Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij bent echt te stom gewoon.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
weetje ik ga mijn kostbare vingers niet meer stijf typen aan jou. daarvoor voel ik me te goed, en daarvoor ben jij te min. dag.
||
Citaat:
Overigens vind ik wel dat de bruggers steeds brutaler worden. Twee jaar geleden (ik zat toen in de 5e) had ik er één die het waagde om mijn tas uit de bus te gooien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 09:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
telluriet en dark trish, kunnen jullie dit uitvechten via pm of msn ofzo? Dank je.
Ontopic: Ik denk dat het niet veel anders is. Je hebt altijd brutale brugklassers gehad en niet brutale. De brave vallen natuurlijk niet op, dus daar hoor je nooit iemand over. Maar als van de 100 er 1tje een grote bek heeft dan is het meteen van: "de jeugd van tegen woordig, bla bla bla bla". Dat ze roken heeft niets met brutaliteit te maken denk ik. Het is een slechte ontwikkeling, maar brutaal ben je tegen iemand, met roken ligt het heel anders. Dat doen ze ten opzichte van elkaar, groepsdruk en dergelijke. Dat kan je dus moeilijk onder hetzelfde kopje gooien als burtaliteit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Lifestyle |
wat vind jij van jongens die zich zelf opmaken?! Verwijderd | 109 | 18-10-2006 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Vrije tijd |
Geschiedenis van supportersvakken. RHCP_NAC | 4 | 04-03-2004 18:43 | |
Psychologie |
grote bek light fighter | 6 | 03-09-2003 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 |