Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niet dat ik goed ben in argumenten geven, maar wel in negatief doen in een discussie ![]() dus: ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het heel jammer dat het steekwoordentopic gesloten is, hoewel ik het wel snap. Maar ik kon daar echt even kwijt hoe ik me voelde.. en dat vond ik wel heel prettig eigenlijk. Ik weet dat het een hele negatieve draai had de laatste keer. Wat Wendy zei, vond ik eigenlijk wel een hele goede opzet.
Misschien moet het ''regelement'' van het steekwoordentopic dan ook een beetje aangepast worden voordat het weer opengaat? Ik zou het iig wel erg fijn vinden wanneer het weer open ging ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat ik nou niet snap is.....
het moet allemaal positief op het psychologie forum, omdat je anders een vertekend beeld zou krijgen van de werkelijkheid?? alsof je enige bron van de wereld het psychologie forum is ![]() ![]() als je op het sinterklaas forum kijkt is het net alsof mensen zich alleen maar bezighouden met sinterklaasinkopen, als je kijkt op contact gezocht dan lijkt het wel alsof iedereen op zoek is naar nieuwe mensen en als je op liefde en relatie kijkt dan lijkt iedereen wel relatieproblemen te hebben. dat is toch inherent aan het forum??? ik moet nu weg maar ik praat er graag verder over |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 18:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Psychologie |
vraagje aan al diegenen die therapie hebben (gehad) farai | 73 | 26-07-2006 18:57 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Psychologie |
ziekenhuis gezeur en verwerking onzeker&anoniem | 6 | 11-06-2004 17:39 | |
Beleidszaken |
[psych] blijf positief-beleid Miracle | 0 | 23-10-2003 16:23 |