Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Laten we die lijn ook eens doortrekken op het forum. Iedereen die zijn mening niet voldoende fundeert direct bannen ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En dan ga je er wel meteen vanuit dat mensen zich er wel aan houden als ze zeggen: gebruik condooms..... zoals pvm al zei: Citaat:
Ik vraag me ook af hoe die bisschopen erbij dat condooms niet tegen AIDS beschermen... en of ze daar zelf van overtuigd zijn.....
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
In Afrika gaan meer mensen dood aan malaria en TBC dan aan aids.
(overigens allebei ziektes waar goedkope medicijnen voor zijn). Dus voor we moralistische kreten over wel of geen seks gaan roepen, eerst wat schepen met medicijnen tegen bovengenoemde simpel te genezen maar anders dodelijke ziektes sturen. Dan heb ik het nog niet eens over de aantallen mensen die sterven aan honger of verkeerde voeding. Aids is in verhouding helemaal niet het grootste probleem. |
![]() |
|
In 2001 stierven er 3.000.000 mensen aan AIDS
Elk jaar sterven 3 miljoen mensen aan malaria en 2 miljoen mensen aan TBC. http://www.geocities.com/lucasvo/med...tistieken.html En AIDS breid zich jaarlijks uit
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je de tread doorleest zie je dat de Paus die uitspraken NIET gedaan heeft! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
owkee, ontopic maar weer
ik vind dit dus ronduit belachelijk ![]()
|
Het vaticaan is gewoon dom. Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand het met ze eens is. Ze moesten bestraft worden voor het roepen van die onzin. Je mening vertellen oke, maar mensen aansporen tot onveilig vrijen terwijl je nog van invloed bent ook, dat mag van mij dus niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-10-2003 om 12:53. |
![]() |
||
Citaat:
AIDS is voornamelijk in zuidelijk afrika ![]()
||
Citaat:
Natuurlijk mag je ongefundeerd spreken, maar waarom zou iemand je dan in 's hemelsnaam gelijk geven? Nou was deze uitspraak trouwens min of meer gefundeerd dooor een of ander zeer obscuur onderzoek dat, als je het mij vraagt, niet erg veel waarde heeft, maargoed het is iig een wetenschappelijke fundering. (De roomse kerk heeft geloof ik drie jaar geleden toegegeven dat de aarde niet plat is dus het kan nog wel wat jaartjes duren voordat ze de wetenschap an sich erkennen)
|
kheb de topic niet helemaal gevolgd (bah slecht
![]() 1. Ze keuren iig het gebruik van condooms af, hierdoor sterven jaarlijks miljoenen mensen aan Aids en andere overdraagbare ziektes. >> conclusie: ze zijn schuldig aan massamoord net zoals sektes hun leden hersenspoelen??? (daarnaast pakken ze ook nog een kansloze groep mensen) 2. Ze vragen iedereen steun voor arme landen terwijl ze zelf in hun kelders voor Miljarden dollars aan kunst hebben staan, IN DE KELDERS HE? dat wat niemand ooit ziet..... >> geven ze et goede voorbeeld? nee dus! |
![]() |
|||
![]() |
Skyrise schreef op 02-11-2003 @ 23:57:
Citaat:
T lijkt me zoiezo handig om je eerst meer te verdiepen in dingen, voordat je er een mening over vormt. Het is nl niet hypocriet van het vaticaan. De mensen die deze regel wel opvolgen en andere regels van het vaticaan niet zijn hypocriet bezig... (maar o.a. dat is al een aantal keer aangedragen. m.a.w. lees het topic nog eens door) Citaat:
|
![]() |
|
|