|
|
Bekijk resultaten poll: Wat voor soort internetverbinding gebruik jij? | |||
Inbel-verbinding |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 6.48% |
Kabel-verbinding |
61 | 56.48% |
xDSL-verbinding |
38 | 35.19% |
Satelliet-verbinding |
2 | 1.85% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
wij hebben nu kabel van chello
ze hebben nu ook lite enzo daar dus we wouden het om laten zetten naar lite alleen dit zou dan 30 euro omzet kosten met zich meebrengen nu ben ik een beetje aan het uitzoeken wat er voordeliger zou zijn, de enigste eisen zijn dat ik gewoon voor een vaste prijs 24 uur per dag online kan en het niet super sloom gaat. verder hoef ik geen films enzo te downloaden. wie heeft er tips? |
![]() |
|
Chello hier. Bijna nooit problemen mee en de snelheid is perfect.
![]() Op zich zou Demon DSL wel beter zijn... voor 5 euro meer per maand heb je dan 2Mbit down/1Mbit upstream; vooral die hogere upstream lijkt me wel wat, 128kbit up is ook niet alles ![]() Maar ja... dit werkt ook, en bovendien hebben we hier in huis een interne centrale (k*tding!) en dan schijn je geen ADSL te kunnen nemen? ![]()
||
Citaat:
![]() Bovendien is T3 45MBit (IIRC), niet 1GBit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Die T1 (wat was het? 2Mbit ofzo?) en T3 die zijn ook gruwelijk irritant, want al die klote filesharing programma's (DC enzo) kan je alleen DSL, modem, T1, T3, Cable enzo invullen. Net zo slecht als deze poll zegmaar. In iedergeval denk ik dat daar wat verwarring door veroorzaakt wordt.
|
Ik heb een 2048/2048Kb kabel-abbo bij een gemeentelijke ISP. Werkt redelijk (soms wat veel uitval); maar ze doen niet moeilijk over datalimieten.
Heb 's nachts eMule aanstaan. Resultaat: rondom de 30GB upload-traffic per week. Maar nog geen klachten gehad.. Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 17:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Geen internetverbinding meer Win7 Loempiavouwer | 6 | 22-11-2011 20:30 | |
Software & Hardware |
Internetverbinding zoeken duurt lang Daantje_0705 | 3 | 24-06-2007 18:25 | |
Software & Hardware |
Internetverbinding tijdsduur meten Mankind | 9 | 01-02-2007 12:53 | |
Software & Hardware |
[Kazaa] beinvloedt extreem de snelheid van mijn internetverbinding? Gatara | 14 | 10-08-2003 15:36 | |
Software & Hardware |
Netwerk chatprogramma (zonder internetverbinding) Mara | 7 | 18-04-2003 14:43 | |
Software & Hardware |
Internetverbinding automatisch laten opstarten? Slither | 4 | 09-02-2003 12:18 |