Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeik niet tegen dat meisje. Natuurlijk wil ze uitgaan en drinken. Dat hoort er toch bij ?! Ik weet niet wat jullie voor mensen zijn, maar het lijkt me dat jullie dat ook deden op die leeftijd
![]() ![]() Vodka-cola trouwens ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Of gewoon voordrinken. Wat is daar mis mee? Waarom moet je per se daar wat drinken?
Tenzij je gewoon plezier uit het stiekem nuttigen van alcoholische drankjes haalt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
die mensen die jou geen drank geven willen je het best geven, maar ze doen het niet omdat het niet mag.
als ze jou een biertje geven, zijn ze strafbaar: kunnen ze een flinke boete krijgen of als het vaker voor komt: de tent sluiten... zodat jij er niet meer heen kan over een paar maandje en wel legaal bier mag drinken ![]()
||
Citaat:
nee maar laatst was dr politie.. zullen ze wel verwacht hebben (niet dat die politie ook maar IETS uitvoerde, ze stonden daar maar een beetje dom te lullen terwijl het er veel te vol was, minderjarigen alcohol dronken en er vechtpartijen aan de gang waren) misschien nu ze geweest zijn dat ze nu weer iets soepeler worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om even on-topic te blijven: Alcohol ruik je meestal wel, je kunt het ook proeven door een klein slokje te nemen. Je moet trouwens weten wat je drinkt vóórdat je het opdrinkt, stel je voor dat iemand er pilletjes in heeft gedaan ofzo ![]() Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 01:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat de meeste wel gelijk hebben wat betreft boetes etc
ik werk zelf in een supermarkt en daar mag ik ook geen alcohol meegeven aan kinderen onder de 16 jaar doe ik dat wel dan kan het bedrijf een grote boete krijgen en dat betekend waarschijnlijk ook het einde van mijn baan. dus waarom drink je niet gewoon ergens anders bijvoorbeeld thuis en als je daar uitgaat gewoon iets zonder alcohol. je bent neem ik aan bijna 16 dan heb je nog meer dan genoeg tijd om alcohol te drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vodka-cola vodka-cassis vodka-bitter lemon 7-up met bessenjenefer (lijkt op cassis) juice-triple sec vodka-juice baco apfelkorn (appelsap? haha) |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Topicstarter, Koop op de locatie cola, en neem zelf zo'n heerlijk cliché RVS flesje met drank mee. Doe maar Ketel I jenever (of een ander die uit ZN komt)
|
![]() |
wat een hoop domme opmerkingen in deze topic ....
daleentjuh> Het feit dat je ouders voor je moeten beslissen of je alcohol kan/mag drinken of niet zegt denk ik wel genoeg over hoe volwassen je wel niet bent. Duifeltje> leuk dat je mee wil doen aan disscusies over drank maar er bestaat meer dan bacardi breezer. basia > waarbij? bij de mensen die de leeftijdsgrens voor het legaal drinken van alcohol gepasseerd zijn natuurlijk, had je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt mij? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet niet lopen zeuren als je gepakt wordt bij iets wat je helemaal niet mag doen.
Je bent nog geen 16, dus horeca-zaken mogen aan jou geen alcohol houdende dranken verkopen, ook niet indirect. Dat staat in de wet Vind je het erg raar dat je er dan uitgezet wordt? Als er gecontroleerd wordt door politie/andere overheids instantie en er wordt gezien dat in de zaak minderjarigen aan de alcohol zitten, dan kan dat bedrijf een flinke boete krijgen. Als je echt zo graag wilt drinken, vraag dan je ouders om iets. (Al weet ik niet of dat wel mag.) Anders drink je maar fris. Net zo lekker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus onder de 16 mag je niks drinken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Doe verdomme niet zo verschrikkelijk achterlijk! De overheid is miljoenen per jaar kwijt aan anti drank campanges die gericht zijn op zulke domme schapen als jij, doe dan in elk geval net alsof je het begrijpt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|