Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 16:23
Signy
Signy is offline
Citaat:
@pie schreef op 19-10-2003 @ 22:26:
vraagje tussendoor: waar leg je de grens van vreemdgaan? is dat echt intiem contact als zoenen en sex hebben, of vallen opgeilen en droogneuken (al dan niet met orgasme) daar ook onder?
Valt er allemaal onder, naar mijn mening.
Oud 23-10-2003, 10:27
Verwijderd
Hoe sta jij tegen over vreemdgaan?

Ik zou het zelf nooit kunnen en ben er 100% tegen!! Ik snap ook niet dat mensen zoiets kunnen en dan nog zeggen dat ze zoveel van hun vriend/vriendin houden.

Zelf wel eens gedaan? Hoe voelde je je daarna en eerlijk verteld?

Ik ben 1x vreemdgegaan uit wraakactie. Ik ging toen naar de wc in een discotheek, toen ik terugkwam stond mijn toenmalige vriend te zoenen met iemand. Ik werd zo kwaad dat ik naar zijn beste vriend toe liep en met hem begon te zoenen. Daarna heeft zijn beste vriend mij naar huis gebracht (niks gebeurd verder!) Daar was mijn ex zo kwaad om en ik vond het humor. Het ging niet lang daarna ook uit.

je vriend(in) wel eens gedaan? Hoe achter gekomen? toch nog een kans of was het meteen over?

Mijn vriend is wel een keer vreemdgegaan, maar ik was degene met wie hij vreemdging...

Het topic om alles over vreemd gaan eruit te gooien [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:35
Bloompje
Bloompje is offline
ik vind vreemdgaan het laagste wat je in een relatie kan doen, maak het dan uit als je liever iemand anders hebt ofzo...

maar jah, das maar mijn mening...
Oud 23-10-2003, 19:39
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Nuck schreef op 18-10-2003 @ 17:34:
Het is toch zíjn probleem...hij heeft verplichtingen tegenover zijn vriendin, als hij die niet kan nakomen moet hij het maar uitmaken. En ja, soms wist ik het van tevoren. Als ik hem leuk vind, laat ik me daardoor niet weerhouden.
Ik wist het wel van tevoren.
En eerst voelde ik me schuldig,daarna niet meer.
Oud 23-10-2003, 20:52
grmbl
grmbl is offline
zelf nooit gedaan, zal t hopelijk ook nooit doen!!

Mijn ex is wel vreemdgegaan, we hadden 11 maanden, tging allemaal erg goed naar mijn id, was alleen paar maanden ervoor btje depri geweest, dat ik egt alleen maar verdrietig was en kon huilen, maar gelukkig ging die periode over. We waren samen week je weg geweest naar zijn vader, ging allemaal zeer goed, de week daarna gingen we allebei op vakantie, op woensdag in de 1e week belde ie me, hij was met een ander t bed in gedoken... mijn wereld stortte in, want hij was mn 1e egt vriendje, mn 'eerste' hij was egt alles voor me, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als op sommige momenten met hem.
Hij maakte het ook meteen uit, want hij had 'altijd al tegen zichzelf gezegd dat wanneer ie vreemd zou gaan t ook uit zou maken'
Omdat ik er zelf veel verdriet aan over heb gehouden, hoop ik en ga ik van uit dat ik dat nooit zelf bij iemand anders aan zou doen!
Reageren

Regels voor berichten