Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
.. ![]()
|
ik vind het bij sommige meisjes echt super mooi staan
maar bij sommige dan is dat meisje gelijk zown sleterig typje ![]() haha ja sommige mensen die hebben dat.. maar meestal vind ik het ook wel sexy als het niet te kort is wat dan ook weer sletterig maakt..
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind mini rokje enig, en het liefst draag ik ze de hele tijd
maar soms is het wel een beetje koud met een goede lange jas en een dikke mailloit is het wel te doen ik draag er vooral regenlaarsjes bij of van die afzak slobberdingen met een ronde neus die net als pantoffels dragen
|
Het kan alleen als je dun bent. Als je dikke benen hebt, ookal is het bijna niks, dan kan het gewoon niet. Ik loop er dus niet in rond, een meisje op school wel, en het ziet er werkelijk niet uit! Heeft ze er ook nog witte panty's onderaan ook! En dikke benen! Echt zo fout!
|
Ik heb er het figuur niet voor.
![]() en welke idioot heeft bedacht dat het een leuke mode was voor de WINTER? In de zomer vind ik het wel leuk staan
||
Citaat:
En okey, 'wat' dikkere benen, maar echt, dikke benen staat niet echt super
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind rokjes geweldig, maakt niet uit welke lengte dus minirokjes zijn koel, microrokjes zijn koeler maar het meest geweldig is nog wel die rokjes net boven de knie (Jackie Kennedy like).
![]() Als betweter wil ik toch nog graag even vermelden dat een sterke oostenwind of een fijne vorst geen blaasontsteking veroorzaakt.
|
het was te verwachten dat alle mannen voor zijn
ik zelf vind het wel tof, maar heb ook alst van de dikke benen, dat is idd minder, maar soms draag ik gewoon rokjes, ik maak ze namelijk zelf en dan is het gewoon superstoer! het geeft gewoon een kick om eigengemaakte kleding te dragen
||
Verwijderd
|
Citaat:
en in de winter kan het toch ook, mailloits, beenwarmers over de knie, verschillende lagen panties eronder?! het koud hebben blijf je toch wel houden ook met een broek aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|