Advertentie | |
|
![]() |
|
stomme visite
ik wil met je praten en ik wil dat je Nederlands bent en je ouders ook geen vrienden? ![]() M en I en A en m'n fam ik moet meer tijd aan hun besteden ik moet werken ik moet niet huilen ik moet praten ik ben een niets een nobody ![]()
|
Verwijderd
|
Sandra is weer thuis
![]() ![]() ik kwam er pas dinsdag weer achter dat je naar Londen was ![]() ![]() kast maken vandaag ![]() markt: grandfoulard (hoe schrijf je dat? ![]() CJ is lekker weer thuis ![]() naast hem wakker worden ![]() hij mag niet meer midden in de nacht thuiskomen van poulen ![]() Karen en ik zijn bijna jarig ![]() dan worden we oud ik ben vrolijk, maar mijn lijf niet ![]() pijnstiller proberen *duimt voor iedereen voor een leuke dag, al is het maar een beetje* |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteravond gezellig
sixth sense ![]() muziek nieuwe hoorn! speelt goed. bah, ga weg. wegwegweg t is niet eerlijk ![]() werk dan gewoon meehee...! En waarom ben ik nooit compleet gelukkig, met wat er hoort bij míj? waarom moet er toch stééds weer iets bij? nooit eens een keer, iets minder dan meer? wanneer laat dat verlangen....me vrij? k*t. Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 11:27. |
![]() |
|
|