Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm
in het kort adam is weg spike deed vaag ze zijn weer vriendjes allemaal en vandaag kwam de 1e slayer tevoorschijn om hun allemaal te killen in hun droom en HELP iemand? ik ben hier niet goed in... Sorry
|
Verwijderd
|
Jah ze droomden allemaal heeeel vreemd, maar Buffy saved the day agin, as usual
![]() ![]() ![]() P.S: Drinkies : website komt er nog wel, ben bezig met design en op zoek naar een goeie site over JavaScript ensow. ![]() |
![]() |
|
Ik ben dan wel geen superfan van spike ofzow, maar die scene van de aflevering van 2 dagen geleden was echt lachwekkend vond ik!
Het ging over die dromen veroorzaakt door de eerste Slayer. Giles was aan het dromen en ze liepen geloof ik door de grot van spike die nu foto model was en al zn bewegingen werden gefotografeerd. Ging zo van: *tjak* --> *flits flits flits* Ik lag echt in een deuk!!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() die hebk dus gemist *snik* *snotter* *jank*
||
Citaat:
want dan gaan we watchen btw inge, website shall we give our fanz overhere the adress allready? of zullen we hem eerst helemaaaaaaaaal afbouwen? je deteste le weekende... ![]() anyway morgen is monday we start new eps. voor zover d@mp bubaaj
||
Citaat:
![]() herhaling is btw vrijdag 1:35 uur *is happy* Spike ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Quickly, to the Angel mobile. Away!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *heeft net allemaal leuke seizoen 6 afleveringen zitten downloaden* Wil je zien? Goed, een plaatje ![]() Ik vertel niks van de situatie, maar drie maal raden wie er bij hem is?? ![]() *kijkt onschuldig naar forum baasjes die oppassen voor spoilers* Ik zei niks, ik zei niks!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
19.45 Buffy the vampire slayer, horrorserie Een inca-prinses wordt tot leven gewekt H Dat is toch Inca Mummie Girl uit seizoen 2? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway uhm ik zag net pas de aflevering van gisteren (getaped) maar Riley: "But she doesn't love me" en die look op xanders face dan ook aw...
|
Verwijderd
|
Nope, duh, still Angel... komt ze toch nooit overheen
![]() ![]() Oh, laten we trouwens een petitie houden voor een Spike-spin off!! ![]() Enne, ik heb geruchten gehoord over een Giles-spin off? Iemand die daar iets van weet..? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, Giles aka Anthony Stewart Head gaat zijn eigen show doen, genaamd Ripper. Meer info hier.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ikke wil ook lid zijn van de Spike fanclub. Spike = lief. "I've always been bad" vinnik de gaafste. Hoe ie dan kijkt *zwijmel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben 'm aan ut downloaden. Ik vond die ene al zo zielig, die aflevering met de bruiloft... ![]() En de laatste van seizoen vijf, damn, die is echt zielig! Grr!! En mijn eerste seizoen 6 staat er niet helemaal op, of is die wordt-vervolgd? |
![]() |
|
nieuwe aflevering van vanavond
![]() Mooooooooooi, mooie aflevering. *traantjewegpink* wel jammer dat spike er niet inzat, maar das wel een beetje logisch, hij is altijd the funny one, en dat past dan niet echt natuurlijk... kvond et echt heel mooi gedaan, vooral anya, dat was echt mooi.
||
Citaat:
![]() *help* compufoob here ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En idd. Anya vond ik zielig , snapte er niks van enzo... Spike past er best wel bij, alleen het blijft toch altijd wel lollig om hem serieus te zien doen... maar ja volgende aflevering issie er weer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik vind het wel een ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmz, vage aflevering... Ik wil 20!! Kan ik die al downen? Of issie er nog nie? Ik wil weten hoe het verder gaat.... !! |
![]() |
||
Citaat:
we are her family etc etc "except me" "except him" ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
favo buffy the vampire slayer personage? pepperen88 | 185 | 19-09-2004 20:16 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 | |
Films, TV & Radio |
[Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws! Verwijderd | 929 | 30-01-2003 00:19 |