Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het 2 keer meegemaakt, het heeft de ene keer (omdat ik diegene alleen kon van msn) maar 2 weekjes geduurd...
De 2e keer ontmoete ik hem op een weekend en dat jaar erna ook weer.. dat heeft ongeveer zon uhm.. 5 of 6 weekjes stand gehouwe.. ![]() ik heb tog liever een vriend diej in Weert woont ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
mn vriend woont ong. 100km verder, in t begin schrok k daar wel van, dacht dan ook dat t binnen een paar weekjes weer over zou zijn.
Maar we hebben nu al 14maande, en t gaat nog steeds super. Alleen de ruzies zijn zo kut op afstand, dat moet dan zo onpersoonlijk over msn enzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend en ik wonen van deur-tot-deur 3,5 uur uit elkaar vandaan.
Hij heeft een weekend ov waardoor hij gratis (gelukkig!) hiernaartoe kan reizen. We zien elkaar daardoor ook vrijwel ieder weekend, meestal van vrijdagavond tot zondagavond. Helaas is het voor mij niet zo goedkoop, hoewel ik toch een kortingskaart heb, waardoor ik dus niet zo vaak bij hem kom tenzij ik vakantie heb, dan ben ik eigenlijk steeds bij hem. Het gaat nu al 9 maanden goed en ik kan tot nu toe zeggen uit ervaring dat een relatie op afstand niet veel problemen oplevert, althans niet bij ons. Met in het vooruitzicht dat ik volgend jaar, naar alle waarschijnlijkheid, op kamers woon zodat de afstand al verkort wordt! Mijn vriend mocht hier ook meteen blijven slapen, gewoonweg omdat het niet mogelijk is om 's avonds weer terug te reizen, ofja het neemt simpelweg gewoon teveel reistijd in beslag op een dag. Ik ben er blij mee ![]() |
![]() |
|
ik moet 3 uur met de vliegtuig reizen om bij hem te komen
![]() ![]()
|
ik moet 3,5 uur reizen, eerst minder, maar toen verhuisde hij
we zien elkaar meestal wel elk weekend, maar meestal niet bij elkaar thuis... onze planningen lopen vrijwel gelijk, we gaan op dezelfde plekken uit en bezoeken dezelfde tentoonstellingen enzo, we vinden het dan altijd wel makkelijk en leuk om meteen af te spreken. ik zie hem dus meestal in amsterdam of in utrecht of soms ergens anders waar dan toevallig iets te doen is. soms doen we ook een weekendje niets, dan komt hij mij mij langs of ik bij hem. en biep en muziekvlinder, ik zit ook in jullie trein
||
![]() |
Citaat:
Maar even serieus, klopt wel wat je hier zegt, heb ook eigenlijk nog geen ruzie gehad met mijn vriendin en we hebben al meer dan een jaar. Ook had ik van te voren geen mobiel, pas toen we al wat hadden moest ik op een gegeven moment een mobiel aanschaffen (voor een adnere rede)... wat geeft dat ding veel nut ![]() ![]()
|
![]() |
mijn ex woonde in antwerpen en ik in rotterdam. Had haar ontmoet toen ik haar ouders en haar in een hotel in rotterdam kwamen slapen. Zag haar iedere week het hele weekend en in de vakantie langer, dan bleef ik 5 dagen ofzo. Met de trein en bus deed ik er bijna 2 uur over, later met de auto drie kwartier. Was goed te doen op dat moment maar ben blij dat het uit is. Geef mij maar een meisje uit de buurt. Door die afstand en dat ik elk weekend aan haar vast zat heb ik toch een hoop moeten missen, waarvan ik de gevolgen nog best wel vaak merk. Op dat moment was het ok, maar voel me toch beter nu ik die reizen niet meer heb
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt worden als vriend/vriendin RHCP_NAC | 11 | 14-11-2009 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Schuldgevoelens over afwijzing 6/7 jaar geleden. Op terugkomen? trophus | 19 | 21-08-2007 19:35 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Liefde & Relatie |
"liefde" op afstand...internetliefdes.. Verwijderd | 11 | 03-11-2003 08:05 | |
Psychologie |
Dit briefje kreeg ik van van mijn beste vriendinnetje, hoe kan ik haar helpen? Palmboompje | 25 | 18-12-2002 19:29 |