Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vanavond had ik dezelfde discussie met een goede vriend van mij. Het is inderdaad zo dat 'jonge' mensen het erg snel zeggen. Ik denk dat je dit ook kan verklaren...je wil gewoon tegen over dat persoon je gevoelens tonen en daarom wordt er dan vaak gezegd: Ik hou van je. Mensen die elkaar al jaren kennen en eerst goede vrienden zijn kunnen het wel zeggen vind ik. Zoals die vriend van me zei: Houden van is pas als je echt je leven voor dat persoon over hebt, dat je gewoon alles voor dat persoon wil doen. Dit verschilt natuurlijk per persoon....duzz mensen zeg niet te snel Ik hou van je, als je in een begin fase zit en je wil je gevoelens uiten...zeg dan zoiets als: ik ben echt gek/dol op je.
|
![]() |
er zijn mensen die dit gevoel pas heel laat écht voelen, maar er zijn ook jongeren die dit al heel vroeg kunnen zeggen. er zijn toch mensen die trouwen met hun jeugdliefde? en dan niet zeggen dat dat houden van later pas komt, want daar ben k t niet mee eens
![]() ik weet zéker dat ik écht van mn vriend hou. |
![]() |
|
Het kan natuurlijk wel maar er wordt door sommigen inderdaad te vlug gezegd van "Ik heb een vrien(in) en ik houd ontzettend veel van hem/haar" enzo om er bij te horen. Zo van ik heb ook lekker al een vriend(in)
||
![]() |
Citaat:
En al 6 jaar lang met elkaar omgaat, en om elkaar geeft... Dan wel.. Maar je kunt niet gelijk na 2 maanden ofzo zeggen dat je van iemand houdt. Ja, je bent totaly in love, maar dat is wel iets anders dan houden van...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik erger me daar vaak aan...dat mensen al na 2 weken "ik hou van je zeggen"
sowieso vind ik op msn love yah anders klinken dan ik hou van je...kweenie..minder extreem ofzo... maar je kan niet na 2 weken van iemand houden.. ik heb zelf maar 1 ex waar ik van hou...maar daar had ik ook langer dan een half jaar mee..en daar ga ik nu nog steeds mee om |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Houden van Bren- | 4 | 19-09-2004 13:33 | |
Verhalen & Gedichten |
houden van druiveke | 2 | 12-09-2003 20:24 | |