Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
enquete daar:
Wat werkt het beste tegen de islamisering? Geen hoofddoekjes in openbare gebouwen Stop de huwelijks- en volgmigratie Verplicht Nederlands spreken in de moskee Scherpere controle op islamitische scholen De islam lost zich van zelf op in onze cultuur Jeej, wat een slimme oplossingen allemaal ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ach, ik zou niet de 1e zijn in mijn familie die door een stel rechte fuckers doodgekickt zou worden. Nederlanders zijn veels te tolerant tege rechts, ach er is geen gevaar, zij mogen ook een mening hebben, en voor je het weet heb je precies dezelfde situatie als in de 2e wo waar ze allemaal lekker rechtse kneuzen helpen met het uitroeien. Way to Go. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm In Nederland werden vorig jaar 200.495 vonnissen uitgesproken. Van de veroordeelden waren 138.146 autochtoon en de rest, 62.349 allochtoon. Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken 8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. En dat komt overeen met een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken uit 1998. Men was toentertijd huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders. Maar deze cijfers zijn een absolute ondergrens. Uit dit rapport blijkt namelijk dat een groot percentage van de daders ten onrechte als autochtoon wordt beschouwd. Het politieherkenningssysteem registreert slechts het geboorteland en de nationaliteit van de verdachte. Dus een genaturaliseerde allochtoon van de tweede generatie geldt als autochtoon!! Hier is dus een enorme vertekening, die per groep sterk zal verschillen (Surinamers en Antillianen hebben bijvoorbeeld vrijwel allemaal de Nederlandse nationaliteit, daar zal de vertekening het grootst zijn), maar over alle groepen heen laat zich een vertekening van gemiddeld 40% zien. Slechts 60% van de allochtone daders wordt als zodanig, als allochtoon, geregistreerd. Als we de cijfers voor deze omissie – overigens naar etnische groep niet verder gedifferentieerd, dus veralgemeend – corrigeren, krijgen we het volgende beeld: Van de veroordeelden worden dan Marokkanen 20.405 maal veroordeeld, Turken 13.420, Antillianen 13.152, Surinamers 24.707 en de overige allochtonen 32.232 keer. Autochtonen plegen dan in totaal 96.580 misdrijven en alle allochtonen 103.915. Dus de allochtonen plegen, afgaande op de veroordelingen, in absolute zin meer delicten dan de autochtonen, hoewel ze maar 12% van de bevolking uitmaken! Opzich al een behoorlijk onthutsend cijfer, wat aansluit op een bericht in de Elsevier dat allochtonen in de gevangenissen al een meerderheid vormen. Als we deze cijfers weer relateren aan de bevolkingsaantallen van de verschillende etnische groepen krijgen we de volgende cijfers: Marokkanen worden dan (veralgemeend) 11,6, Turken 6,5, Antillianen 22,3, Surinamers 13,4 en de overige allochtonen 4,4 maal zo vaak veroordeeld als autochtone Nederlanders. U merkt het wel, het uitzoeken van allochtone criminaliteitscijfers is als lopen over drijfzand. Nergens vindt je houvast. De cijfers die je onder ogen krijgt zijn vaak gemanipuleerd omdat de werkelijke cijfers te schokkend zouden zijn. Stelselmatig wordt het Nederlandse publiek zand in de ogen gestrooid. Ik heb aan de hand van vele artikelen uit kranten en tijdschriften bovenstaande cijfers berekend. Maar waarschijnlijk weet niemand, ook de politie niet, hoe hoog de werkelijke criminaliteit is. Bovenstaande cijfers zouden, hoewel al veel hoger dan u normaliter uit de media verneemt, in de praktijk nog hoger kunnen zijn. In het dagelijks leven zijn daarvoor aanwijzingen genoeg. Zo verzekerde een kennis mij enige jaren geleden na een excursie naar een gevangenis in Den Haag dat "de enige Nederlanders die hij daar was tegengekomen de bewakers waren!!" Een veelzeggende opmerking. Daarnaast is het een verontrustend verschijnsel dat de tweede generatie crimineler is dan de eerste: van jeugdige Marokkanen behoort bijvoorbeeld 18,6% tot de zogenoemde harde kern. Een verontrustend percentage. Ik hoop dat U overtuigd bent ? Citaat:
Overigens, China groeit gemiddeld 10% per jaar. Dat is enorm. Als het zo doorgaat zijn ze Nederland snel genoeg voorbij. Niet dat dat veel zegt uiteraard, maar ze komen er wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Nederland is juist helemaal niet tolerant tegen rechts. Rechts klaagt altijd dat we te tollerant zijn tegen links. Ik denk persoonlijk dat het wel goed is zo. Als rechts te gevaarlijk wordt verbieden ze het wel hoor (cp86) en de oude BVD houd het wel in de gaten, met links is dat veel minder. En wat je zegt is gewoon zo, rechts in NL stelt geen flikker voor. En China wordt inderdaad voorspelt als de nieuwe wereldmacht, dat zullen wij waarschijnlijk nog meemaken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De gratis zorg en onderwijs zijn wel een compliment waard. Maar voor de rest... En de VS zijn ons inderdaad aan het indoctrineren, ben ik helemaal met je eens. Maar dat valt veel minder op, daarom is er minder weerstand, maar daar moet ook wat aan gedaan worden. De hersenloze consumptiemaatschappij is echt walgelijk (en kom nou niet aan dat een Islamitische staat daarom beter is). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Goddank... Want echt racisme is hier sinds '40 niet meer geweest |
![]() |
||
Citaat:
En ten tweede is het misschien wel een logisch gevolg. Er is wat fout in dit land, vooral wat betrefd de verhouding allochtonen-autochtonen. En rechts is daar een reactie op. Of het wenselijk is een tweede, maar het geeft wel aan dat het een levend probleem is en dat er wat aan gedaan moet worden. Het opkomen van rechts is alleen een symptoom, niet de oorzaak. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wees eens niet zo conservatief en verzin wat nieuws want ik kan net zo goed hier de Internationale voor je uit tikken. Accepteer die bron maar, het is afkomstig van onderzoek door de overheid. Niet betrouwbaar genoeg? Dan trek je deze regering in twijfel en zeg je indirect dat ze onbetrouwbaar is. Is het dan misschien niet tijd om een andere plek op te zoeken waar jij het wel betrouwbaar vind? |
![]() |
||
Citaat:
Maar met al 400 actieve leden blijft de partij groeien met als einddoel een aardig aantal stemmen te vergaren met de verkiezingen in de toekomst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland hebben we echt andere zorgen dan die paar vervelende allochtonen waar iedereen altijd op doorzeurt. Het probleem is dat ze niet integreren, en dat probleem word volgens mij erdoor veroorzaakt dat er teveel voor deze mensen gedaan word, er word teveel hulp aan ze verleend. Door die grote mate aan hulp worden ze niet gedwongen te integreren, en dat zorgt ervoor dat ze in hun oude patroon blijven steken. En ik accepteer die bron niet omdat hij niet klopt als je hem goed doorleest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mag je als forumbaas überhaupt mensen beledigen ![]() We weten allemaal waartoe dit soort mensen lijden die achter partijen als NR aanlopen, wees eens wat minder kortzichtig en kijk een over de grens naar Duitsland. Dit zijn mensen, meestal laaggeschoold, een politiek intresse van nul die achter iedereen aanlopen die hard schreeuwd en bang zijn voor alles wat anders is als zij ![]() Ik vind jou maar dom en tamelijk achterlijk, misschien moet je eens verder kijken in de wereld dan alleen op dit forum en in de plaatselijk kroeg, lijkt me een goed idee ![]() |
![]() |
|
Hmm, ik denk dat ik zelf eerder voor die andere nieuwe politieke partij zou stemmen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland accepteert VS transporten Gatara | 157 | 27-02-2003 09:02 |