Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jaa! ik had um al gevonde! ![]() maar ik kan um niet vinden op Kazaa! ![]()
||
Citaat:
(en nu maar hopen dat dit de juiste spelling is) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens is het misschien handig als je je beperkt tot 1 reactie per keer, want volgens mij heb je nu al 6 reacties geplaatst over hetzelfde liedje.. dan is deze topic zo vol.
|
ik wil graag dat nummer weten van die nieuwe reclame van armani...
dat die vrouw samen met die man de trap af loopt. [met een beetje rode achtergrond] dat nummer was een paar maanden geleden uitgekomen, shit weet gewoon alleen niet meer hoe dat nummer heet. [wilde het al heel lang downloaden maar had geen voorbeelden. en het staat ook niet op ster.nl] Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 11:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kan niet echt wachten; wil dat nummer gewoon hebben... |
![]() |
|
kent iemand dat nummer van een mtv-reclame..
je ziet allemaal fragmentjes waar mensen zoenen uit videoclips, en de muziek is heel lief en ze zingt steeds 'je t'aime' de zangeres heeft zo'n aparte hoge stem.. volgens mij is t best een oud nummer.. iemand?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bong-Ra: love missile F1-11 RMX Maar het kan ook Hellfish - toilet wars 01 zijn Dus als iemand nog wilde weten waarover ik het heb ![]()
||
Citaat:
![]() serge grainsbourg en jane birkin - Je t'aime (moi non plus)
||
Citaat:
ik heb al zo moeten smeken bij m'n broer of hij dat ene nummer voor me downloadde ![]()
|
Ik zoek een liedje wat zo heeeel relaxt begint met een gitaar en ze zingen iets als '...play it on the 45'. En in de clip (die ik jaaaaren geleden eens gezien heb) zie je een meisje met 2 paardestaartjes allemaal singeltjes draaien (45 toeren lijkt me). Leuk liedje, dito clip...iemand enig idee?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
denk ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zag hierboven iemand die vroeg naar een remix van Lumidee- Never Leave You (uh oh)
Die is van : DJ Boozy Woozy - Raise Ya Hands (uh oh) Ik denk dat je die zoekt. Verder zoek ik zelf de titel van een clip die ik zag op tmf het is een rap band of hiphop. De clip is zo gezegd een beetje blauw. Dan zie je een (gekleurde) rapper over een kale ijs-achtige berglandshcap ofzo. en je ziet af en toe een orkest met violen......help me, tis een f*cking goed nummer
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat liedje van de garnier fructis reclame
daarin hoor je overigens nog geen tekst maar later zingen ze zoiets van; no one lives forever in fact we all die for those who get shot for those... ..... ..it's the one with the suit ...it's the one with the sack ..... it's the wicked world we live in let niet op de engelse spelling, heb geen idee of ie klopt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik zoek het liedje dat in de reclame van de NS gebruikt word, de reclame "Vierkante wielen" . Je kunt hem hier downloaden. Het muziekje begint aan het einde:
http://www.treinendoordeherfst.nl/he...er/Commercials |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |