Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus wat jij schetst is niet een typisch integratieprobleem. Het is wel vervelend, dat geef ik toe.
Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 17:21. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie wil een groepje Hollandsche hangjongeren overnemen die op hun scootertjes met hoge snelheid door woonwijken scheuren, al dan niet onder invloed van wiet en alcohol? Wie wil een geestelijk gestoorde ordinaire troel overnemen die haar katten midden in de nacht met behoorlijk luide stem naar binnen roept en belspelletjes kijkt op zo'n volume dat je er van mee kan genieten? Wie wil een keurig middenstandsgezin overnemen dat overal over klaagt en iedereen afzeikt? Wie wil een racistische bejaarde overnemen die de buurtkinderen met z'n wandelstok in elkaar wil knuppelen? De zegeningen van de blanke medemens, een paard van Troje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
nee kan niet, er zijn altijd uitzonderingen als ze onder intergreren verstaan dat je je eigen cultuur moet 'vergeten' dan kan t de pot op wat mij betreft, zo niet dan kunnen mensen best wel intergreren
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
OP dit forum wel ja, op de straat: neen. Want de echte gasten gaan hun tijd niet verdoen met discussies op internet(tis wel leuk hoor daarnietvan) die lopen op straat rond om even orde te houden. (als je begrijpt wat ik bedoel)
Volnat
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt. Gatara | 68 | 04-02-2004 15:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verplicht Turks op Utrechtse school Martian | 231 | 07-12-2003 17:27 |