Advertentie | |
|
![]() |
|
beide knieën
linkerarm onder mijn haar op mijn hoofd achter op mijn voeten Ik heb gebiologeerd naar mijn vingers zitten kijken. Ik heb er echt onnatuurlijk diep in gesneden met de vleesmachine van de AH, maar de littekens zijn allemaal weg.
|
Verwijderd
|
- rechterwenkbrauw -> ooit eens van m'n fiets gedonderd, op m'n hoofd, wenkbrauw kapot, hechtingen erin. Dat kan je nu nog een beetje zien.
- rechterbovenarm -> gestoken door een zieke paardenvlieg, dat ging ontsteken, kreeg een enorme bult, die moest weggesneden worden en dat zie je nu dus nog. - rechterscheembeen -> gebroken geweest, kwam een gigantische bloedblaar op en dat zie je nu nog, huid is wat donkerder en er zit een flinke deuk omdat 't bot niet helemaal recht gezet is. - in m'n linkerlong -> in groep 2 een kraaltje ingeademd, die heeft daar lekker veel problemen veroorzaakt (hij bleef hangen) en ik ging er bijna dood aan. Weggesneden en mja, nu ben ik weer gezond ![]() - op m'n zij -> een keer uit m'n hoogslaper op een rugleuning van een stoel gevallen; auw. - op m'n wang -> als baby heb ik me daar flink gekrabt, dat zie je nu nog. En verder natuurlijk m'n navel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er twee onder m'n kin.
Eentje is een streep bijna gewoon van links naar rechts, die heb ik overgehouden aan een val op de hoek van een tafel toen ik 3 was. De andere is meer aan de zijkant, die is heel lelijk genezen en is nu dus dik en een beetje rood. Die is gekomen na 3 hechtingen nadat ik gevallen was met m'n fiets toen het glad was, bijna 3 jaar geleden. Ook heb ik een hele duidelijke aan de 'onderkant' van mijn hand. (Zeg maar als je je hand op de zijkant houdt met je duim boven, dan aan de onderkant, dus eigenlijk is dat de zijkant). Dat kwam omdat ik een keer met een nieuw broodmes een bevroren broodje open probeerde te snijden... ![]()
|
- een grote op mn buik: restant van een liesbreuk-operatie
- een rond mn navel: restant van een navelbreuk-operatie - een kleine op mn buik: moedervlekje weglaten halen - een in de plooi van mn linker elleboog (vrij groot litteken): grote moedervlek weg laten halen - een heel mini-tje op mn kin: soort van wrat weglaten halen - eentje op mn achterhoofd: heel hard bultje weg laten halen.
|
ja een op m'n kin. met m'n eerste stapjes op de tafel gevallen.
en een heleboel kleintjes op m'n knieen. Uit de boot gesprongen laten glijden. Omdat het zo ondiep was. Maar bedekt met krabben, kreeften, stenen en schelpen. verder niets van operaties of iets dergelijke
||
Citaat:
Waarom in vredesnaam??? ![]()
||
Citaat:
- Moedervlek in mn elleboogplooi was erg groot, dik en er groeiden haren uit, bovendien durfde ik er niet mee in de zon omdat ik bang was voor huidkanker enzo. - Wrat op mn kin vond ik gewoon ontzettend lelijk en ik liet toch al vanalles weghalen dus dat dan maar gelijk mee (litteken is overigens ontzettend mooi geworden) - Harde bultje op mn hoofd was heel onhandig met het borstelen van mn haar, ik bleef er steeds achter hangen met mn kam en als mn moeder mn haar borstelde dan was ze ook steeds bang dat ze het openborstelde. Dus vandaar ![]()
|
Op heel de rechterkant van m'n gezicht lopen litttekens. Ik ben namelijk gebeten door m'n eigen hond toen ik een jaar of 3 was. Het schijnt dat m'n oor er half naast hing, maar dat weet ik zelf (gelukkig) niet meer. Ze zijn aardig weggetrokken vanwege het drastische zalfgesmeer van m'n ma, maar onder m'n haar zit nog wel een behoorlijk grote.
|
Linkerknie --> gevallen (ooit)
Rechterknie --> gevallen met verstoppertje (weet ik nog ![]() Tussen m'n ogen --> Tegen de rand van een glazen tafel opgebotst Onderrug --> Blijven haken aan het slot van een hek. Ringvinger --> Een hark bleef achter m'n ring hangen (vraag me niet hoe) en probeerde de ring door m'n vinger heen te trekken ![]() Kleine plekjes op m'n arm --> Overblijfsels van muggenbulten met (waarschijnlijk) allergische reacties. Scheenbeen --> Tegen van alles aangebotst.
|
1tje op mn knie, overblijvsel van een wratje
eentje op mn andere knie, overblijfsel van het openhalen aan een koelbox' eentje op mn voet, overblijfsel aan het heel hard vallen in een zwembad en een paar op mn onderbeen van opengekrrabte muggenbulten (kon er niet van af blijven een aantal jaar geleden) ![]() |
![]() |
|
Uhm ja, ff kijken hoever ik kom.
Op beide heupen 1 (ongeveer 20 cm, heupoperatie) 1tje op rechter onderarm (bedrijsongelukje, 8 cm) 1tje op wijsvinger linkerhand (Taartmessen zijn scherp, 2 cm) 3 op linkerknie (ja, ik viel weleens)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlek of litteken bepaalde vorm ChaoticBeauty | 24 | 04-04-2008 08:35 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
De Kantine |
Heb jij een litteken dan wel een brandwond en zo ja waar! hasseltboy | 110 | 01-03-2005 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Plastische Chirurgie... I'ts Moi | 6 | 28-09-2002 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |