat de laatste tijd wel afneemt. Heb t tijden wel vaker gedaan. Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone? Ik ben wel gelukkig, maar zou een vriend zeker leuk vinden. Zeker laatste tijd, ben een jongen heel erg gaan leuk vinden. En dan baal je alleen maar meer dat je vrijgezel bent.
|
hoe lang ben je al single
Sinds 09-06-2003, na een relatie van 2 jaar en 2 dagen ![]() wat vind je ervan Tja, als het niet gaat, moet je d'r mee ophouden. Het single zijn is niet erg, het is wel fijn een tijdje gewoon alleen met jezelf rekening te hoeven houden. Natuurlijk mis je bepaalde dingen, en ik wil ook niet eeuwig single blijven, maar voorlopig vind ik het wel prima. ben je eenzaam Nee, en ik denk dat het ook niet gezond is als je eenzaam bent omdat je single bent. Je een keer eenzaam voelen is wat anders natuurlijk, dat heeft iedereen wel 'es. zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Da's dus een voordeel aan single zijn. wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone Op dit moment wil ik geen vriendin, maar in de toekomst zal ik daar wel weer voor open staan ja. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 2,5 maand single en dat vind ik niet echt leuk. Maar dat komt meer omdat het op een hele rare manier uit is gegaan met m'n ex en we het niet echt goed hebben uitgepraat. Ik voel me niet eenzaam maar soms mis ik het wel een beetje. Ik zou wel leuk vinden om weer een vriend te hebben, maar ik ben nu ook gelukkig, ben ook niet op zoek. Kom vanzelf wel weer een leuke jongen tegen
![]() Zomaar zoenen met mensen doe ik wel eens, maar dan is 't wel met een hele leuke jongen. One night stands doe ik niet aan... |
![]() |
|
Ben nu iets meer als 2 maandjes single *had daarvoor 2 vriendjes achter elkaar, 1tje voor 8 maanden, en 1tje voor 6 maanden*... Heb in de afgelopen 2 maanden wel een week een vriendje gehad, maarja, die had ik 1x gezien, en toen heb ik het maar uitgemaakt, was niet echt verliefd.
Zou eigenlijk best wel weer een vriendje willen hebben, maar er is maar 1 iemand die daarvoor in aanmerking komt... wie weet... Aan kussen met jongens die niet mn vriendje zijn, doe ik wel. One night stands niet.. Maar goed ben dan ook pas 16 ![]() |
![]() |
|
ik ben single, en op zich vind ik het eens niet zo erg. ik snap soms ook niet hoe mensen erbij komen dat je pas als je een vriend of vriendin hebt dat je dan gelukkig bent. ik heb een relatie van ongeveer 1 jaar en 4 maanden achter de rug. ik zie m'n ex nu nog steeds minimaal 1 keer in de week, en we hebben nog steeds een fijne tijd samen. we hebben sex en doen nog steeds lief tegen elkaar maar hebben duidelijk afspraken gemaakt over dat als we iemand anders leuk gaan vinden dat het dan gewoon echt ophoudt.
ik heb hier absoluut geen problemen mee, en merk dat dit veel leuker is dan toen ik een relatie met hem had...de laatste paar maanden ging het niet zo goed, en nou klikt het prima. ik bent content ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In ben manisch depressief Vooral manisch, het depressief valt over het algemeen wel mee ![]()
|
Iets langer dan n jaar wat vind je ervan Ik ben op het single zijn enigszins uitgekeken ben je eenzaam Nee, ik heb genoeg leuke mensen om me heen zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands nee wil je graag een vriend/vriendin of ben je helemaal gelukkig alone Ik ben niet ongelukkig zonder vriendin, maar ik zou toch graag weer eens een relatie hebben
|
hoe lang ben je al single : 1,5 maand
wat vind je ervan : opzich wel leuk maar ik heb een hekel aan gefladder ben je eenzaam : soms zoen je wel eens zomaar met mensen : yep.... of one night stands : geen denken aan! wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone : heb liever een vriend
|
![]() |
10 maanden ofzo, een vage relatie niet meegeteld. wat vind je ervan tot nu toe vond ik het wel best, nu wil ik opzich wel weer een vriendje. ben je eenzaam nee zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands zoenen niet "zomaar" ik moet wel wat voelen maar er hoeft geen relatie uit voort te komen. one night stands ![]() wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone ik ben opzich wel gelukkig maar als er een leuk vriendje bij zou komen... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben single. Op zich niet zo'n probleem, khad na een relatie van 18 maanden wel even behoefte aan 'zonder iemand'. Toch heb ik nu wel af en toe het gevoel dat ik was mis, een vriendin dus. Ik ken op dit moment alleen geen dusdanige leuke dames dat ik die wel als vriendin zou hebben, laat staat dat ik word aanbeden door iemand. Ik zoen wel eens zomaar met mensen, maar niet echt vaak.
Conclusie: Vriendin zou wel leuk zijn, kan ook wel zonder. Kzie wel hoe het leven loopt. ![]()
|
Jaaaaa, ik ben een happy single. Ik hou er zoiezo niet van om een band tussen mensen een naam te geven, dus je zult me niet zo snel horen spreken over 'een relatie' of 'mijn vriendje'. Ik ben nauwelijks eenzaam, behalve met de kerst (heel vreemd, elke kerst weer
![]() ![]() Ik ontmoet genoeg mannen en natuurlijk word er dan 'wel eens' gezoend ![]() En of ik iets van vastigheid wil ? Als de liefde je overkomt, dan overkomt het je hé. Maar ik ben er zeker niet naar op zoek.
||
Citaat:
![]() ![]() Hoelang ben je al single?...heel lang Wat vind je er van...Ik ben nu wel eens toe aan een vriendje, ik wil een vriendje, maar goed. Ben je eenzaam?...Dat niet, genoeg lieve vrienden en mensen om mij heen ![]() Zomaar zoenen/one-night-stands: Nope, eerst het vertrouwen hebben. Wil je graag een vriend: Ja ![]()
|
2 maanden wat vind je ervan Ik word er sterker van, dus het is leerzaam, maar een vriendje hebben vind ik fijner. ben je eenzaam Soms zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Ik heb 1x een one night stand gehad met een goede vriend. Ik heb dus ook met hem gezoend ![]() wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone Nouja, met die man wil ik dus wel graag een relatie.
Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 16:06. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben al wel een paar maanden single maar het bevalt me eigenlijk prima. Maar soms.... dan baal ik er wel van.
Ben niet op zoek, het moet je overkomen, vind ik. Ik vind het nu prima zo maar kom ik iemand tegen, dan zal ik het ook absoluut niet tegenhouden!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
het grote single topic StijnSpoortNiet | 145 | 22-05-2003 18:40 | |
Games |
Het Grote Battlefield1942 Topic NightmareZ | 3 | 27-08-2002 14:40 |