Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
dat lijkt me vrij logisch aangezien het niet voor niets een skateboardmerk is.
Maar de suggestie werd gewekt dat een skatemerk veel over iemand zegt. En dat vind ik een beetje flauwekul. Ook de bewering dat je met duurder materiaal beter zou kunnen skaten is onzin. Zolang je het gewoon koopt uit een echte skateboardwinkel, kan je er professioneel op skaten.
||
Citaat:
Qua duurder materiaal je begrijpt me verkeerd het verschil wat ik wil aantonen is dat wie dan ook het verschil tussen een Bart Smit deck en een pro deck voelt en ja dat doen meesten ook aan de beurs.
|
![]() |
behalve lage en hoge trucks, wat voor trucks zouden er nog meer moeten bestaan dan?
Alle merken van trucks maken zowel hoge als lage modellen en voor wielmerken geld weer zowel grote en kleine wielen. Bovendien zijn het slechts voorkeuren waarvoor je kiest, het verteld alsnog niks over iemand of hoe iemand skate.
||
Citaat:
En alle merken hoog en laag? ![]() Qua merken zijn ze vaak ook verwant of nouw verbonden met stijlen (voorbeeld Corey Duffel bij alle kledij vd merken van zijn sponsors moety ik gelijk aan hem denken waarom weet ik niet)
|
![]() |
Voorkeuren op street
lage trucks = technischere skaten, omdat je lekker laag op de grond zit hoge trucks = veel gebruikt bij skaters die grote trapjes springen, voor stabiliteit alle grote merken hebben idd zowel hoog en laag (venture/thunder/tensor/destructo/independent etc.) Maar wat verteld een merk nou over iemand zijn skaten?
|
Favoriete skater: Tom Penny
Favoriete skatefilm: Dogtown Merk: Volcom Favodeck: Birdhouse Schoenmerk: DVS Muziek om op te skaten: SLAAAAAYER Favowinkel: RDLFS hardste blessure: Verneukte enkel,, gebroken tanden, niets heel dramatisch Vetste skate spot ooit: Praag(ja, heel praag)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Favoriete skater: Jamie Thomas
Favoriete skatefilm : Sight Unseen en Uprising van Transworld Skateboarding , Favodeck: Status!!! Schoenmerk: Vans Muziek om op te skaten :Nix, kwil t board horen.. Favowinkel :K kom niet verder dan de plaatselijke shop --> T&S hardste blessure :1000x Polsen gekneusd, voor de rest niet zo'n erge dingen gelukkig Vetste skate spot ooit : The Promise in Heerlen, en bij iemand thuis op de hooizolder!! --> Millen
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 20:41. |
![]() |
|
![]() |
Favoriete skater : Ali Boulala, Jim Greco
Favoriete skatefilm : Zero - dying to live, dogtown, powell peralta Merk :Merken zuigen. Ik koop alleen deckjes van een merk omdat er geen merkloze boards zijn. Fuck kapitalisme!! Favodeck : Alien of flip deckje Schoenmerk : helaas omdat het moet: canvas of osiris Muziek om op te skaten: gray matter, social distortion, the briefs Favowinkel :Heb ik niet. Vaak slechte service of niet de goeie spullen enz. hardste blessure: knock out in rotterdam Vetste skate spot ooit: Griftpark in utrecht. |
![]() |
|
Favo Skater: Bam Margera,Tosh Townend
Favo Skatefilm: Emerica: This is Skateboarding Favo Merk: Emerica,Element Favo Deck: Element Schoenmerk: Emerica Muziek om op te skaten:CKY Favo winkel:Backside 540 en Left Hardste Blessure:me enkel verzwikd ![]() Vetste Spot: de Rembrandtlaan
|
Verwijderd
|
Favoriete skater: n.v.t
Favoriete skatefilm: n.v.t Favo merk: n.v.t Favodeck: Powell Schoenmerk: Osiris Muziek om op te skaten:Raised Fist, Pantera, Demon Joker Junior Favowinkel ![]() hardste blessure:in miniramp board vliegt onder me uit en land 2.5 m lager op het beton recht op mn telefoon die in mn broekzak zat. --> kreupel ![]() Vetste skate spot ooit: dunno |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
om schokken te absorberen en je enkels te beschermen. het is zwaar kut te skaten met dunne zool schoentjes, vooral als je hard skate. Af en toe skate ik zonder schoenen, maar dan vooral om board flips en freestyle moves uit te proberen dan heb je idd veel meer 'touch' ![]() maar ik ben een retired skater, ben oud en uitgezakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Echter is het niet fijn om bijna op je blote poten een lange afstand te doen, en om de zolen heen moet de shoe natuurlijk wel "bunk" zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik skate nu op mijn Converse Weapon, lekker dun.. En ik pop die shit nog steeds, alleen land ik het meestal niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Grrr, euhm ja grip is eigenlijk nieuw uberhaubt niet fijn, wat schuren over een tegen doe ik liever dan het inskaten. @ Bruce, Same here poppen no prop, catchen is echter niet mijn beste kant ![]()
|
toen ik een week skate gingen we met een groep naar antwerpen. ik was een beetje overmoedigd en brak mijn pols en 3 hechtingen in mijn wenkbrauw. daarna ben ik nog heel af en toe gaan skaten, maar ik heb er niet genoeg geduld voor. ik wil zoiets meteen kunnen. ik hou het dus bij kijken, wat ik voorla vroeger erg vaak deed. de laatste tidj ook niet zo veel meer.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Totdat Ik 3 meter naar beneden viel en daarna vond ik het niet leuk meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |