Advertentie | |
|
![]() |
|
Ok, nou het ging vrij gemakkelijk moet ik zeggen. De Officier heeft artikel 5 er nog bij gegooid, dus toen kregen we een schorsing van 5 minuten en daarna zijn we verder gegaan. Over 2 weken krijg ik de uitspraak, ik ga er niet heen ik hoor het dan telefonisch via mijn advocaat. Ze hebben 2 verschillende dingen geeist ivm met welk artikel 5 of 6, het is allemaal beetje langs me af gegaan. Iig 180 uur werkstraf, 3 mnd voorwaardelijk gevangenisstraf en een rij ontzegging van 3 jaar waarvan iets voorwaardelijk, dat was het geloof ik. Maar ik wacht nog 2 weekjes af.
|
Verwijderd
|
Een werkstraf valt op zich nog wel te overleven. Een rijontzegging van drie jaar waarvan éen onvoorwaardelijk zeker? Dat lijkt me net zoiets voor een zaak als dit. Je kunt er natuurlijk altijd tegen in hoger beroep gaan, maar het is de vraag of dat iets nieuws oplevert. Je advocaat zou even moeten kijken wat vergelijkbare zaken hebben opgeleverd voor wat betreft de rijontzegging, dan kun je je kansen een beetje inschatten.
|
![]() |
|
Ja hij had de rechters wat doorgegeven JN of NJ en dan wat nummers over andere zaken. Eentje kreeg een man maar 2 wkn voorwaardelijk bijvoorbeeld. En die rij ontzegging is idd een jaar voorwaardelijk ofzo. Het is allemaal beetje langs me af gegaan, zoveel moeilijke woorden enzo. Naja en als dat niet doorkomt een boeten van 2000 euro en nog wat andere dingen.
|
Okay, de rechter heeft me een boete van €2000,- gegeven, mag ik afbetalen in 10 termijnen. En ik heb een rij ontzegging van 12mnd, waarvan de laatste 4 voorwaardelijk zijn. In principe is het niet zo erg, ik kan ermee leven en ik begrijp het wel. MAAR
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 |