Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 22:42
concito
concito is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-10-2003 @ 23:33:
Het probleem is gewoon dat het zo is dat links slimmer is. Als je goed kijkt zie je veel dingen van rechts ook terugkomen bij links, alleen niet zo populistisch verwoord.

Rechts is altijd voor kanslozen geweest en daarmee bedoel ik niet vvd rechts
Dat ben ik denk ik wel met je eens, rechts is hier nooit groot geweest, omdat het een beetje "kneuzige" leiders had.
En over het algemeen spreekt het een minder inteligente bevolkingsgroep aan, maar dat is de laatste tijd wel aan het veranderen.
Maar links heeft net zo goed oogkleppen op als rechts hoor, ze zijn alleen wat beter in zich eruit te lullen, ook, omdat links altijd op meer sympathie dan rechts kan rekenen.

Citaat:
Als NR nederlands is, dan kunnen we maar beter hopen dat we hier een moslim cultuur krijgen, want de nederlandse cultuur is dan zo brak dat ie beter kan uitsterven
Ja, lekker, totalitaire moslim dicatatuur.
Denk dat ook jij beter kan leven onder NR dan onder een streng Islamitische dicatuur hoor. Dan was je nu al opgepakt voor het hebben van een afwijkende mening.
Advertentie
Oud 21-10-2003, 22:42
Verwijderd
enquete daar:

Wat werkt het beste tegen de islamisering?
Geen hoofddoekjes in openbare gebouwen
Stop de huwelijks- en volgmigratie
Verplicht Nederlands spreken in de moskee
Scherpere controle op islamitische scholen
De islam lost zich van zelf op in onze cultuur

Jeej, wat een slimme oplossingen allemaal slimme stelling ook
Oud 21-10-2003, 22:43
Verwijderd

Neuh niet racistisch toch?
Oud 21-10-2003, 22:43
concito
concito is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-10-2003 @ 23:40:
Kansloos
Knap verwoord.

En waarom heb je een plaatje van die matennaaiende dictator in je avatar?

Doe dan Marx.
Oud 21-10-2003, 22:44
concito
concito is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 23:42:
enquete daar:

Je mag blij zijn dat de rechtse Nederlandse partijen niet zo "slim" zijn en niet van die charismatische leiders hebben zoals in Belgie en Oostenrijk.
Oud 21-10-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
concito schreef op 21-10-2003 @ 23:42:
Ja, lekker, totalitaire moslim dicatatuur.
Denk dat ook jij beter kan leven onder NR dan onder een streng Islamitische dicatuur hoor. Dan was je nu al opgepakt voor het hebben van een afwijkende mening.
Ik denk dat ik als linkspersoon een groter gevaar heb onder rechts
Maar ach, ik zou niet de 1e zijn in mijn familie die door een stel rechte fuckers doodgekickt zou worden.

Nederlanders zijn veels te tolerant tege rechts, ach er is geen gevaar, zij mogen ook een mening hebben, en voor je het weet heb je precies dezelfde situatie als in de 2e wo waar ze allemaal lekker rechtse kneuzen helpen met het uitroeien. Way to Go.
Oud 21-10-2003, 22:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 22:58:
Meeste allochtonen die criminele activiteiten doen in Nederland zijn hier geboren. Kijk maar naar die 'kut'marrokaantjes. Zij zijn perfect geintergreerd. Maar toch is er een klein procent die misdaden pleegt. Hoe komt dat?
Omdat ze nu net eigenlijk geintegreerd zijn
Oud 21-10-2003, 22:49
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 23:32:
Als je een nederlands paspoort hebt ben je nederlander. klaar Dus je moet dezelfde rechten hebben. Buitenlander heeft net zoveel recht op tbs als een nederlander . En berecht worden in eigen land? Ja hoor ik zie het al helemaal voor me. Al die kut marrokaantjes op een boot terug naar marrokko. Kost marrokko alleen maar heel veel geld. Kan marrokko niets schelen wat hun landgenoten daar uitvoeren.
Dat is dus het probleem. Ons kan het wel schelen of een Nederlander desnoods ontvoerd is of veroordeeld gaat worden in het buitenland(denk aan de zaak dat een Nederlander weed bij zicht had!) maar Marroko is blij dat ze er vanaf zijn wellicht? Kan ze geen ongelijk geven ben ik bang.

Citaat:

Je verwacht wel dat allochtonen in Nederland de wet volgen, maar als je iets verkeerds doen moeten ze worden berecht volgens 'hun' regels. Zouden ze zich in nederland dan eigenlijk ook aan de marrokaanse wetten moeten houden. Of turkse. Is toch niet logisch man?
Als ze dat deden zou ik vrezen voor de marrokaanse jeugd aangezien er dan vele rond zullen lopen zonder ledematen en zintuigen. Het is niet moeilijk de wet te volgen, ongehoorzaamheid dient gestraft te worden ter veiligheid van de mensen die zich er wel aan houden

Citaat:

Jij zegt dat de meeste criminalteit maar de allochtonen het hoogst is. Ten eerste wil ik erbij vragen: stel dat je gelijk hebt hoe zou dat komen?. Marrokanen wordt thuis heus niet geleerd van ga fietsen stelen jij. Maar voordat we hierover gaan discussieren kom maar met cijfertjes
Hier heeft U de cijfertjes. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar belangrijke quotes aan te stippen. Leest U mee?

http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm

In Nederland werden vorig jaar 200.495 vonnissen uitgesproken. Van de veroordeelden waren 138.146 autochtoon en de rest, 62.349 allochtoon. Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken 8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. En dat komt overeen met een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken uit 1998. Men was toentertijd huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders.

Maar deze cijfers zijn een absolute ondergrens. Uit dit rapport blijkt namelijk dat een groot percentage van de daders ten onrechte als autochtoon wordt beschouwd. Het politieherkenningssysteem registreert slechts het geboorteland en de nationaliteit van de verdachte. Dus een genaturaliseerde allochtoon van de tweede generatie geldt als autochtoon!! Hier is dus een enorme vertekening, die per groep sterk zal verschillen (Surinamers en Antillianen hebben bijvoorbeeld vrijwel allemaal de Nederlandse nationaliteit, daar zal de vertekening het grootst zijn), maar over alle groepen heen laat zich een vertekening van gemiddeld 40% zien. Slechts 60% van de allochtone daders wordt als zodanig, als allochtoon, geregistreerd.
Als we de cijfers voor deze omissie – overigens naar etnische groep niet verder gedifferentieerd, dus veralgemeend – corrigeren, krijgen we het volgende beeld:
Van de veroordeelden worden dan Marokkanen 20.405 maal veroordeeld, Turken 13.420, Antillianen 13.152, Surinamers 24.707 en de overige allochtonen 32.232 keer. Autochtonen plegen dan in totaal 96.580 misdrijven en alle allochtonen 103.915. Dus de allochtonen plegen, afgaande op de veroordelingen, in absolute zin meer delicten dan de autochtonen, hoewel ze maar 12% van de bevolking uitmaken! Opzich al een behoorlijk onthutsend cijfer, wat aansluit op een bericht in de Elsevier dat allochtonen in de gevangenissen al een meerderheid vormen.
Als we deze cijfers weer relateren aan de bevolkingsaantallen van de verschillende etnische groepen krijgen we de volgende cijfers:

Marokkanen worden dan (veralgemeend) 11,6, Turken 6,5, Antillianen 22,3, Surinamers 13,4 en de overige allochtonen 4,4 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders.

U merkt het wel, het uitzoeken van allochtone criminaliteitscijfers is als lopen over drijfzand. Nergens vindt je houvast. De cijfers die je onder ogen krijgt zijn vaak gemanipuleerd omdat de werkelijke cijfers te schokkend zouden zijn. Stelselmatig wordt het Nederlandse publiek zand in de ogen gestrooid. Ik heb aan de hand van vele artikelen uit kranten en tijdschriften bovenstaande cijfers berekend. Maar waarschijnlijk weet niemand, ook de politie niet, hoe hoog de werkelijke criminaliteit is. Bovenstaande cijfers zouden, hoewel al veel hoger dan u normaliter uit de media verneemt, in de praktijk nog hoger kunnen zijn. In het dagelijks leven zijn daarvoor aanwijzingen genoeg. Zo verzekerde een kennis mij enige jaren geleden na een excursie naar een gevangenis in Den Haag dat "de enige Nederlanders die hij daar was tegengekomen de bewakers waren!!" Een veelzeggende opmerking. Daarnaast is het een verontrustend verschijnsel dat de tweede generatie crimineler is dan de eerste: van jeugdige Marokkanen behoort bijvoorbeeld 18,6% tot de zogenoemde harde kern. Een verontrustend percentage.

Ik hoop dat U overtuigd bent ?

Citaat:

Amerika = vuil corrupt kut land, die binnekort net als alle andere wereldmachten in elkaar zal storten

rusland= is al in elkaar gestort

china = maakt leuke films maar is niet bepaald een elite te noemn
Amerika een vuil corrupt land.. tsja... Iedereen is er wel negatief tegen maar ze vechten wel voor de belangen van het rijke westen. Zij zijn de grootste en dat moet maar geaccepteerd worden. Het is immers goed dat ze aan onze kant staan. Dit is echter weer een discussie appart aangezien Amerika natuurlijk niet een heilig boontje is. Maar die discussie is nu irrelevant.

Overigens, China groeit gemiddeld 10% per jaar. Dat is enorm. Als het zo doorgaat zijn ze Nederland snel genoeg voorbij. Niet dat dat veel zegt uiteraard, maar ze komen er wel.
Verwijderd
Citaat:
concito schreef op 21-10-2003 @ 23:43:
Knap verwoord.

En waarom heb je een plaatje van die matennaaiende dictator in je avatar?

Doe dan Marx.
Die matennaaiende dictator heeft een van de best lopende 3e wereld landjes op het gebied van sociale zorg, en hij mag daarom best eens wat respect krijgen.
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 23:43:
[afbeelding]

Is een moskee een ras?
Oud 21-10-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Amerika een vuil corrupt land.. tsja... Iedereen is er wel negatief tegen maar ze vechten wel voor de belangen van het rijke westen. Zij zijn de grootste en dat moet maar geaccepteerd worden. Het is immers goed dat ze aan onze kant staan. Dit is echter weer een discussie appart aangezien Amerika natuurlijk niet een heilig boontje is. Maar die discussie is nu irrelevant.
Heb je niet door dat onze nederlandse cultuur veramerikaniseerd, kom op man, de Amerikanen zijn het grote gevaar voor onze identiteit, zie dat eens onder ogen. Die moslims van jou stellen er niets bij voor. De VS is al 50 jaar bezich ons land te indoctrineren.
concito
concito is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-10-2003 @ 23:48:
Ik denk dat ik als linkspersoon een groter gevaar heb onder rechts
Maar ach, ik zou niet de 1e zijn in mijn familie die door een stel rechte fuckers doodgekickt zou worden.

Nederlanders zijn veels te tolerant tege rechts, ach er is geen gevaar, zij mogen ook een mening hebben, en voor je het weet heb je precies dezelfde situatie als in de 2e wo waar ze allemaal lekker rechtse kneuzen helpen met het uitroeien. Way to Go.
Ik denk het niet, want in landen zoals Iran zijn het juist linkse studenten die elke avond demonstreren en opgepakt worden voor vrijheid.
En Nederland is juist helemaal niet tolerant tegen rechts.
Rechts klaagt altijd dat we te tollerant zijn tegen links.
Ik denk persoonlijk dat het wel goed is zo.
Als rechts te gevaarlijk wordt verbieden ze het wel hoor (cp86) en de oude BVD houd het wel in de gaten, met links is dat veel minder. En wat je zegt is gewoon zo, rechts in NL stelt geen flikker voor.

En China wordt inderdaad voorspelt als de nieuwe wereldmacht, dat zullen wij waarschijnlijk nog meemaken.
Verwijderd
Trouwens zijn allochtonen ook nederlanders, dus jou cijfers geven absoluut niets aan
Oud 21-10-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
concito schreef op 21-10-2003 @ 23:53:
Ik denk het niet, want in landen zoals Iran zijn het juist linkse studenten die elke avond demonstreren en opgepakt worden voor vrijheid.
En Nederland is juist helemaal niet tolerant tegen rechts.
Rechts klaagt altijd dat we te tollerant zijn tegen links.
Ik denk persoonlijk dat het wel goed is zo.
Als rechts te gevaarlijk wordt verbieden ze het wel hoor (cp86) en de oude BVD houd het wel in de gaten, met links is dat veel minder. En wat je zegt is gewoon zo, rechts in NL stelt geen flikker voor.

En China wordt inderdaad voorspelt als de nieuwe wereldmacht, dat zullen wij waarschijnlijk nog meemaken.
Sluit je ogen voor de feiten, het rechtsextremisme is doet zijn intrede in Nederland, en als jij er niets tegen wilt doen, best, maar ik laat dit land niet vernietigen.
Oud 21-10-2003, 22:56
concito
concito is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-10-2003 @ 23:49:
Die matennaaiende dictator heeft een van de best lopende 3e wereld landjes op het gebied van sociale zorg, en hij mag daarom best eens wat respect krijgen.
3e wereld land ja.
De gratis zorg en onderwijs zijn wel een compliment waard.
Maar voor de rest...

En de VS zijn ons inderdaad aan het indoctrineren, ben ik helemaal met je eens. Maar dat valt veel minder op, daarom is er minder weerstand, maar daar moet ook wat aan gedaan worden.
De hersenloze consumptiemaatschappij is echt walgelijk (en kom nou niet aan dat een Islamitische staat daarom beter is).
Oud 21-10-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
concito schreef op 21-10-2003 @ 23:56:
3e wereld land ja.
De gratis zorg en onderwijs zijn wel een compliment waard.
Maar voor de rest...

En de VS zijn ons inderdaad aan het indoctrineren, ben ik helemaal met je eens. Maar dat valt veel minder op, daarom is er minder weerstand, maar daar moet ook wat aan gedaan worden.
De hersenloze consumptiemaatschappij is echt walgelijk (en kom nou niet aan dat een Islamitische staat daarom beter is).
Natuurlijk is een Islamitische staat niet beter
Oud 21-10-2003, 22:58
WillKillForSex
Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 23:43:
[afbeelding]

Typerend voor de Linkse aanhang is alles racistisch/discriminerend te bestempelen... gelukkig heeft jullie Kafka organisatie deze argumenten nu iets te lang al aangevoerd en begint het cliche te worden.

Goddank... Want echt racisme is hier sinds '40 niet meer geweest
Oud 21-10-2003, 23:01
concito
concito is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-10-2003 @ 23:55:
Sluit je ogen voor de feiten, het rechtsextremisme is doet zijn intrede in Nederland, en als jij er niets tegen wilt doen, best, maar ik laat dit land niet vernietigen.
Ten eerste denk ik niet dat rechts ooit zo groot zal worden dat het deze staat zal vernietigen.
En ten tweede is het misschien wel een logisch gevolg.
Er is wat fout in dit land, vooral wat betrefd de verhouding allochtonen-autochtonen. En rechts is daar een reactie op. Of het wenselijk is een tweede, maar het geeft wel aan dat het een levend probleem is en dat er wat aan gedaan moet worden.
Het opkomen van rechts is alleen een symptoom, niet de oorzaak.
Oud 21-10-2003, 23:01
WillKillForSex
Citaat:
Gauloises schreef op 21-10-2003 @ 23:53:
Trouwens zijn allochtonen ook nederlanders, dus jou cijfers geven absoluut niets aan
Als je het artikel eens rustig doorleest in plaats van lukraak een reply te posten binnen 5 minuten dan heb je gelezen dat zelfs ALS de allochtonen die eigelijk autochtoon zijn, als autochtoon worden gerekend de allochtonen nog steeds hoger scoren.
Oud 21-10-2003, 23:05
WillKillForSex
Citaat:
kenjirro schreef op 21-10-2003 @ 23:42:
enquete daar:

Als je goed tussen door de antwoorden leest zie je dat er maar 1 echte goede oplossing tussenstaat. Deze zijn natuurlijk gekozen door de meerderheid en bewijst dus dat Nieuw Rechts niet Racistisch is met "Oh hoofddoek? Het land uit!" maar meer bewust is dan jij denkt en een goed antwoord heeft wat er gedaan moet worden
Oud 21-10-2003, 23:10
Verwijderd
Damn, dit topic trekt echt replies aan als een met honing gevulde bilspleet vliegen aantrekt!

Nogal een heet hangijzer blijkbaar
Oud 21-10-2003, 23:16
WillKillForSex
Ik denk dat jij nu snapt waarom Pim Fortuyn zo snel beroemd werd.

Veel mensen zitten ermee en het laatste woord is hierover nog LANG niet gesproken...
Oud 21-10-2003, 23:19
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2003 @ 00:10:
Damn, dit topic trekt echt replies aan als een met honing gevulde bilspleet vliegen aantrekt!
Daar heb je zeker lang over nagedacht
Oud 21-10-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 22-10-2003 @ 00:16:
Ik denk dat jij nu snapt waarom Pim Fortuyn zo snel beroemd werd.

Veel mensen zitten ermee en het laatste woord is hierover nog LANG niet gesproken...
Ik zit er inderdaad mee dat mensen als jij kiesrecht hebben
Oud 21-10-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 22-10-2003 @ 00:01:
Als je het artikel eens rustig doorleest in plaats van lukraak een reply te posten binnen 5 minuten dan heb je gelezen dat zelfs ALS de allochtonen die eigelijk autochtoon zijn, als autochtoon worden gerekend de allochtonen nog steeds hoger scoren.
Beste vriend, ik vind jou bron niet betrouwbaar, Sieg Heil.
Oud 21-10-2003, 23:46
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 22-10-2003 @ 00:42:
Ik zit er inderdaad mee dat mensen als jij kiesrecht hebben
Oh help, andere meningen! Vlucht!
Oud 21-10-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-10-2003 @ 00:19:
Daar heb je zeker lang over nagedacht
De hele dag al, en dat culmineerde in deze opmerking
Oud 21-10-2003, 23:52
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
'T spijt me zeer, maar ik had eigenlijk nog nooit van 'Nieuw Rechts' gehoord. Laat staan van een opmars.
Oud 21-10-2003, 23:53
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-10-2003 @ 00:46:
Oh help, andere meningen! Vlucht!
Wacht maar af tot je deze mensen als buitenlander s avonds op straat tegen komt
Oud 22-10-2003, 00:10
WillKillForSex
Citaat:
Gauloises schreef op 22-10-2003 @ 00:46:
Beste vriend, ik vind jou bron niet betrouwbaar, Sieg Heil.
Ik herhaal nogmaals, jij bent een typerende LINKSE aanhanger. Geen enkel arguement.. geen enkel constructief antwoord en redenatie van jouw manier van denken behalve.. jawel.. het alom gebruikte Racisme/Discriminatie

Wees eens niet zo conservatief en verzin wat nieuws want ik kan net zo goed hier de Internationale voor je uit tikken.

Accepteer die bron maar, het is afkomstig van onderzoek door de overheid. Niet betrouwbaar genoeg? Dan trek je deze regering in twijfel en zeg je indirect dat ze onbetrouwbaar is. Is het dan misschien niet tijd om een andere plek op te zoeken waar jij het wel betrouwbaar vind?
Oud 22-10-2003, 00:12
WillKillForSex
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-10-2003 @ 00:52:
'T spijt me zeer, maar ik had eigenlijk nog nooit van 'Nieuw Rechts' gehoord. Laat staan van een opmars.
De partij is vrij nieuw het is daarom natuurlijk logisch dat je er misschien nog niet van gehoord heb. Vooral als je niet in de omstreek van Rotterdam woont aangezien de partij daar nu het actiefst is.

Maar met al 400 actieve leden blijft de partij groeien met als einddoel een aardig aantal stemmen te vergaren met de verkiezingen in de toekomst.
Oud 22-10-2003, 00:18
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 22-10-2003 @ 00:53:
Wacht maar af tot je deze mensen als buitenlander s avonds op straat tegen komt
Dat grenst aan laster. Anyway, dat verklaart nog niet waarom jij zo bang bent voor andere meningen. Vind ik slap van je, en laf.
Oud 22-10-2003, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 22-10-2003 @ 01:10:
Ik herhaal nogmaals, jij bent een typerende LINKSE aanhanger. Geen enkel arguement.. geen enkel constructief antwoord en redenatie van jouw manier van denken behalve.. jawel.. het alom gebruikte Racisme/Discriminatie

Wees eens niet zo conservatief en verzin wat nieuws want ik kan net zo goed hier de Internationale voor je uit tikken.

Accepteer die bron maar, het is afkomstig van onderzoek door de overheid. Niet betrouwbaar genoeg? Dan trek je deze regering in twijfel en zeg je indirect dat ze onbetrouwbaar is. Is het dan misschien niet tijd om een andere plek op te zoeken waar jij het wel betrouwbaar vind?
Ik ben er gewoon flauw van met mensen als jou in discussie te gaan, denk je nou echt dat het er in Nederland er beter op word als we allochtonen allemaal hard straffen en het land uitzetten?

In Nederland hebben we echt andere zorgen dan die paar vervelende allochtonen waar iedereen altijd op doorzeurt.

Het probleem is dat ze niet integreren, en dat probleem word volgens mij erdoor veroorzaakt dat er teveel voor deze mensen gedaan word, er word teveel hulp aan ze verleend. Door die grote mate aan hulp worden ze niet gedwongen te integreren, en dat zorgt ervoor dat ze in hun oude patroon blijven steken.

En ik accepteer die bron niet omdat hij niet klopt als je hem goed doorleest.
Oud 22-10-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 22-10-2003 @ 01:18:
Dat grenst aan laster. Anyway, dat verklaart nog niet waarom jij zo bang bent voor andere meningen. Vind ik slap van je, en laf.
Oei meneer de forum baas denkt dat ie heel wat is, ik word nu echt bang
Mag je als forumbaas überhaupt mensen beledigen

We weten allemaal waartoe dit soort mensen lijden die achter partijen als NR aanlopen, wees eens wat minder kortzichtig en kijk een over de grens naar Duitsland.
Dit zijn mensen, meestal laaggeschoold, een politiek intresse van nul die achter iedereen aanlopen die hard schreeuwd en bang zijn voor alles wat anders is als zij

Ik vind jou maar dom en tamelijk achterlijk, misschien moet je eens verder kijken in de wereld dan alleen op dit forum en in de plaatselijk kroeg, lijkt me een goed idee
Oud 22-10-2003, 00:42
Anonymous John
Anonymous John is offline
Hmm, ik denk dat ik zelf eerder voor die andere nieuwe politieke partij zou stemmen.
Oud 22-10-2003, 00:43
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ohja, bijna vergeten:

Oud 22-10-2003, 07:36
Gatara
Gatara is offline
dit leidt nergens meer naar toe

Regels voor berichten