Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nice... echt stoer, paars haar!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
... Anderen zijn nu al voor je begonnen, jouw beurt dus.. Kijk, ík heb nou een geldig excuus... ![]() ![]() En de foto van Leonoor is lief, Noekie heeft een ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De poging prop-zoveel-mogelijk-mensen-in-één-post is best goed gelukt, al zeg ik het zelf. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
joh... volgens mij heb ik eindelijk door hoe ik hier foto's opzet..
![]() hmm jah, hij wel een beetje groot... ![]() ![]() Dit ben ik met een vriendin in de efteling... ik ben die met de lichte broek aan ![]() (wat zal me vriendin toch weer blij zijn k deze foto op internet zet ![]() kuzz mir Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Als je bang bent dat je vriendin dit niet goed vindt, dan maak je haar gezicht toch zwart ofzo?
||
Citaat:
je kunt het, als je wilt, bijvoorbeeld, gewoon op mijn site uploaden zonder wachtwoord enzo, heel simpel: http://members.lycos.nl/fadeoflight/upload.php dan je bestandje zoeken (moet wel jpg zijn en kleiner dan 150 kb) en dan op submit of versturen klikken. Dan staat er "klik hier om plaatje te bekijken". klik daarop. Dan zit je in de adresbalk (waar je www.scholieren.com enzo intypt een adres staan.) Kopieer dat adres. Dan ga je naar het forum, druk je op reply en doe je [IMG.]http://members.lycos.nl/fadeoflight/images/blabla.jpg[/IMG] (zonder die . dus [IMG]) en voila |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maakt niet uit hoor, dat het de honderdste keer is dat het gevraagd wordt, bij mij duurde het ook ff voor ik het doorhad ![]()
||
Citaat:
(har har har ![]() edit: en jij bent niet de enige ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hier een foto van mij (2 maanden terug gemaakt ofzo???)
en hier met me beste vriendin (ik ben dus de linkse die er half op staat ![]() en hier kregen we de slappe lach: ![]()
||
Citaat:
lol... je bent wel voorzichtig met me he?! "(niet over jou)" is overigens geen verwijt hoor mir!
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb er nog een paar gescant ![]() melige bui met beste vriendin ![]() ![]() deze is een beetje erg beschadigt maar ja wel leuk ![]() ![]() ![]() hier was ik heel moe vandaar de walletjes ![]()
|
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDVAhAX6m6LvIR4RQHGCkdy0SbGn7a7xiAWHZD*AcFCJGfFV3fp4mVZ8iKGuCxbruXR1 dDRdxS!akTRpGBjC!rjt1yYFqmENrXBxf9iCXJS4VACq6vk9Q/lotundan2.jpg[/IMG]
Ik denk trouwens niet dat iemand me hier kent ofzo, want dit is een van mn eerste posts op Psychologie. Maaja. Oja, ben de rechter dus heh ![]() EDIT: shit..dat doet het dus niet, en mn foto's op fotoboek zijn te groot. ![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 16:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|