Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2003, 11:24
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Soms houd je téveel van iemand, het kán dus wel degelijk!!
Oud 25-10-2003, 13:33
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Citaat:
Marsel schreef op 22-10-2003 @ 17:37:
Dit spreekt me eigenlijk heel erg tegen. Waarom zou je dan als jongere wel van je ouders kunnen houden en niet van een ander individu dan binnen je familie zoals je het stelt. Vind dat niet echt kloppen.
Ik vind het niet zo vanzelfsprekend dat je van je ouders houdt, als je je afvraagt is oppervlakkig de enigste reden dat dat vanzelfspreekt als je zolang met elkaar omgaat.
Waarom kan je niet een jongen/meisje zo goed kennen en lief hebben dat dat houden van wordt? Zelfs al op jonge leeftijd.

Ik ben het er ontzettend mee eens dat iedereen tegenwoordig maar lukraak 'ik hou van je' rond schreeuwt. Maar ik vind wel degelijk dat er ook gevallen zijn waar mensen zich er zeer van bewust zijn dat het ook daadwerkelijk houden van is binnen een relatie.
Helemaal mee eens..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 23:47
FemmeLaRose
FemmeLaRose is offline
Vanavond had ik dezelfde discussie met een goede vriend van mij. Het is inderdaad zo dat 'jonge' mensen het erg snel zeggen. Ik denk dat je dit ook kan verklaren...je wil gewoon tegen over dat persoon je gevoelens tonen en daarom wordt er dan vaak gezegd: Ik hou van je. Mensen die elkaar al jaren kennen en eerst goede vrienden zijn kunnen het wel zeggen vind ik. Zoals die vriend van me zei: Houden van is pas als je echt je leven voor dat persoon over hebt, dat je gewoon alles voor dat persoon wil doen. Dit verschilt natuurlijk per persoon....duzz mensen zeg niet te snel Ik hou van je, als je in een begin fase zit en je wil je gevoelens uiten...zeg dan zoiets als: ik ben echt gek/dol op je.
Oud 02-11-2003, 00:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
er zijn mensen die dit gevoel pas heel laat écht voelen, maar er zijn ook jongeren die dit al heel vroeg kunnen zeggen. er zijn toch mensen die trouwen met hun jeugdliefde? en dan niet zeggen dat dat houden van later pas komt, want daar ben k t niet mee eens bij sommige mensen zal dit inderdaad wel zo zijn, maar ik denk niet dat dit bij iedereen zo is.

ik weet zéker dat ik écht van mn vriend hou.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 09:40
Silver rain
Silver rain is offline
Het kan natuurlijk wel maar er wordt door sommigen inderdaad te vlug gezegd van "Ik heb een vrien(in) en ik houd ontzettend veel van hem/haar" enzo om er bij te horen. Zo van ik heb ook lekker al een vriend(in)
Oud 02-11-2003, 10:50
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Citaat:
puk_666 schreef op 18-10-2003 @ 18:05:
hey mensen
ik denk niet da iemand het met me eens is maar ik wil toch ff weten wat jullie ervan denken.... ik denk namelijk niet dat jonge mensen echt kunnen houden van...(van je ouders enz natuurlijk wel)...
ik denk gwoon da de mensen dat veel te snel zeggen tegenwoordig... maar echt van je vriend(in) of vinden jullie van wel
en ik heb geen idee waarom ik dit denk...(dus word nou niet allemaal boos...)
Wel als je elkaar bijvoorbeeld al 6 jaar lang kent..
En al 6 jaar lang met elkaar omgaat, en om elkaar geeft...
Dan wel..
Maar je kunt niet gelijk na 2 maanden ofzo zeggen dat je van iemand houdt.
Ja, je bent totaly in love, maar dat is wel iets anders dan houden van...
Oud 02-11-2003, 11:08
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
puk_666 schreef op 18-10-2003 @ 18:05:
hey mensen
ik denk niet da iemand het met me eens is maar ik wil toch ff weten wat jullie ervan denken.... ik denk namelijk niet dat jonge mensen echt kunnen houden van...(van je ouders enz natuurlijk wel)...
ik denk gwoon da de mensen dat veel te snel zeggen tegenwoordig... maar echt van je vriend(in) of vinden jullie van wel
en ik heb geen idee waarom ik dit denk...(dus word nou niet allemaal boos...)
Wat versta je onder jong? Jij bent 15, ben jij jong. Vind het zowiezo onzin als ik wel eens zie dat mensen een relatie krijgen en meteen gaan smsen "ik hoe zoveel van je" opdat het gewoon maar moet. Ik ben nu 19 en ik hou voor het eerst echt van een meisje.
Oud 02-11-2003, 15:56
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Ik erger me daar vaak aan...dat mensen al na 2 weken "ik hou van je zeggen"

sowieso vind ik op msn love yah anders klinken dan ik hou van je...kweenie..minder extreem ofzo...
maar je kan niet na 2 weken van iemand houden..

ik heb zelf maar 1 ex waar ik van hou...maar daar had ik ook langer dan een half jaar mee..en daar ga ik nu nog steeds mee om
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten