Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 21:36
[CP]Grinttegel
Avatar van [CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 05-10-2003 @ 13:18:
In hoeverre kun je afknappen op de eerste kus die je elkaar geeft??
Ikzelf had ooit eens de vlam van mijn leven ontmoet ( nou ja eigenlijk maar 3 weken... ) En toen we elkaar kusten wilde ik al gelijk van het dak springen, en niet omdat ze uit haar mond stonk, maar omdat ze totaal niet wist wat zoenen was...
Helaas ging ze na 3 weken al vreemd ( blijkbaar met iemand die dat geen probleem vond )
Maar voor mij is slecht zoenen nog een grotere afknapper als betrapt worden door onze ouders.......

Wat vinden jullie
De eerste paar minuten van de eerste kus vind ik et niet zo erg, maar als et zo blijft is et zwaar kut ja. Niet dat ik desondanks geen respect voor haar heb maar het is gewoon irritant, kun je je tong net zo goed in een pudding steken bij wijze van spreken
__________________
Zo ja, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:28
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Even een vraagje...

Hebben al die mensen die afknappen op mensen die niet kunnen zoenen één ding over het hoofd gezien? Hoe leren mensen die nog nooit gezoend hebben zoenen volgens jullie? Juist ja...

Ikzelf bijvoorbeeld heb nog nooit gezoend. Vind ik zelf nog niet zo'n probleem maar ja, ooit zal het wel komen (hoop ik), en dan is er natuurlijk grote paniek en minderwaardigheidscomplex als ik er niks van kan. Komt tijd, komt raad, zal ik maar denken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 18:12
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Wat een up
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 18:41
ster
Avatar van ster
ster is offline
afkanppen op slecht zoenend oe ik niet zo gauw.. .maar wel als iemand echt een bord voor z'n kop heeft en mijn 'tips' niet oppakt, dan kan ik wel afknappen...
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 04:52
Verwijderd
Ik zoende gelijk goed volgens mijn 1e... En heb daarna alleen maar complimenten gehad... Voelt best goed.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 08:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Leuke up, ik was gelijk enthousiast.

Verder; Slecht zoenend is best wel een afknapper ja, zeker wanneer meneer/mevrouw in kwestie ook geen 'tips' wil aannemen of oppakken, heel irritant.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 10:48
Verwijderd
Vind het ook wel een geinige up ja. (zo zie je maar dat die dingen ook niet altijd slecht zijn denk)

Iemand die slecht kan zoenen is zeker een afknapper. Eerste keer dat ik zoende bakte ik er ook geen reet van. zelfs een wasmachine kon jaloers op me zijn toen. Maar ik was gelukkig een quick learner(leren zoenen is ook gewoon niet moeilijk), dus het is allemaal wel goed gekomen, en nooit klachten gehad verder..

Als iemand slecht zoent, is dat zeker jammer. Maar neemt niet weg dat die ander misschien gewoon nog wat moet 'leren' ofzo, en als die dan open staat voor tips.. Dan is er niks aan de hand. Maar ze moeten dan niet zo 'ego' zijn om maar op hun eigen manier stug door te gaan.. Altijd maar slecht blijven zoenen is dus major turn-off, maar gewoon een enkel keertje een slechte zoen kan iedereen overkomen(minder ervaring oid), en dan is het gewoon een kwestie van veel oefenen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 11:13
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-10-2003 @ 18:11 :
Vreemdgangers zijn juist goede zoeners
idd!

ik vind het wel een afknapper als iemand niet goed kan zoenen. gelukkig kan mijn vriendje het heel goed
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 13:34
Verwijderd
Hebben al die mensen die afknappen op mensen die niet kunnen zoenen één ding over het hoofd gezien?
Ik denk dat de meeste mensen die afknappen op mensen die niet kunnen zoenen over het hoofd zien dat je iemand er op aan kunt spreken. (tenzij het eenmalig is). Als ik eenv riendje zou hebben die slecht zou kussen zou ik echt proberen dat aan te geven. Of in ieder geval stug door te gaan met het teder kussen (zoals ik het graag doe) op mijn eigen manier!

Hoe leren mensen die nog nooit gezoend hebben zoenen volgens jullie?
Er is nou eenmaal niet 1 manier waarop je echt móet zoenen, er zijn echter wel eenaanta regeltjes waaraan je je het beste kunt houden (denk aan niet kwijlen en niet te snel gaan en vooral je gevoel gebruiken, lees meer daarover in lange verhalen op blz1 van deze topic).
Mensen die nog nooit gezoend hebben leren dat meestal doordat ze zoenen met iemand. De eerste minuut denk je nog van hmm hoe werkt het nou precies, maar daarna gaat het eigenlijk vanzelf.

Ik ben het eens met HVJ dat slechtzoenen een afknapper is. Maar het allerergste is als ze de hints niet oppakken en maar doorklooien op hun eigen manier.

Iedereen heeft trouwens wel eens momenten volgens mij dat je minder lekker zoent dan de andere keer. Ook soms tussen personen. Ik heb het idee dat je echt 'zoenstijlen' hebt. Je hebt een groep mensen die met veel lip kust en zo weinig mogelijk tong, een hele grote groep mensen daartussen, maar ook een groep mensen bijna alleen maar tongt. Tref je net iemand uit een andere groep, dan zal het even wennen zijn!

dit wordt alweer een veeeels te lang verhaal

oftewel, gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:19
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Wat vinden jullie dat een goede zoen inhoudt? Met alle begrip natuurlijk dat jullie me geen 10-stappenplan kunnen geven om te leren zoenen, maar dat vroeg ik me gewoon af
Als ik me zelf een voorstelling maak denk ik echt van 'GETVER' maja dat zal natuurlijk anders zijn als hopeloos verliefd bent op 'the one'
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 23:13
Verwijderd
Een goede zoen vind ik moet goed voelen, je moet je gevoel erin stoppen!
Verder niet teveel tong maar ook weer niet te weinig. Veel kleine kusjes om mee te beginnen en vervolgens steeds beetje meer tong.
Het ligt aan het doel, wanneer er meer uit volgt steeds meer tongen en steeds passioneler. Wanneer het alleen om kussen gaat, lekker teder en zachtjes.
verder niet teveel gekwijl en geen wasmachines.

En het is juist niet getver maar zo lekker<3. Geef je handpalm is een kusje en streel is met je tong over je eigen lippen. Nja zoiets kan je je ook voorstellen bij zoenen. Beetje speels en leuk.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 00:29
Verwijderd
lekker oud topic ook
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 13:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Tijdschrift schreef op 03-03-2006 @ 16:19 :
Wat vinden jullie dat een goede zoen inhoudt? Met alle begrip natuurlijk dat jullie me geen 10-stappenplan kunnen geven om te leren zoenen, maar dat vroeg ik me gewoon af
Als ik me zelf een voorstelling maak denk ik echt van 'GETVER' maja dat zal natuurlijk anders zijn als hopeloos verliefd bent op 'the one'
haha, nou als je er zo over denkt nu nog, zou ik nog maar n paar jaartjes wachten.

verder, gewoon rustig en niet meteen gaan ronddraaien als een malle.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:13
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Citaat:
Tiño schreef op 05-03-2006 @ 14:48 :
haha, nou als je er zo over denkt nu nog, zou ik nog maar n paar jaartjes wachten.

verder, gewoon rustig en niet meteen gaan ronddraaien als een malle.
Wachten zal voorlopig nog wel gaan, 'k heb nog niemand op het oog Ik heb geen haast, ik merk het wel tegen de tijd dat het van belang is.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:15
Verwijderd
Wat een loze kut-up.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:43
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
De grootste afknappers voor mij zijn nog steeds iemand die je tong naar binnen zuigt tijdens het zoenen of zoent zonder zn lippn te gebruiken...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste Kus
Caro_Ch.
9 24-06-2015 15:32
Liefde & Relatie Topic: Eerste Kus
TOMMYHILFIGERRR
20 11-02-2012 15:53
Liefde & Relatie eerste kus
richard-97
15 13-06-2011 10:36
Seksualiteit Je eerste kus
kous
106 31-05-2010 12:41
Liefde & Relatie Kussen op de eerste date
Muchacha
54 23-06-2006 19:12
Liefde & Relatie Je eerste kus
Periodiek
205 03-09-2005 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.