Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 13:07
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-10-2003 @ 14:03:
Leuk dat Youri Mulder altijd zijn eigen onzin over bijvoorbeeld een valse loting de wereld in wil helpen, net zoals die blunder van de keeper bij Macedonie-Engeland na het schot van Rooney toen wist Youri wel weer te vertellen dat de keeper was omgekocht
Mulder zei toen dat het leek op omkoping, ik wist trouwens niet daty Mulder dit ook omkoping vond, ik las het op teletekst de loting en ik dacht metteen dat het wel erg toevallig was
Oud 13-10-2003, 13:09
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-10-2003 @ 14:07:
Mulder zei toen dat het leek op omkoping, ik wist trouwens niet daty Mulder dit ook omkoping vond, ik las het op teletekst de loting en ik dacht metteen dat het wel erg toevallig was
hij zei niet dat het omkoping was hij had het er over dat een onafhankelijk iemand de loting moest doen(dus niet Johannsson ofzo) en dat ze de 4-balletjes van de favorieten misschien in even in de magnetron hadden gestopt dus even warm gemaakt
Oud 13-10-2003, 13:12
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 13-10-2003 @ 14:09:
hij zei niet dat het omkoping was hij had het er over dat een onafhankelijk iemand de loting moest doen(dus niet Johannsson ofzo) en dat ze de 4-balletjes van de favorieten misschien in even in de magnetron hadden gestopt dus even warm gemaakt
haha in de magnetron , maar het zou inderdaad wel kunnen,
Oud 13-10-2003, 13:18
Zaina
Zaina is offline
Dit was gewoon een geplaatste loting. Dat wilde Portugal heel erg graag idd. En de UEFA ook wel, maar ja bewijs krijg je toch nooit. Iig Schotland ken ik niet zo, maar in het verleden was het een heel stug team. Ik denk dan ook dat Nederland doorgaat met 1 doelpunt verschil of zo
Oud 13-10-2003, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 13-10-2003 @ 14:18:
Dit was gewoon een geplaatste loting. Dat wilde Portugal heel erg graag idd. En de UEFA ook wel, maar ja bewijs krijg je toch nooit. Iig Schotland ken ik niet zo, maar in het verleden was het een heel stug team. Ik denk dan ook dat Nederland doorgaat met 1 doelpunt verschil of zo
Als de UEFA graag geplaatste loting wilde, dan hadden ze dat toch gewoon kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 13:23
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-10-2003 @ 14:21:
Als de UEFA graag geplaatste loting wilde, dan hadden ze dat toch gewoon kunnen doen?
volgens mij moet dat van te voren (voor kwalificatie worden voorgesteld, was niet gebeurd) of elk land moet het er mee eens zijn. Dat denk ik in ieder geval
Oud 13-10-2003, 13:28
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-10-2003 @ 14:21:
Beetje lullig voor die andere landen die ook gewoon 2de zijn geworden. Anyway wel of geen geplaatste loting. Dat is nu toch niet meer interessant. Dit zijn de wedstrijden en dat blijft zo
Oud 13-10-2003, 14:26
Alexanchez
Alexanchez is offline
Wie verwachten jullie trouwens dat er wint bij Rusland-Wales?
Ik denk dat dat de wedstrijd is waar het minst kwaliteitsverschil in zit. Ik hou het op Wales.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 13-10-2003 @ 15:26:
Wie verwachten jullie trouwens dat er wint bij Rusland-Wales?
Ik denk dat dat de wedstrijd is waar het minst kwaliteitsverschil in zit. Ik hou het op Wales.
Wales, omdat zij spelers hebben die het verschil kunnen maken (Giggs, Bellamy).
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 14:58
Verwijderd
De loting is niet toevallig en het wordt heus wel geplaatst. Daarom verwachtte ik ook neit dat het NL-Spanje zou worden. Portugal wil dolgraag dat Spanje naar het EK gaat, anders lopen ze inkomsten mis.

De loting is wel degelijk gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 16:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-10-2003 @ 15:58:
De loting is niet toevallig en het wordt heus wel geplaatst. Daarom verwachtte ik ook neit dat het NL-Spanje zou worden. Portugal wil dolgraag dat Spanje naar het EK gaat, anders lopen ze inkomsten mis.

De loting is wel degelijk gestuurd.

Heb je het gezien?
Blijkbaar niet want je kon nooit zien of er met de balletjes werd gekloot.
Oud 13-10-2003, 16:55
peaceflower
peaceflower is offline
Schotten zijn net Ieren. Niet onderschatten.
Oud 13-10-2003, 17:04
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 13-10-2003 @ 17:55:
Schotten zijn net Ieren. Niet onderschatten.

Alles wat van dat eiland komt zijn van die hardewerkers.
Dat is fysiek veel zwaarder dan bijv. Nederland.
Maar das een ander onderwerp
Oud 13-10-2003, 17:04
Ketjing
Ketjing is offline
ik hoop wel dat wales doorgaat, vond ik in de vboorrondes vrij aardig voetballen, en rusland ken ik geen spelers van
Oud 13-10-2003, 18:31
Bram
Bram is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-10-2003 @ 18:04:
ik hoop wel dat wales doorgaat, vond ik in de vboorrondes vrij aardig voetballen, en rusland ken ik geen spelers van
nou ik denk dat een Mostovoi,Sychev of Karpin toch meer dan behoorlijke spelers zijn van de Russen , niet?
Oud 13-10-2003, 18:36
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Bram schreef op 13-10-2003 @ 19:31:
nou ik denk dat een Mostovoi,Sychev of Karpin toch meer dan behoorlijke spelers zijn van de Russen , niet?
de enige die ik ken is Karpin, maar Giggs en Bellamy zijn toch ook erg goed
Oud 13-10-2003, 19:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Dick Advocaat heeft tegen het Engelse The Daily Record toegegeven dat hij zin heeft om eigenlijk weer elke dag bezig te zijn met een club. De manier hoe het Nederlands Elftal de laatste maanden zich heeft ontwikkeld en het 'circus' daaromheen heeft hij niet als positief ervaren.

Zo verteld Advocaat: "Het is een moeilijke taak om bondscoach van Nederland te zijn omdat er ontzettend veel mensen je willen vertellen hoe je het moet doen. Het is eigenlijk een groot circus en er zijn veel programma's op televisie die over het Nederlands Elftal gaan. Daar beleef ik dus weinig plezier aan. Verder vind ik mijn werk wel leuk, maar wanneer deze campagne voorbij is, wil ik opnieuw elke dag bezig zijn met een club.

Hiermee laat Advocaat doorschemeren dat het EK 2004, mits de play-offs worden gewonnen, zijn laatste 'klus' is als bondscoach. Wanneer de play-offs niet worden gewonnen, is het nog maar de vraag hoe lang Advocaat als bondscoach bij het Nederlands Elftal blijft.
Bron: voetbalzone.nl
Oud 13-10-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-10-2003 @ 17:06:
Heb je het gezien?
Blijkbaar niet want je kon nooit zien of er met de balletjes werd gekloot.
Ze zeiden het wel bij Langs de Lijn, maar goed, zij kunnen het ook fout hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 19:42
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Nixje schreef op 13-10-2003 @ 20:41:
Ze zeiden het wel bij Langs de Lijn, maar goed, zij kunnen het ook fout hebben.

Ja het kan nutuurlijk wel maar op het moment van het husselen zag ik op het 1ste gezicht niks verdachts eigenlijk.
Oud 13-10-2003, 19:44
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-10-2003 @ 20:42:
Ja het kan nutuurlijk wel maar op het moment van het husselen zag ik op het 1ste gezicht niks verdachts eigenlijk.
misschien waren de goede landen iets ruwer ofzo, waardoor het anders aanvoelt. Maar goed de loting is nu gebeurd en Dick mag het op gaan nemen tegen Bundes Berti
Oud 13-10-2003, 19:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-10-2003 @ 20:44:
misschien waren de goede landen iets ruwer ofzo, waardoor het anders aanvoelt. Maar goed de loting is nu gebeurd en Dick mag het op gaan nemen tegen Bundes Berti

Idd, mocht er met die loting gekloot zijn komen we dat vanzelf misschien ooit wel eens te weten (waarschijnlijk niet denk ik).
Laten we het nu maar weer over de wedstrijd gaan hebben idd
Oud 13-10-2003, 20:20
PV
PV is offline
tsja, Schotland, altijd lastig ik moet het nog maar zien.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:07
Verwijderd
Rusland-Wales,
Ik denk, ok, ik word gedwongen te denken dat Rusland wint. Rusland heeft vast een beter collectief en in Rusland is het vast erg koud en daar win je dus niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 09:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Schotland, moet te doen zijn, we mogen er blij mee zijn, het had ook Spanje of Turkije kunnen worden.
Uitwedstrijd als eerste, OK uit is kutter dan uit, maar tis beter dat je Schotland uit speelt dan bijvoorbeeld Rusland uit of Kroatië uit of Letland uit in zo'n k*tstadion met al die toeters.
Oud 15-10-2003, 10:22
houn
houn is offline
NL speelt dus eerst uit..hoe gaat dat dan? die internationals komen eerst naar nederland, vliegen dan naar schotland en dan weer naar nederland en dan weer naar hun eigen competitie..dit lijkt mij erg lastig..dus dat zou een eventueel nadeel kunnen zijn van het eerst UIT spelen t.o.v eerst thuis.
Oud 15-10-2003, 10:44
L1
L1 is offline
Wales met Savage, die is helemaal gek. Die gaat nog jagen achter een bal als ze met 5-0 voorstaan.

voor de rest wel aardig team.
Oud 15-10-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 15-10-2003 @ 11:22:
NL speelt dus eerst uit..hoe gaat dat dan? die internationals komen eerst naar nederland, vliegen dan naar schotland en dan weer naar nederland en dan weer naar hun eigen competitie..dit lijkt mij erg lastig..dus dat zou een eventueel nadeel kunnen zijn van het eerst UIT spelen t.o.v eerst thuis.
Dat maakt niet uit, want ze moeten toch naar Schotland, dus of ze nou eerst thuis of uitspelen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:19
houn
houn is offline
is ook zo..
Oud 15-10-2003, 15:51
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-10-2003 @ 19:36:
de enige die ik ken is Karpin, maar Giggs en Bellamy zijn toch ook erg goed
Ken je Mostovoi niet? De aanvoerder van Celta de Vigo...
En titov moet je vast ook wel kennen: aanvoerder van Spartak Moskou, en vroeger groot talent dat toen een beoogde aankoop van ajax zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:52
Kirk22
Kirk22 is offline
ik gun het Giggs dat ie een keer op een groot tournooi mee mag doen.

ik hoop dat iemand uitzoekt hoe die loting gestuurd is, lijkt me wel een leuk verhaal.
Oud 17-10-2003, 15:54
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-10-2003 @ 16:51:
Ken je Mostovoi niet? De aanvoerder van Celta de Vigo...
En titov moet je vast ook wel kennen: aanvoerder van Spartak Moskou, en vroeger groot talent dat toen een beoogde aankoop van ajax zou zijn.
nu je het zegt ken ik alleen Titov, maar zijn niet de spelers die zo 123 in me opkomen
Reageren

Regels voor berichten