Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2003, 12:22
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 00:10:
Trouw met me.
Als ik niet had gelezen hoe trots je bent op het aantal forummeisjes dat je hebt gezoend zou ik er nog over gaan nadenken.

Oud 09-10-2003, 13:03
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 16:42:
Ik ben benieuwd of de jeugd van tegenwoordig eigenlijk nog wel weet hoe het eigenlijk hoort. Dus bij deze: hoe correct gedraag jij je?

Als je een mailtje krijgt, geef je dan altijd keurig antwoord, ook al staat de inhoud je niet aan? Of laat je gewoon niks van je horen? Als er voor jou gebeld is terwijl je niet aanwezig was, bel je dan altijd meteen terug? Hoe spreek je überhaupt in telefoongesprekken?

Lever je documenten/werkstukken en dergelijke altijd op tijd en op schrift in, of ben je er zoééntje die alles vanuit z'n luie stoel via E-mail doet, desnoods een paar dagen te laat?
Als je een mailtje krijgt, geef je dan altijd keurig antwoord, ook al staat de inhoud je niet aan?
niet altijd gelijk. soms moet ik eerst nadenken wat ik er dan precies in ga zetten enz. vooral als het om iets 'moeilijks' gaat. maar verder mail ik, als ik tijd heb gelijk terug

Als er voor jou gebeld is terwijl je niet aanwezig was, bel je dan altijd meteen terug?
ja, dat doe ik wel altijd, tenzij het al te laat is (ik vind halfelf te laat om nog te bellen, iig naar een vaste telefoon) dan bel ik de volgende dag wel.

Hoe spreek je überhaupt in telefoongesprekken?
ligt er sterk aan met wie.
niet schreeuwerig iig.
Oud 09-10-2003, 14:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Probeer me altijd wel aan de regeltjes te houden. Dus als ik morgen een werkstuk in moet leveren, dan lever ik een werkstuk in. Probeer dat zo goed mogelijk te plannen. Als er gebeld is voor me, bel of SMS ik wel terug. Tijdens een telefoongesprek kan ik soms best wel moeilijk uit mijn woorden komen maar dat is omdat mijn ma vaak op de achtergrond zegt wat ik moet zeggen daarom bel ik de laatste tijd liever mobiel. Als ik een mailtje krijg van een vriend of zo, mail ik die terug, want ik vind het nou eenmaal leuk om vrienden te mailen.

Dus jah op die gebieden ben ik redelijk correct jah
Oud 09-10-2003, 14:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Niet. Maar vaak is het gewoon luiheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten