Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 08:50
needlefreak
needlefreak is offline
ik heb altijd geweten dat zuivere heroïne wit is (lees ik ook in boeken en sites) maar ik heb het zelf nooit wit gezien. witte heroïne is bij ons dan ook bijna niet te krijgen. ik heb het altijd licht bruin/beige gehad en soms eens wat grijsachtig. ik heb ook nog gehoord van een zwarte of licht roze kleur maar dat heb ik ook nooit zelf gezien in realiteit. ik weet enkel dat de kleur varieert, afhankelijk van het produktieproces en de toevoegingen. uit ruwe opium word morfine gehaald en met een chemisch proces haalt met daaruit heroïne. dus heroïne is synthetisch. opium daarintegen is natuurlijker.
Oud 18-10-2003, 12:08
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 09-10-2003 @ 02:10:
ho ho ho, sterkste drugs LSD of coke?? Dacht het niet

s'werelds krachtigste hallucinogen blijft nogaltijd. (Het is echter veel meer dan hallucinaties)

Dimethyltryptamine, oftewel DMT
ik ken iemand die geregeld pakt
en echt wel veel pakt
maar geef haar 1 joint voor haar eentje en ze staat niet meer recht, dus hangt er helemaal vanaf wat het krachtigste is
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:36
Verwijderd
Het heeft natuurlijk ook met je tolerantie te maken en of je lichaam een tolerantie voor de drugs krijgt ( over wiet word egzegd van niet, maar ik ken wel mensen die op een gegeven moment echt niet meer stoned worden van 2 jointjes ofzo ).
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:33
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
BlackMystery schreef op 18-10-2003 @ 13:08:
ik ken iemand die geregeld pakt
en echt wel veel pakt
maar geef haar 1 joint voor haar eentje en ze staat niet meer recht, dus hangt er helemaal vanaf wat het krachtigste is
zo ken ik ook iemand die veel harddrugs gebruikte. speed shotte enzo maar tegen wiet kon hij niet.
Oud 18-10-2003, 15:46
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 18-10-2003 @ 15:33:
zo ken ik ook iemand die veel harddrugs gebruikte. speed shotte enzo maar tegen wiet kon hij niet.
Net als Herman Brood! Die vond dat wiet maar natuurzooi waar je hartstikke paranoïde van wordt... Hij prefereerde overduidelijk de synthetische zooi zei ie... (en alcohol..)
Reageren

Regels voor berichten