![]() |
|
![]() |
ja zeker wel is gedaan!! heel vaak zelfs
in t begin toenk net sex had vond ik het wel heel eng maar nu is de sex nie compleet als ie me niet in me kontje heeft gepakd eerste keer was echt super kut want ik kon toen n week nie zitten allemaal smoesjes moeten verzinnen voor me moeder en me vader enzo maar die jonge was ook 23 en had echt een enorme tampeloeris als je begrijpd wat ik bedoel!!! nu gaat het stukken beter en is het echt super lekkrr! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen is verder vrij om te doen wat hij of zij wil alleen houden van hetzelfde geslacht en sex daarmee hebben is voor mij ondenkbaar.
|
Jij moet er als hetero niet aan denken om op de homosexuele manier sex te hebben, begrijp ik hieruit.
Terwijl Chimera zich nu juist afvraagt waarom je anale sex met homosexualiteit associeert. Iedereen heeft een kontje, dus iedereen kan anale sex hebben. Hetero's en homo's. Iedereen heeft ook een mondje, dus iedereen kan ook orale sex hebben. Associeer je dat ook met homosexualiteit? Is alles behalve vaginale sex DUS homosexueel? Nee he, want orale sex is ook hetero. Hmm, jouw associatie met homosexualiteit klopt dus niet helemaal he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En typ in normaal nederlands! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slechts 8 spelfouten, en dan hebben we het nog niet over zinsbouw gehad ![]() Of deze juf liegt inderdaad, of ze is dys......ehhh nou ja woordblind ( om te voorkomen dat ik zelf in de fout ga... ![]() Maar amusant is het wel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |