Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja. In de winter. Ik doe dan mijn lange, dikke sokken over mijn schoenen heen en soms ook mijn broek in mijn schoenen of wanneer het warm is rol ik 'm op. Op die manier heb ik warme voeten - het staat niet ''trendy'' of ''cool'', het is ''innovatief'' en ''nuttig''.
(zit nog geen octrooi op)
|
ik vind 't lelijk om baggy broeken in schoenen te stoppen, zodat het net een vuilniszak lijkt, wat ik wel mooi vind is een middelmatige baggy broek in je nike low dunks te stoppen en dan die lip over de broek te laten vallen.
Zelfde geval met all stars, alleen dan moet je oppassen dat je broek niet te baggy is, anders krijg je zo'n dramatisch effect. Omdat Converse minder groot zijn dan Low dunks! ![]()
|
Ik heb zelf altijd wijde herenbroeken aan die heel laag op mn heupen hangen en die wijd zijn, deze gaat in mn hoge adidas schoenen
![]() Ik vind het wel heel erg mooi, mits de broek wijd is en de schoenen mooie gympen zijn (denk aan: hoge adidas, k-swiss enz)
|
![]() |
ik draag het zelf erg veel, ik heb van die hoge adidas box schoenen. En daar staat het juist helemaal niet bij als je je broek normaal laat vallen over je schoenen heen. Ik vind het leuk staan bij een beetje baggy broek(niet té). Bij meisjes vind ik het soms ook wel leuk staan, maar hangt echt helemaal van het geheel af..ook bij jongens trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoge schoenen; Je broek erin of niet? Kacheltje | 32 | 08-08-2010 22:28 | |
Lifestyle |
Aan welke trends heb jij bewust NIET meegedaan? En waarom? Big Boi | 156 | 30-06-2005 18:02 | |
Lifestyle |
nieuwe trend: de broek-in-de-schoenen-look bij meisjes Optima | 55 | 15-05-2003 16:34 | |
Lifestyle |
broek in schoenen zeekoe | 41 | 31-03-2003 16:58 | |
Lifestyle |
Broek in je laarzen stoppen.... Kismo | 87 | 31-12-2002 14:00 |