Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder die fluoriserend gekleurde kleren van de markt, zo leluq. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
spijkerjackes, 5 kragen over elkaar, jongens met opgerolde broekspijpen, jongens met lage sokjes, overdreven gothickleding, jongens in het roze, die gekreukte kleren, pofbroeken
Hehe ik zit op school en dit is wat ik zo ff om me heen zie... Vooral de gaykleding die jongens tegenwoordig dragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
kheb echt zo'n hekel aan die kleding (bij dikke vrouwen) van laagjes over laagjes over laagjes en dan met zo'n ontzettend 'hippe' grote ketting
![]() en leggings ![]() en kleren van gordijstof ![]()
||
Citaat:
![]() van die broeken met 'miss sexy' (of iets in die richting) achterop de kont, of die shirtjes met soortgelijke tekst. een matje in het haar, en volgens mij is dat weer in ofzo ![]() taille/-wortelbroeken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar gewoon een klassiek wortelbroek model met een afzaklaarsje.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat mensen moeten dragen wat ze willen dus aan alle mensen in dit topic: ![]() want wat je noemt heb je vast wel gedragen *meelopertjes*
||
Citaat:
Iedereen heeft een eigen stijl..en iedereen hier zou toch moeten weten dat het juist 'uit' is om met anderen mee te gaan lopen!! Creëer gewoon je eigen stijl..is wel net zow relaxt!!
||
Citaat:
vink ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrouwen over mannekleren: praat mee hhendrikxx | 66 | 11-11-2006 22:25 | |
Lifestyle |
modeflaters op de dansvloer Verwijderd | 178 | 17-01-2005 17:03 | |
Lifestyle |
Extravagante kleding? nienie | 17 | 30-08-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Lifestyle |
foute kleding!!! thethrills.com | 4 | 12-03-2004 15:52 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 |