Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik word dus ook ckv docent. mijn kleren zijn nagenoeg altijd zwart, ik draag vans gympen, broeken die wijd uitlopen, riem met studs. meer een grafisch iemand als type docent ja ik denk dat ik niet aaan dat criteria voldoe..... gelukkig |
![]() |
|
Mijn lerares nederlands van vorig jaar was best hip, en nog redelijk jong
![]() Mn lerares engels is ook nog niet echt oud maar wel ietsje ouder dan NL lerares... die ziet er meestal ook wel cool uit. Mn leraar AK heeft AL-TIJD een spijkerbroek + spijkerjasje aan en een wit tshirt eronder... heel af en toe een of andere zwarte fleecetrui ofzo. Al 6 jaar lang ![]() Mn leraar latijn loopt er altijd netjes bij, jasje+overhemd enzo. Mn lerares nederlands van dit jaar is vreselijk. ![]() ![]() ![]() We hebben ook een best wel hippe tekenleraar, alleen die is wel heel ijdel enzo. ![]() Voor de rest kan ik zo niet echt iets bijzonders ofzo bedenken.
||
Citaat:
eigenlijk wel noeiende topic ![]() ![]()
|
Oja mijn leraar M&O heeft altijd hele foute polo's van Ralph Lauren aan en een gouden ketting om zijn nek (het is een kleine kalende man van in de 40)
Leraar Economie loopt er altijd verzorgd bij in nette overhemdjes, iedereen dacht dat hij homo was omdat hij veel roze aan had ![]() Onze oude gymleraren dragen standaard laarzen (!)
||
![]() |
Citaat:
Het waren een paar voorbeelden, je overleeft het best als je leraren bij jou op school er niet zo uit zien hoor. *schouderklop*
||
Citaat:
![]() ze zien er bij ons best wel aardig uit. Maar je hebt er een paar rondwaggelen. Waarvan je denkt. Hoe komen hun hier in vredesnaam aan de bak. Maar jah. Daar hoef je niet perse leraar voor te zijn, om d'r zo bij te lopen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
profielwerkstuk meisjes | 11 | 16-11-2005 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |