Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tja, zonder jouw medewerking zou ze niet vreemd kunnen gaan( met jou dan, iemand anders kan wel), dus heb je het wel "gedaan". Maar is het ook jouw verantwoordelijkheid? Moet jij haar tegenhouden? Ben jij even slecht? Mag de buitenwereld jou veroordelen? Nee. Het is haar beslissing. Jij bent alleen maar het meewerkend voorwerp, je bent neutraal. Wat je alleen niet mag doen is haar achteraf verwijten dat ze met jou vreemd is gegaan en haar relatie op het spel heeft gezet daardoor, want dan ben je wel erg hypocriet bezig. Je moet dus een onderscheid maken tussen verantwoordelijkheid naar haar toe, en verantwoordelijkheid naar haar vriend toe. Het eerste heb je wel, het tweede niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij mag mijn hart dan nog zo ondoorgrondelijk zijn, ik ben abnormaal rationeel, ook in dit soort dingen ![]() |
![]() |
|
Ik ben er nu mee bezig
![]() Aan de ene kant vind ik het heel slecht, aan de andere kant vind ik het meer zijn schuld. De vriendin weet dat hij een keer is vreemdgegaan, de andere keren weet ze niet. Ik ken haar verder niet maar als ik haar zou kennen zou ik denk ik een groter schuldgevoel krijgen... Als ik bij hem ben, voelt het gewoon heel goed en zo voelt hij dat ook... Ik zal binnenkort eens vragen hoe hij het denkt te gaan doen in de toekomst...
|
1x en nooit meer. ik vond het leuk als ik bij hem was enzo, maar zodra ik van hem weg was kon ik nog alleen maar aan zijn vriendin denken, hoe zij zich eronder zou voelen. ik vond het zo erg. ik zou het zo vreselijk vinden als ik in haar schoenen zou moeten staan. shit zeg.
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 13:59. |
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon fout. als jij weet dat hij een vriendin heeft dan ga gewoon niet met hem
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou het wel doen en heb het gedaan ook. Ik vind dat de verantwoordelijkheid ligt bij degene die de relatie heeft en niet bij degene met wie hij/zij vreemdgaat. Tuurlijk heb ik wel altijd gezegd van he je hebt een vriendin hoor dit kunnen we beter niet doen maar daar eindigt dan ook mijn verantwoordelijkheid.
Ik vind het wel fout als je aan iemand gaat vragen of hij/zij zijn/haar vriend/vriendin wil verlaten voor jou. dan ben je dus bezig een relatie kapot te maken zelfs als die al niet goed was. Dus wel sex, maar geen relatie met mannnen die 'bezet' zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
All you need is love? no pain n death | 62 | 02-03-2005 21:13 | |
Liefde & Relatie |
Zwangerschap, defenitieve stap in relatie ? Zottuh | 66 | 10-09-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Mannen.... rodina | 49 | 09-01-2004 16:43 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |