Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken dat eenzaam gevoel ook goed. Ik heb het zelf ook.. En over school: ik zit voor de 3e(!) keer in het 5e jaar... Daar ga ik niet te ver op in. Ik ben namelijk naast een keer bleven zitten, gewoon gekapt met mn VWO en ben HAVO gaan doen. Dit omdat ik niet meer de zekerheid en zelfvertrouwen had om te slagen op het VWO. Ik heb dus al in minstens 3 verschillende klassen gezeten achter elkaar.... Ik had wel wat vrienden in mn oude klas waar ik de eerste 5 jaar heb ik gezeten. Maar die zijn allemaal op kamers en studeren nou. Ik zie niemand meer.... ik spreek alleen een oud klasgenootje van me waar ik 13 jaar bij in de klas heb gezeten.
Ik ken veel mensen. Ken nou bijna de halve bovenbouw op onze school. Zit op een sportvereniging (volleybal) met veel mensen. Maar toch.... ik voel me soms zo alleen. Als ik werkelijk ergens mee zit dan staat er bijna niemand voor me klaar. De enige mensen waar ik mee kan praten en wie naar me luistert zijn een 2-tal personen die ik via MSN ken. Maar helaas is de afstand te groot om die in mn "echte leven" te betrekken. En dan zit je weer alleen achter je laptopje s'avonds. Want tja.. wat moet je anders? Naar wie moet ik anders heen? Wat moet ik anders doen? Daarom ben ik maar veel actief op het internet en combineer ik dat met een van mn grootste hobby's... fotografie en fotomanipulaties. Om toch bepaalde dingen en gevoelens weg te kunnen "schrijven". Ja... ik vraag me ook af waarom ik dit gezwets allemaal opschrijf..... maar ik ken dat gevoel ook goed. En helemaal raar is.. je kan wel zoveel mensen kennen, maar dan nog eenzaam voelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Psychologie |
Eenzaam zijn OnderOns | 0 | 11-09-2014 10:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Eenzaam DaFrostyOne | 11 | 25-09-2003 12:00 | |
Psychologie |
Gevoel van eenzaamheid terwijl je eigenlijk niet eenzaam bent wissie | 9 | 01-09-2003 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een strijd vol eenzaamheid Green Day | 2 | 27-12-2002 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[betoog] Eenzaamheid Ieke | 0 | 29-11-2002 14:56 |