Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb de laatste vier jaar alleen maar oudere vriendjes gehad. Met mijn laatste vriend, inmiddels ex heb ik een jaar iets gehad ik was negentien en hij vierendertig. We hebben zelfs samen een huis gekocht (we wonen er om fianciele redenen nog steeds) Maar het is inmiddels al ruim 9 maanden uit. Niet zozeer vanwege het leeftijdsverschil maar omdat hij niet zo volwassen bleek als dat ik van mensen verwacht. Ik bedoel ik moest dus echt alles uitleggen. Hij kan niet koken, wassen, dweilen, afstoffen, ramen lappen etc. etc. En hij doet ook geen moeite om het te leren.
Trouwens hij is niet degene met wie ik het grootste leeftijdsverschil heb gehad (dat was iemand van 39 toen ik 19 was) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben 24 en heb al 1,5 jaar een vriendin van 17... so sue me! We passen bijelkaar, we delen alles en zijn gelukkig. WTF is daar mis mee. Ik heb echt 100% schijt aan wat anderen er van vinden. Over 10 jaar ben ik 34 en zij 27. Niemand die dan nog zeikt. Ondertussen ben ik gelukkig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net alsof je op je 18e verjaardag magisch getransformeerd wordt in een 'volwassen' persoon. No way, dat gaat er bij mij niet in. Het is een proces. Sommige mensen zijn op hun 16e al 'volwassen' en anderen pas op hun 26e. Nogmaals, mijn vriendin is 17, maar ze gedraagt zich ouder (komt ook door haar verleden). 1 van haar vriendinnen is even oud, maar daar zou ik NIETS mee willen. |
![]() |
||
Citaat:
1) goh wat een interessant meisje van 17, wat zou ze vinden van het integratieprobleem 2) geez lekker wijf zeg...daar wil ik wel sex mee ![]() ...niet dat ik beter ben.... maar ik claim dat teminste ook niet ow...btw, verder ben ik blij voor je dat je een goeie relatie hebt & ik vind leeftijdsverschil ook niet zo'n probleem enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend ging het bijvoorbeeld ook helemaal niet om seks, maar om een relatie.. Dat seks daar bij komt kijken, ok, maar dat is niet het doel.. Persoonlijk denk ik dat een 30jarige dat onderscheid meer kan maken dan een 17jarige. Maar goed, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. |
![]() |
|
Ik ben zelf 16 en heb ook een vriend van 21. In het begin keken mijn vrienden en kenissen ook raar op, maar daar heb ik me niets van aangetrokken.Het ging vanzelf over...
Wat ik wel merk is dat mensen op straat ons heel vaak nakijken. Eerst naar hem en dan naar dat jonge meisje naast hem... Ik vind dat het makkelijk kan zo'n leeftijdsverschil, zolang je je dr zelf goed bij voelt en hij je normaal behandelt, want ik heb ook weleens gehoord dat jonge meisjes bij hun vriend blijven omdat hij macht over ze heeft. Zodra je zoiets meemaakt moet je wegwezen! Maar gelukkig hebben jullie dat niet! Veel plezier nog samen en trek je niets van je omgeving aan, JIJ houdt tog van hem en het is tog JOUW vriend? Niet die van hun... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoel, natuurlijk kan een jongen best een relatie willen en andere dingen dan sex belangrijk vinden...dat geldt denk ik sowieso wel voor de meeste jongens MAAR als je een meisje net kent gaat het maar om 1 ding: is ze lekker genoeg om sex mee te hebben of niet ...en dat geldt voor ELKE jongen, dat is gewoon biologisch vastgelegd, als een jongen zegt van niet dan liegt ie of dan heeft ie t verdrongen pas als je als jongen een meisje leert kennen kan je nog andere dingen leuk/interessant aan haar gaan vinden.... ...en als een meisje nix interessants te bieden heeft (bijvoorbeeld doordat ze 10 jaar jonger is) is dat niet zo'n ramp als je toch nix serieus wil en daarom moeten mannen die echt te oud zijn verstandiger zijn; het kan niet zo zijn dat een meisje van 16 een man van 30 intellectueel uit kan dagen oid, dus gaat de relatie dan van de kant van de man alleen om sex, terwijl het voor zo'n meisje veel meer is dan dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nogmaals; dat jíj zo denkt wanneer je een meisje ziet, wil niet zeggen dat íedereen zo denkt. Ik denk wel dat véél jongeren zo denken, maar niet álle jongeren. Daarnaast denk ik dus dat veel 30'ers juist niet meer zo denken, maar er zijn natuurlijk weer uitzonderingen. In ieder geval weet ik zeker dat mijn vriend niet zo dacht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De band die wij hebben had ik eerst alleen van kunnen dromen! |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt iedereen die er anders over denkt wel naïef noemen, maar ondertussen ben jij zelf degene die naïef bezig is, lachwekkend ook trouwens ![]() Als bij jou het enige dat telt is of een meisje lekker genoeg is om sex met haar te hebben moet je dat helemaal zelf weten. Er zijn zat mensen waarbij dat niet gelijk op de eerste plaats komt. Newsflash, ook mannen worden volwassen/veranderen en gaan aan andere dingen denken dan aan hun piemeltje. Tuurlijk speelt sex een grote rol als je jong bent, helemaal als jongen. Zou niet durven beweren dat sex voor een man van 30+ niet meer belangrijk is, maar die hebben inmiddels echt wel door dat er meer is dan dat en dat een relatie die alleen op seks gebaseerd is niet lang stand zal houden. Verliefdheid is meer dan lust alleen. Ik weet zeker dat mijn vriend niet iets met mij begonnen is omdat ik 'lekker genoeg was om sex mee te hebben'. Noem het maar naïef, maar ik heb toevallig veel meer te bieden ![]()
|
![]() |
Jongens ben blij dat alle wijven zo naïef zijn. Moet je je voorstellen dat ze echt wisten hoe het zat. Werden ze dadelijk allemaal lesbo´s.. En dat is toch ook niet de bedoeling. Wat wil je er nou mee bereiken een meisje uit te leggen hoe het echt zit. Daar neuk je alleen maar die jongen wat haar probeert te krijgen of heeft flink in zijn kont. Laat ze lekker verder dromen zou ik zeggen. Sweet dreams girlz...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal best verschillen per persoon, hoor. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik op m'n 30e nog iets zou willen met een meisje van 17. Ben allang blij dat ik zelf geen 17 meer ben, zeg. Maar misschien is het wel onderdeel van een soort pre-midlifecrisis... Overigens ben ik nog steeds van mening dat dertigers die met tienermeisjes hebbnen, bang zijn voor vrouwen van hun eigen leeftijd. Dat is ook de reden dat er zoveel goed opgeleide, intelligente jonge vrouwen van midden twintig vrijgezel zijn. Al die kerels hebben liever een jong meisje, omdat ze zelf bang zijn ouder te worden. No doubt about it. |
![]() |
||
Citaat:
maar denk maar fijn dat jou (toekomstige) vriendje niet zo in elkaar zit en dat niet alle jongens zo zijn .... zal ie vast blij mee zijn... ![]()
|
normen en waarden kunnen me wat
waar het mij om gaat zijn de levensverschillen als je in een ander stadium van je leven zit, heb je verschillende prioriteiten. Als 17 jarige moet je nog niet aan kinderen gaan denken omdat je eigen ontwikkeling nog voorop staat. Als 30 jarige begint de tijd toch wel rijp te worden een gezinnetje te nemen. Ook school en carriere zijn van die zaken die loodrecht op elkaar staan en niet met elkaar rijmen. Je kan nog zoveel van iemand houden, en overeenkomsten met hem hebben, maar een verschil in levensstadium is toch wel erg bezwaarlijk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
WIJ uitkering *K*_no_*W*_mi_ | 22 | 31-01-2011 07:51 | |
De Kantine |
Verzin chatsessies van politici! Verwijderd | 41 | 17-12-2004 07:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Uitkeringen alleen voor Nederlanders' Plusmarktboy | 150 | 02-04-2004 16:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Filosofie Redbull | 7 | 30-06-2003 22:54 | |
Lifestyle |
Lachwekkend Black Sugar | 76 | 23-08-2002 17:08 |