Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Precies! Waar je ook heen gaat..het is ook overal hetzelfde blijkbaar. |
![]() |
|
Aan personeel dat z'n werk doet.
Ik heb veel liever een lamzak ergens achter een toonbank die lijkt niets te willen verkopen. Of zoals bij de Zara in Arnhem een vriendelijke nicht die niet opdringerig is maar gewoon een beetje staat op te ruimen en mooi te wezen en pas in actie komt als je 'm aanspreekt.
|
Geurstoffen *puke*
Verkopers/sters die je PER SE willen helpen. Verkopers/sters die je bijna schaduwen omdat ze bang zijn dat je wat jat (alsof je niet door hebt dat ze achter je aan lopen zeg.. Doe dan normaal)
|
Wat ik vandaag had sloeg echt alles!
Ik was bij de H&M en ik had een vestje aan dat ik graag 1 maat kleiner wou passen. En het hing vlakbij het pashokje. Dus ik kijk of er iemand staat te wachten (niet dus) en vraag zelfs netjes aan een mevrouw of ze wou passen. Maar zij stond alleen maar op iemand te wachten. Dus ik glip m'n hokje uit, strompel over bergen kleding (tsja, het blijft de H&M) naar het rek, pak het vestje en slalom tussen de rekken door weer terug. Staat er een vrouw mijn kleren naar buiten te smijten terwijl ze hardop loopt te verkondigen dat de jeugd van tegenwoordig ook niet meer weet hoe het hoort. Als ik met een piepstemmetje durf te zeggen dat het mijn spullen zijn en dat ik alleen maar even iets ging pakken, duwt ze me mijn tas in handen en gilt ze "dan had je maar eerder moeten bedenken dat je kont te dik is voor een small". En ze schuift de deur voor mijn neus dicht. De trut. ![]()
|
* mensen die niet even voor je aan de kant gaan.
* maat xxl verkoopsters die zich in een L proppen omdat ze kleren uit de winkel aanmoeten... * dames met strings en heupbroeken die gaan bukken waardoor je gewoon mega string ziet zitten ![]() * Als kleren door elkaar hangen in de rekken * uitverkoop!! en dan helemaal als je (meestal allochtone) gezinne hebt die met jankende kinderen propvolle kinderwagens de goedkoppste troep uit de graaibakken plukken en met 10 plastick tassen vol weer naar huis gaan maar vervolgens wel de rest van de klanten wegpesten. *zucht dat is eruit* * te smalle gangpaden, waardoor je achter iedereen aanstruind * Dweebs die op vrijdagavond de stad in gaan om midden op straat stil te gaan staan kletsen. * de (meestal) veel te jonge jeugd, die je even later in de kroeg tegen komt, als hun geld bij elkaar geschraapt hebben en dan 1 biertje bestellen die ze met ze 6en moeten delen en zo de tafels bezet houden. * verkoopsters met de mededeling als het er niet hangt is het er niet meer *duh* ik had toch al in het schap gekeken ![]() * kan ik je helpen? nee ik kijk even rond * Ouders die met jankende kinderen gaan winkelen. * oudere mensen die proberen jong te zijn door trendy kleren te kopen in 15 jaar en ouder zaakjes ![]() *Fietsers in de winkelstraat, en als ze je dan bijna raken ook nog schreeuwen dat je uit moet kijken waar je loops ![]() ![]() * te kleine pashokjes * smerige spiegels in pashokjes * slijmerige verkopsters die extra geld krijgen voor elk product dat ze verkopen. * Als je in een andere stijl winkel komt om voor je vriend kleren te kopen en ze je aankijken wat kom jij doen dan??? nou sorry ik ga al. * Dat als je met je pinpas zwaait iedereen voor je vliegt. Kan nog wel uren doorgaan *zucht*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |